L'impurtanza di u calciu per i cani

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
I Croccantini fanno Malissimo:Paleo-Pets #9 Le Regole di Tozzi
Video: I Croccantini fanno Malissimo:Paleo-Pets #9 Le Regole di Tozzi

Cuntenutu

Pochi fattori determinanu sia a salute di u nostru animale domesticu sia a dieta, dunque, copre currettamente i so bisogni nutrizionali hè una cura chì merita tutta a nostra attenzione.

Nel corso di l'anni, un cane passa per diverse fasi vitali è in ognuna di elle sò presentati diversi bisogni alimentari. Durante i primi mesi di vita, i nutrienti ghjucanu u rolu impurtante di facilità un sviluppu ottimale. Per questa ragione, in questu articulu di PeritoAnimal spieguemu l'impurtanza di u calciu per i cuccioli.

U calciu in u corpu di u cane

Trà e sfarente primure di i cuccioli, cuntrullà a so alimentazione hè unu di i più impurtanti, postu chì l'organisimu di un cucciolu averà bisognu di tutti i nutrienti.


Frà elle pudemu mette in risaltu u calciu, un minerale chì si trova in 99% di u scheletru di u cane è chì svolge funzioni impurtanti per u so corpu:

  • Mantene sani l'ossi è i denti
  • Intervene in a regulazione di a frequenza cardiaca
  • Cuntrolla a concentrazione di liquidu in l'ambiente internu è esternu di e cellule
  • Hè di primura per una trasmissione adeguata di l'impulsi nervi
  • Mantene a coagulazione di u sangue in i parametri normali

O calciu hè un minerale chì deve mantene una relazione adatta cù u fosforu è u magnesiu in modu chì pò esse adupratu da u corpu. Hè dunque cunsigliatu di mantene u seguente equilibriu di quantità: 1: 2: 1 à 1: 4: 1 (calciu, fosforu è magnesiu).


Quantu calciu hà bisognu di un cane?

L'organisimu di u cane face un longu prucessu chì averà bisognu di molta energia: u so sviluppu, micca solu fisicu è fisiologicu, ma ancu mentale è cognitivu. Durante questu prucessu duverete aumentà a vostra massa ossea, è dinò a so densità, è ancu fà cambiamenti in i denti, u calciu essendu fundamentale per queste furmazioni.

Cusì un cane di cucciolo hà bisognu di quantità impurtanti di calciu chì sò assai più grandi paragunati à i bisogni di un cane adultu:

  • Adultu: ogni ghjornu hà bisognu di 120 mg di calciu per ogni kg di pesu corpu.
  • Cucciolo: ogni ghjornu hà bisognu di 320 mg di calciu per ogni kg di pesu corpu.

Cume u cane riceve calciu ogni ghjornu?

Se alimentemu e razioni specifiche per u cucciolu per i primi mesi di vita, i bisogni di calciu devenu esse assicurati, tuttavia, assai esperti in nutrizione canina ùn cunsiglianu micca chì u cucciolu sia alimentatu solu per mezu di preparazioni commerciali. D'altra parte, ancu se ci sò numerosi cibi chì cuntenenu calciu è chì i cani ponu manghjà, manghjà una dieta fatta in casa richiede a supervisione da un veterinariu.


Allora chì hè a megliu soluzione? Seguitate un mudellu d'alimentazione induve si usanu preparazioni cummerciali di bona qualità, ma ancu alimenti casani adatti per u cane. Inoltre, hè pussibule cumplementà a vostra ingestione di calciu cù una cunchiglia d'ova finamente macinata in un macinacaffè, tuttavia, vi raccomandemu chì per tutte e dumande nantu à a nutrizione di u vostru cane, riferitevi à u vostru veterinariu o specialistu in nutrizione per cani. È sì site di quelli chì preferiscenu optà per una dieta casalinga à 100%, vi cunsiglemu di cunnosce tutte e necessità di u cane per offre li una manciata adatta è variata.