Adattazione di u Gattu: Cumu intruduce un terzu gattu in casa

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Alina Marshal / Leggenda vivente / Tali cappelli sono solo a Odessa
Video: Alina Marshal / Leggenda vivente / Tali cappelli sono solo a Odessa

Cuntenutu

Quandu pruvemu, senza successu, à presentà un novu gattu in casa quandu l'avemu digià dui misgi chì sò dighjà adattati, sia perchè sò cresciuti inseme sia perchè anu passatu un periodu di adattazione l'uni à l'altri, i tutori sò dighjà preoccupati, soprattuttu s'ellu era traumaticu.

Stu prucessu di adattazione per i misgi pò esse assai longu. Ancu se certi misgi si adattanu prestu, a grande maggioranza di i felini piglianu ghjorni, settimane è ancu mesi per ghjunghje à una coesistenza accettabile. Ùn hè mai una bona idea di fà quessa bruscamente. Ciò chì deve esse fattu hè di seguità una seria di raccomandazioni è di passi successivi chì devenu esse seguitati cun attenzione, delicatamente è rispettendu a natura felina.


In questu articulu PeritoAnimal parleremu di u prucessu di adattazione di u ghjattu: cumu intruduce un terzu ghjattu in casa. Bona lettura.

Cosa da cunsiderà prima di prumove l'adattazione di i misgi

Prima di introduce un novu gattu in casa quandu site dighjà cun altri gatti, duvemu pensà à ciò chì parsunalità è caratteristiche di i nostri misgi: chì hè u vostru tippu di relazione? Sò parenti? Sò cresciuti inseme? Dapoi u primu mumentu, si sò tullerati è sò riesciuti à và bè, o se, à u cuntrariu, si rispettanu ma ùn s'accordanu micca, è certe volte ancu si battenu? Se st'ultima opzione hè u casu, ùn hè micca una bona idea d'introduce un terzu gattu chì puderà aggravà u stress à u quale puderanu esse sottumessi. L'adattazione di i misgi, in questu casu, seria estremamente cumplessa.

Tenite sempre à mente chì i misgi sò cunsiderati animali micca suciali, chì quandu ghjunghjenu à l'età adulta ùn campanu micca in gruppi è sò animali territuriali. Dunque, quandu ci sò parechji misgi in una casa, hè normale chì a casa sia divisa in zone chì consideranu u so territoriu. Per via di questu, l'introduzione di un novu misgiu in casa hè qualcosa chì altera l'ordine ierarchicu chì, frà altri cose, incurageria un cumpurtamentu "marcante" in i misgi. Hè cusì, elli farà piccule quantità di pipì in sfarenti scorni di a casa è serà cumunu truvà un ghjattu chì grugnuleghja à l'altru.


Un bonu modu per abituà un gattu cù l'altru hè di aduprà feromoni felini sintetici, chì sò una bona opzione per creà una atmosfera piacevule trà di elli, oltre à avè almenu un lettu è una scatula per ognunu, più un extra (ie quattru in tuttu).

Di solitu, à principiu, u gattinu appena intruduttu serà intimuritu, mentre chì i misgi chì eranu dighjà in casa seranu quelli chì domineranu l'ambiente.

Cumu adattà i gattini?

Se l'adattazione di i misgi chì vulete fà hè da l'introduzione di un terzu misgiu chì hè un gattinu, tuttu hè generalmente più simplice è l'adattazione hè generalmente faciule. Sè avete rimarcatu chì i vostri misgi sbuffanu à u gattinu novu appena ghjunghje, sappiate chì questu hè normale, postu chì hè, dopu tuttu, qualcosa di stranu chì vene in a vostra casa è forse vi vedenu cum'è una piccula minaccia chì cresce è limitate u so territoriu è a vostra libertà. Tuttavia, dopu à pochi ghjorni, i misgi adulti accettanu di solitu u gattinu appena ghjuntu.


In più, i misgi chì avemu digià in casa si senteranu un pocu intimuriti è un pocu fastidiati da u chjucu, chì li dumanderà di ghjucà. Di solitu reagiscenu cun vocalizazioni è ponu colpisce o grattà u gattinu, ma fermeranu subitu chì u cucciolu li mechja. Sti episodii sò generalmente travagliati finu à chì i misgi si adattanu cumpletamente dopu qualchì ghjornu. Dunque, u megliu modu per adattà i gattini hè di esse pazienti.

Adattazione di i misgi da l'introduzione di un terzu misgiu adultu

Stu tipu d'adattazione di i misgi hè veramente cumplicatu è certe volte una visita à un veterinariu specializatu in etulugia pò esse necessariu. Quantu ci vole à adattà i misgi? Ebbè, stu prucessu di adattazione pò piglià parechje settimane.Dunque, a pazienza è a calma sò essenziali se vulemu chì tuttu và bè. Prima di presentà un altru misgiu, hè necessariu fà testi per i retrovirus, vale à dì per l'immunodeficienza felina è a leucemia, in particulare per a leucemia, perchè si trasmette più facilmente trà i misgi.

E presentazioni devenu esse fatte pianu è cù cura, per minimizà u stress, cunfronti cù a gattu grugnulendu à l'altru è per uttene una coexistenza veramente armoniosa trà i trè misgi. Hè assai megliu ch'è d'addunisceli direttamente è di "vede ciò chì accade" furzenduli inseme, ciò chì spessu finisce in disastri è cunflitti permanenti è prublemi di cumpurtamentu. L'adattazione di u ghjattu hè sempre megliu sì u ghjattu hè sterilizatu è di u sessu oppostu à i misgi chì avemu.

Sì i nostri misgi sò di sessu differenti allora hè preferibile sceglie l'uppostu à chì pensemu chì, per via di a so persunalità, puderà mustrà più cunflitti cù u novu. Vale à dì, sè vo avete dighjà un gattu cù una forte persunalità, hè megliu aduttà un gattu maschile. Se avete un misgiu maschile cù una persunalità più difficiule, l'adattazione di i misgi di u sessu oppostu serà più faciule.

Se vive cun un solu misgiu è vulete intruduce un secondu felinu in casa vostra, assicuratevi di fighjà u video seguente nantu à cumu adattà dui misgi:

Cumu aiutà i misgi à adattassi - Passu à passu

Una volta verificatu chì tutti i misgi sò sani, l'ambiente hè tranquillu, è senza l'arrivu di un stranu o momentu stressante per i misgi, u prucessu d'introduzione pò principià. Questu U prucessu di adattazione di i misgi serà cumpostu di trè fasi: isolamentu di u novu misgiu in un spaziu esclusivu per ellu; prima introduzione cun ellu in una scatula di spedizione è, se tuttu va bè, un cuntattu direttu finale.

Adattazione di u Gattu Passu 1: Mantene u Novu Gattu Separatu

Se u novu misgiu di casa hà a paura, hè abbastanza nurmale, chì hè ghjustu ghjuntu in un territoriu scunnisciutu, chì hè occupatu da dui altri misgi. Dunque, è per evità cunflitti cù i residenti, a prima cosa da fà hè di isolà u novu gattu per i primi ghjorni, affinchì ùn anu micca cuntattu direttu cù i misgi in casa è pò guadagnà fiducia cù a casa è i tutori.

Questu isolamentu permetterà i misgi di casa è u novu odoreè ascultatevi per abituassi à l'altri senza cuntattu direttu, chì seria assai stressante. U novu ghjunghje si adatta à a nova casa à pocu à pocu. Per principianti, duveria avè una stanza o un spaziu solu per ellu, cù a so scatula di littera, ciotola, ciotola d'acqua, lettu, manta è ghjoculi.

Un'altra cosa chì pudete fà hè di purtà u novu gattu a manta o ghjoculi chì sò stati aduprati da l'altri misgi in casa da pudè puzza è familiarizassi cun elli. A stu puntu, duvemu guardà cumu reagiscenu è allora pudemu fà u cuntrariu: piglià e cose da u novu misgiu per chì i misgi anziani puzinu. È cusì avemu principiatu a prima fasa di adattazione di i misgi.

Passu 2 di l'adattazione di i misgi: introduzione cù a scatula di trasportu

U secondu passu di un prucessu currettu di adattamentu di i misgi pò esse fattu in questu modu: per uni pochi di minuti ogni ghjornu, pudete mette u novu misgiu in a scatula di trasportu è piazzallu vicinu è à una certa altezza più altu di i misgi chì avete dighjà. in casa. In questu modu, in più di vedi è sentiti, seranu capaci di mantene u cuntattu visuale impedendu à u novu misgiu di esse intimuritu è ​​impedendu à i misgi residenti d'attaccallu. Hè nurmale d'avè un gattu chì grugnuleghja à l'altru in questi tempi.

In questa situazione, ci sò dui tippi di misgi. Da una parte, ci sò quelli chì ùn mostranu tantu interessu per u novu misgiu, chì serà forse quellu chì fermerà u più luntanu è cumincierà à accettà u novu felinu à pocu à pocu à pocu tempu è senza aggressione. L'altru tipu di misgiu hè quellu chì mostrarà segni d'agressione; duvemu evitàli è distrae l'attenzione di i misgi, rinfurzenduli positivamente cù premii quandu i scontri sò fatti cù facilità.

Un bonu modu per avvicinalli è rilativà positivamente a presenza di u novu misgiu hè di mette qualchì merendella o premiu per i misgi vicinu à a scatula di trasportu è riduce gradualmente a distanza trà elli, senza furzà l'interazione in ogni mumentu. I misgi devenu assucià u cuntattu trà elli à qualcosa di bellu è di bonu, micca cù urli, rimproveri o punizioni da u tutore.

Cusì, in questu prucessu di adattazione di i misgi, una volta ch'elli cumincianu à tollerà l'altru nes, pudete pruvà pasce i trè misgi in listessu tempu, cù l'alimentatore di ghjatti accantu à a scatula di trasportu è u novu ghjattu sempre dentru. À u primu puderebbenu sbuffà, miaulà è esse suspettosi, ma pocu à pocu a relazione migliurà.

Passu 3 di l'adattazione di i misgi: cuntattu direttu

Quandu vedemu chì e riunioni cù quelli realizati cù a scatula di trasportu sò diventate menu stressanti è ancu cumincianu à esse tollerati, hè ora di passà à un più cuntattu direttu. A prima volta, è se u misgiu hè calmu, pudemu piglià u novu misgiu in i nostri bracci è pusà in qualchì locu vicinu à induve sò i misgi di casa, ciò chì farà chì i misgi s'avvicininu à u novu misgiu è tenenu u cuntattu. In questi casi, noi, i tutori, agiremu da mediatori s'ellu ci hè qualchì prublema trà elli. Pudemu parlà cù i trè misgi in un modu piacevule è affettuosu è accarezzalli per mantene una atmosfera piacevule è, dinò, ricumpensalli se ci sò gesti d'accettazione trà i misgi.

Una volta finite queste riunioni, u misgiu deve vultà in u so spaziu esclusivu finu à chì l'atmosfera trà di elli diventi piacevule è senza frizioni, essendu nurmale chì alcuni sbuffoni à l'iniziu o mostrinu insatisfaczione cù a presenza di l'altri. Ma ùn v'inchietate, sti episodi si riduceranu cù u tempu è ognunu stabilisce a so propria rutina è definisce i so lochi preferiti in casa spartenduli in parechje occasioni.

L'attu di sbuffà diventerà un tipu di ghjocu è ancu un mostra di affettu se tuttu va bè è averemu introduttu cù successu un terzu gattu in casa.

Tenite sempre à mente chì ancu se femu tutti sti passi di adattamentu di i misgi senza difetti è u femu cù a migliore intenzione pussibule, i misgi ùn anu micca un "bisognu" di un cumpagnu felinu, allora qualchì volta tutti i trè misgi finiscenu per esse d'accordu bè., in certi altri casi elli ùn puderà mai avè una bona cunnessione è puderanu ancu campà in una "tregua" eterna.

Tuttavia, postu chì ùn anu micca da competere per manghjà, acqua o posti per riposà in pace è tranquillità in e nostre case, ponu accettà più facilmente a cumpagnia di l'altru.

In questu altru articulu, vi mostremu cumu adattà un gattu à un cane.

Cosa da fà se i misgi ùn accettanu micca u novu misgiu?

Allora, dopu tuttu, quantu ci vole à adattà i misgi? Questa hè una dumanda à a quale ùn pudemu micca dà una risposta definitiva perchè, cum'è avemu digià vistu, pò piglià da ghjorni à mesi. Tuttavia, cum'è avemu appena discuttu, i misgi residenti ùn finiscenu micca sempre per accettà u terzu gattinu. Hè pussibule chì avemu fattu qualcosa di male durante u prucessu, chì ùn abbianu abbastanza risorse, ecc.

In questi casi, u megliu da fà hè andate ind'è un etologu felinu per valutà personalmente a situazione è aiutaci à intruduce u terzu misgiu in casa per chì i dui residenti a possinu accettà.

Inoltre, vi cunsigliemu di guardà stu video per espansione e vostre informazioni nantu à u cumpurtamentu di i misgi nantu à u canali YouTube PeritoAnimal:

Se vulete leghje più articuli simili à Adattazione di u Gattu: Cumu intruduce un terzu gattu in casa, vi ricumandemu di entre in a nostra sezione di Educazione Basica.