Cuntenutu
- 1. Ceilanu Cat
- 2. Gattu birmanu
- 3. U misgiu siamese
- 4. Bobtail giappunese
- 5. Gattu chinese Li Hua
- 6. cat orientale
Ci sò parechje razze di misgi da u cuntinente asiaticu, in fattu, alcune di e più belle venenu da quellu cuntinente. Di regula, u misgi asiatichi avè un numeru di caratteristiche cumuni chì li rendenu sfarenti da altre razze di misgi, qualcosa chì pudete scopre in questu articulu.
Dopu vi mostremu alcuni di i più cunnisciuti, è ancu alcuni micca cusì cunnisciuti da u publicu generale, ma chì sò ancu animali domestici straordinarii.
Continuate à leghje st'articulu Animal Expert è scopri 6 razze di misgi urientali.
1. Ceilanu Cat
U misgiu di Ceylon hè un bella razza chì vene da Sri Lanka (l'anzianu Ceilanu). Sta razza hè assai scunnisciuta in Europa è in altri cuntinenti, ma certi allevatori taliani anu iniziatu pocu fà a so ripruduzzione è a so distribuzione.
Stu cat hè ideale per socializà in case è appartamenti. Hè socievule, pulitu è affettuosu. Dapoi u principiu, acquista fiducia cù a famiglia chì l'accoglie, dimustrendu si assai gentile è affettuosu.
A morfulugia di u ghjattu Ceylon hè caratteristica. Hà grande arechje, chì à a so basa sò larghe. I so ochji appena amandulati sò un culore verde spettaculare. A dimensione di u ghjattu Ceylon hè mediu, cù una musculatura ben definita è a pelliccia corta assai setosa. Hà e guance tonde è un mantellu tipicu di marmaru.
2. Gattu birmanu
U gattu birmanu o birmanu hè una razza domestica di Tailanda. In i so urighjini eranu di culore marrone, ma era in i Stati Uniti è in Gran Bretagna induve sta razza soluè sviluppatu in u mondu sanu, creendu u currente standard di a corsa. Oghje ghjornu una larga varietà di culori sò accettati.
U misgiu birmanu hè di dimensione media, cù a testa tonda, u collu cortu è l'arechje di taglia media. Cum'è i Siamesi sò assai intelligenti è vucali, vale à dì, cumunicanu assai bè cù e so famiglie d'accolta. Sò assai affettuosi.
Attraversu un incrociu trà un gattu birmanu è un gattu cortu americanu, hè stata creata una nova razza chjamata u gattu Bombay. Hè statu pruvatu è riesciutu, creendu una spezia di pantera nera di a taglia di un gattu.
U ghjattu Bombay hè tremendu affettuosu, u so culore hè sempre neru satinatu, è i so musculi sò assai definiti, postu chì a so pelliccia hè assai corta è setosa. I so ochji graziosi sò sempre una gamma di arance, ori o rame. Ùn li piace micca a solitudine.
Hè un gattu ideale per vive in picculi appartamenti, chì ùn sò micca eccessivamente attivi. Un abitudine faciule da infundassi in voi, cum'è cù i Siamesi, hè chì si pò amparà à urinà in i bagni, à cundizione, benintesa, si lascia u tappu.
3. U misgiu siamese
U misgiu siamese hè un animale domesticu strasurdinariu per ellu equilibriu in tutte e facette, qualcosa chì li face adorabili. Sò intelligenti, affettuosi, indipendenti, puliti, cumunicativi, attivi senza esse esagerati è cù una bellezza elegante è raffinata.
Aghju avutu l'uppurtunità di avè un coppiu di Siamesi, è ognunu avia a so personalità, ma eranu tramindui assai affettuosi. U maschile avia a capacità di apre e porte di a camara cù e so zampe è facia i so bisogni nantu à u bagnu.
O turchinu di l'ochji di un ghjattu siamese riassume tuttu ciò chì si pò dì d'ellu. Scopre i tippi di misgi siamesi chì esistenu in l'articulu Expert Animal.
4. Bobtail giappunese
A bobtail giapponese hè una razza d'origine giappunese cù una storia fantastica:
A legenda dice chì sti misgi sò ghjunti in barca da l'Isule Kurile à a costa di u Giappone mille anni fà. In l'annu 1602 nimu hà statu permessu di cumprà, vende o mantene un gattu bobtail in casa soia. Tutti i misgi anu da esse liberati in e strade giappunesi per mette fine à a pesta di i topi chì afflittavanu e culture di risu è e fabbriche di seta.
Una peculiarità di sta razza hè a so coda corta è intricata. Hè un misgiu di taglia media cù una faccia triangulare è l'arechje alerte. Hè musculatu è e so zampe di daretu sò più longhe di e so davanti. Hè un gattu attivu è "ruffia" à l'alba. Hè assai miaulante, dunque, se decidite aduttà unu, ùn vi scurdate di visità l'articulu induve spieghemu perchè u mo misgiu mula tantu.
5. Gattu chinese Li Hua
U ghjattu Li Hua hè un novu in u mondu di l'animali domestici. Stu misgiu dumèsticu vene direttamente da u ghjattu di muntagna cinese, Felis silvestris bieti, è in l'annu 2003 hà iniziatu a so creazione cum'è animale domesticu. Hè un misgiu di taglia media, assai musculu. Di solitu hè tonalità alivu cù tacchi scuri di tigressa. I so ochji ovali sò verdi gialli-gialli. Scuprite alcuni ghjoculi di misgi è stimulanu a so intelligenza.
É un ghjattu assai astutu chì si mette assai bè cù l'altri animali ma ùn hè micca troppu affettuosu. Hè bisognu di spaziu perchè hè assai attivu. Ùn hè micca un animale domesticu raccomandatu per i zitelli.
6. cat orientale
Originariu di Tailanda, stu felinu stilizatu hà un ochju è arechje assai unichi grande chì a rendenu inconfundibile. U so stile è a so figura ci ramenta u ghjattu Siamese mudernu.
Hè un animale assai affettuosu è pulitu, perfettu per una vita dilicata in un appartamentu. Sta bella razza vene in parechji culori è mudelli.
Se ti piace questu articulu, pudete ancu esse interessatu à cunnosce e razze di gatti più chjuche in u mondu.