Cuntenutu
- Razze di misgi grisgi à ochji turchini
- gattu persianu grisgiu
- Angora turca
- Razze di misgi grisgi brinduli
- cattivu gattu egizianu
- Cat
- cat europeu cumunu
- Razze di misgi grisgiu turchinu
- Nebelung
- turchinu russu
- Chartreux
À razze di misgi grisgi ci n’hè parechji, ognunu cù caratteristiche, cumpurtamenti è persunalità sfarenti, ma cù una caratteristica cumuna: a so bellezza. Queste sfumature spiccanu per dà à i misgi un aspettu elegante è un stile sofisticatu. Vulete sapè ciò chì u nomi di razze di misgi grisgi? Vi mostremu i più impurtanti è e so caratteristiche. Se state pianificendu aduttà un gattu di stu tippu, ùn pudete micca mancà st'articulu di PeritoAnimal. Avanti!
Razze di misgi grisgi à ochji turchini
Sottu, parlemu di alcune di e razze di misgi grisgi chì anu ochji turchini chjappanti:
gattu persianu grisgiu
Ci hè una larga varietà di misgi persiani in u mondu, di tutti i culori è di e dimensioni, chì face di sta razza una di e più famose è desiderate. u ghjattu persianu grisgiu hè discendente di u gattu angora, una spezia turca chì esiste dapoi l'antichità. U so aspettu li pare un gattu obesu, in ogni casu, hè perchè a razza hè robusta è musculosa, è a testa hè di natura arrotondata.
L'ochji sò grossi è intensamente culuriti, chì ponu varià da tonalità turchine à giallastra è verdastra. i misgi persi grisgi sò di solitu assai affettuosu è silenziu, piace à esse in cumpagnia, hè per quessa ch'elli attiranu sempre l'attenzione di i so cumpagni umani è cercanu carezze.
Angora turca
Ancu s'ellu hè cumunu di vedelu cù u pelu biancu, ci sò esemplari di l'Angora Turca chì a pelusa hè grisgia. Cum'è u so nome indica, questu animale hè da Turchia, hè una razza assai sana di misgiu grisgiu chì raramente si ammala, tuttavia, hè cunsigliatu di dalli a megliu cura per ch'ellu abbia una longa vita.
Angora turca hà una mantellu finu, lisciu è setosu, più abbundante in u collu è in a coda. Inoltre, e so zampe di daretu sò più alte chè e so zampe di davanti. Hà l'arechje allungate è hè sempre attente à tutti i soni intornu. In quantu à i so ochji, ancu s'ellu hè veru chì si ponu truvà esemplari cù l'ochji turchini, varia ancu in toni verdi è gialli.
Cunsigliu: Se pensate à aduttà unu, ùn mancate micca st'articulu cun una lista di nomi per i misgi grisgi.
Razze di misgi grisgi brinduli
Ci sò ancu razze speziale è uniche di misgi strisgi grisgi!
cattivu gattu egizianu
U Cattivu Egizianu hè forse una di e razze di gatti più interessanti chì esistenu, sia per a so bellezza è per a so storia, chì vene da u paese induve i misgi sò venerati da cintinara o millaie d'anni. In questu sensu, a parolla gattivu vene da e terre egiziane è significa "gattu", allora u so nome pò esse traduttu letteralmente cum'è "gattu egizianu".
Sta razza hà enormi ochji verdi è un pelliccia maculata cù strisce scure, chì hà ereditatu da u picculu misgiu salvaticu africanu. Tuttavia, pudete ancu truvà esemplari cù macchie turchine o marrone nantu à u fondu grisgiu, frà altri sfumature. Hè ancu carattarizatu da esse una razza assai intelligente è indipendente.
Cat
Sta razza felina hà vintu u core di parechje famiglie in u mondu, essendu una di e più amate à campà in case, soprattuttu per a so parsunalità amichevule è sucievule, oltre à avè assai agilità è intelligenza. Tutti issi attributi facenu di u pilu cortu americanu un gattu assai attraente.
In relazione à e so caratteristiche fisiche, a razza hà una testa larga è tonda, cù un nasu chjucu. Pesa finu à 6 chilò, dunque hè cunsideratu cum'è un misgiu di taglia media è grande. Hà una pelliccia corta è pò esse guasi ogni culore, ma i più pupulari sò quelli cun toni d'argentu, senza scurdassi di u strisce scure chì correnu per tuttu u corpu.
cat europeu cumunu
Cum'è u so nome indica, sta razza hè uriginaria d'Europa, ancu se a so discendenza vultà à u cuntinente africanu, chì si stende dopu à u Vechju Cuntinente per via di l'incursioni accadute à traversu u tempu. In quantu à a so apparizione, u ghjattu cumunu europeu ùn hà micca una dimensione standard è culori specifici, dunque ci hè una grande varietà di felini chì currispondenu à u listessu tipu d'animali.
In questu casu, ci concentreremu nantu à i misgi chì u mantellu hè brindle o strisce. Sti strisce sò di solitu un culore più scuru cà u restu di u mantellu, chì e so tonalità varienu da argentu à grisgiu, essendu un'altra di e razze più pupulare di misgi strisgi grisgi.
I misgi di sta razza amanu l'attività à l'aria aperta, cusì caccianu di solitu roditori è acelli di tutti i generi, è scalanu l'arburi è i lochi alti (ancu s'elli ùn trovanu micca una manera di falà dopu). sò ancu abbastanza indipendente è sana, dunque, a vostra cura hè assai sèmplice.
Razze di misgi grisgiu turchinu
A sapiate chì certi misgi anu u pelu turchinu? Va bè! E, in fattu, e razze di gatti grisgi bluesti sò assai apprezzate per a bellezza di u so mantellu, ancu se per noi tutti i felini sò ugualmente belli!
Nebelung
U nome di sta razza ùn pò micca esse cunnisciutu da voi, ma vi presenteremu quì. A razza Nebelung hà ereditatu u megliu di tutti i mondi perchè hè u risultatu di incruciate trà una femina à pilu longu è un masciu turchinu russu, chì hà purtatu à un gattu forte, robustu è musculatu, cù una pelliccia longa è un tonu grisgiu turchinu. Sta razza hè carattarizata da una testa grande, adurnata da dui ochji impressiunanti, chì i so culori più frequenti sò verdi è gialli.
Malgradu u so aspettu elegante è tranquillu, sò misgi. assai gattivu è curiosu, cusì sò sempre pronti à ghjucà cù i so cumpagni umani o altri felini chì campanu in casa. Inoltre, u nebelung hè un gattu intelligente è socievule, chì facilita a furmazione. Hè necessariu spazzolallu spessu per mantene un mantellu sanu senza impurità.
turchinu russu
Sta razza hè d'urigine russa, si crede chì hè uriginaria di l'Isule Archangel, situate in u nordu di a Russia, è più tardi si sò sparse in u restu di l'Europa è ghjunghjenu in i Stati Uniti. A causa di e condizioni climatiche estreme chì esistenu in u paese d'origine, u turchinu russu hà sviluppatu un stemma grossa chì vi prutege in modu efficace. A razza pesa sin'à 5 chilò è a so speranza di vita hè di 10 à 15 anni.
I misgi turchini russi di solitu anu ochji verdi, ancu se tutti sò nati cù l'ochji turchini chì cambianu quand'elli cumincianu à cresce. A caratteristica a più chjucante di i misgi turchini russi hè u so mantellu, chì hè di culore grisgiu, ancu s'ellu hè tradiziunalmente descrittu cum'è turchinu. A so persunalità hè generalmente timida cù stranieri ma affettuosa cù i so cumpagni umani; altronde, sò assai scherzosi è li piaci à caccia è à purtà cose.
Chartreux
Hè un gattu robustu è muscolosu chì hè un animale eccellente per e persone chì campanu soli, chì u chartreux hè un bon cumpagnu per a so caratteru sucievule, simpaticu è scherzosu.
Sta razza hè uriginaria di Francia, induve i monaci cartusiani l'anu allevata attivamente. Più tardi hè ghjuntu in u Regnu Unitu è in u restu di l'Europa, è durante a Siconda Guerra Mundiale hè in traccia di sparì, ma hà sappiutu sopravvive è ricuperà.
Cum'è u turchinu russu, sta razza hà un pilu densu è densu per via di e cundizioni climatichi duri di u so locu d'origine. U so culore hè turchinu grisgiu, o viceversa. L'ochji vanu da u giallu intensu à u verde o u ramu.