10 cose chì i cani odianu di l'omu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
10 cose chì i cani odianu di l'omu - Animali
10 cose chì i cani odianu di l'omu - Animali

Cuntenutu

Cum'è in tutte e relazioni, induve ci sò cani è umani ci sò spessu malintesi, ancu se alcuni d'elli passanu inosservati. In fatti, per evità sti prublemi cù u vostru amicu fidu duverete preparà vi per un numeru di dumande. Per esempiu, duvete sapè cumu pensanu i cuccioli, quali sò i so bisogni fisichi è mentali più basi, è ancu sapè ciò chì li irrita.

Scuprite in questu articulu Animal Expert 10 cose chì i cani odianu di l'omu è cusì puderete migliurà a relazione cù u vostru cucciolu, apprufittendu sia di una relazione cù più qualità.

1. Rumori è forti odori

L'asciugacapelli, l'aspirapolvere, e vitture, i razzi, i starnutimenti, una tosse o qualcosa chì ti casca da e mani è face assai rumore, ogni rumore forte fastidia è spaventa i cani. hè nurmale, postu chì anu un arechja eccezziunale chì li permette di sente soni chì ci scappanu è, in più, anu ancu una percezione di vibrazioni assai più sensibili cà a nostra. Benintesa, ci sò cani chì sò stati allevati da cuccioli cun rumuri forti è si sò abituati, allora ùn si scantanu, ma a verità hè chì a maiò parte di elli anu paura è odianu questi rumuri forti.


U sughjettu di l'odori forti hè ancu una materia dilicata per i cani. Cum'è l'arechja, u so sensu di l'olfattu hè mille volte più putente di quellu di l'umani. Dunque, ogni odore chì sentite hè forte per u vostru cucciolu serà veramente scomudu. Hè vera chì, se si tratta di l'odore di l'alimentu, ùn li interessa tantu. Ma imaginate l'odori di i chimichi, l'igiene persunale è a pulizia di a casa. Sò odori assai forti chì irritanu e nare di i nostri pelosi, da pudè facilmente starnutisce è scappà versu altri lochi.

Duvemu circà di ùn spaventà u nostru cane cù rumori forti ogni volta chì pudemu evità lu o circà di abituallu. Hè ancu necessariu evità l'usu di prudutti cù forti odori in presenza di u nostru cane è ventilà a zona bè prima ch'ellu entri in ellu.

2. Parlà assai è micca aduprà u nostru linguaghju di u corpu

Parlemu spessu cù u nostru cane è va bè, ma se u femu troppu o mentre parlemu ùn usamu micca gesti è parolle brevi chì u cane pò amparà è riferisce à qualcosa, simu solu incazzendu u nostru amicu . Ùn rimarcerà nunda di ciò chì dicemu è à a fine si mette nervosu. Preferiscenu chì cumunicate cun elli cù u vostru linguaghju di u corpu è se aduprate parolle o soni, hè megliu ch'elli sianu pochi per ch'elli possinu amparà durante a furmazione è l'apprendimentu da i cuccioli.


Hè vera chì i cani capiscenu l'emozioni di basa di l'omu, ma a facenu per mezu di u linguaghju di u corpu è di u tonu di a voce chì usemu. Ùn capiscenu sicuramente a nostra lingua verbale cumpleta, solu quelle parolle di basa chì li insegnemu. Dunque, se parlemu assai è ùn usemu micca u linguaghju di u corpu, li pò cunfonde. Duvemu pruvà à amparà à parlà cù u nostru cane è cumunicà cun ellu cù u nostru corpu. Fate un test, passate una ghjurnata sana senza dì li una sola parolla. Basta gestisce, ùn esagerate micca, è pruvate cumunicà cun ellu per mezu di a lingua di i segni. Pudete aduprà qualchì sonu, ma pruvate à ùn dì una parolla è vedrete chì pudete cumunicà perfettamente è u vostru amicu fidu hè più rilassatu.

3. A nostra energia negativa è i rimproveri senza ch'elli capiscinu perchè

Pò accade chì quandu simu di cattivu umore o ci arrabbiamu cù u nostru cane perchè hà fattu qualcosa di male, chì li trasmettimu sta negatività cum'è a fariamu una persona. Cum'è digià citatu, i cani ùn capiscenu micca ciò chì li gridemu è a maiò parte di u tempu ùn capiscenu micca perchè a femu mancu. Evidentemente hè qualcosa chì li scumoda assai, si sentenu male, ricevenu energia negativa è ùn sanu micca perchè accade.


Avemu da amparà à evità errori cumuni quandu rimpruveremu un cane. Unu di elli hè di fà lu senza pudè capisce perchè, postu chì hè statu assai tempu è un altru sbagliu hè di esse aggressivu. Ci sò modi assai più efficaci chì li faranu capisce megliu.

4. Mancanza di struttura

À i cani li piace avè una rutina, ancu se pudete cambialla per ùn esse troppu noiosu, è li piace avè struttura postu chì si sentenu più sicuri è più rilassati. Un cane micca strutturatu, senza un minimu di furmazione basica, finirà per esse un cane infelice, postu chì avarà insicurità è incomprensioni sia cù a so famiglia sia cù altri cani o animali. Hè per quessa chì un'altra cosa chì ùn li piace micca hè u mancanza di struttura in a vostra famiglia.

Questa struttura è apprendimentu duveranu copre parechji aspetti, da quellu chì conduce u gruppu à i viaghji è l'alimentazione, trà altre cose. Per fà questu, hè megliu chì prima vi educate nantu à a furmazione curretta per u vostru cucciolo.

5. Fighjulateli in l'ochju, cuglialli in faccia è pattialli nantu à a testa

À i cani ùn li piace veramente nunda à fighjà in i so ochji. Se l'avete mai fattu, averete forse rimarcatu ch'elli evitanu di circà quandu femu, ma forse avete scontru unu chì piglia l'aspettu più longu è ancu ringhia. U cuntattu visuale prolungatu per i cani hè equivalente à una sfida, hè per quessa chì s'elli guardanu luntanu diventanu sottumessi è d'altra parte, se u stanu è l'altru si alluntana, serà u duminante. Hè periculosu di fà quessa à i cani chì ùn cunniscimu micca, ponu diventà aggressivi. Una cosa hè di crucià l'ochji, un'altra cosa hè di riparà u to sguardu. Dunque circate di ùn tene i vostri ochji fissi nantu à u cane.

Inoltre, un'altra cosa chì femu spessu hè di afferralli in faccia è di scuzzulà è di pichjà a testa. Hè un sbagliu, ùn li piaci micca assai. Quandu si mettenu in faccia si bloccanu, si sentenu intrappulati, ricordate chì hè qualcosa chì ùn facenu micca. I colpi in testa sò scomodi è ponu ancu dannalli. Quandu li mettite a manu nantu à elli, u percepenu cum'è qualcosa di dominante, se ancu li picchiate nantu à a testa, diventanu assai inquieti. Quessi sò gesti chì per noi sò normali, ma per elli anu un significatu diversu, allora duvemu circà di ùn fà. Se vulete avvicinassi è salutà un cane, hè megliu avvicinassi un pocu da u latu, senza fighjà fissu è allungà un pocu a manu, permettendulu d'odurà è di cunnosci, appena l'accettate, pudete carezza lu.

6. Basgi eccessivi è abbracci

Ci hè parechje cose chì per noi sò normali è ci piace fà, per esempiu, scuzzulà, abbraccià è basgià assai i nostri grandi tippi, ma ùn interpretanu micca tuttu cum'è noi. Trà i cani ùn si abbraccianu nè ùn basgianu cum'è noi. Per elli, u fattu chì li basgemu è abbracciamu constantemente diventa assai cunfusu.

Da una parte, cun abbracci sò bluccati è per elli mette e to zampe sopra à l'altru significa chì vulete stabilisce a vostra dominanza, pò vedelu cum'è un ghjocu in una certa misura. Ancu s'ellu ci sò cani assai affettuosi è sottumessi chì accettanu abbracci, a maiò parte d'elli ùn la tolleranu micca bè. D’altronde, i nostri basgi sò cum’è e so liccate è leccanu per altri mutivi, unu di elli hè quandu volenu mustrà sottumissione, allora certe volte quandu li basgiamu ponu capisce chì simu sottumessi. Cusì, stamu mandendu segnali misti è questu destabilizza u cane è u face sentu scomudu.

7. Ùn aduprate micca bè a guida è camminate in fretta

Spessu ci sò cose chì femu male quandu camminemu cù u nostru cane, ma duvemu amparà à currege questu se vulemu gode di e passeggiate è micca fà chì u nostru cane si sente male. Certe volte tenimu u guinzaglio tense, tiremu constantemente, ùn u lascemu micca sente l'ambiente, ecc. A volte andemu ancu per pochi minuti è ci fermemu per ghjunghje in qualchì locu o per finisce u giru.

Ùn aduprendu micca bè u guinzaglio è esse bluccatu durante u giru hè sicuramente qualcosa chì u nostru cane ùn trova micca assai divertente. Avete bisognu di assai tempu per esplorà u vostru circondu è rilazioni cù l'altri. Vulerete annusà, piantà è fà e vostre cose è ghjucà cù l'altri, hè normale. Duvemu esse cuscenti di i bisogni di basa di u nostru cane è amparà à aduprà bè u piombu è à fà spassighjate tranquille induve si possa divertisce.

8. Purtateli inutile

Benintesa, se face troppu fretu o avemu bisognu di copre una parte di u corpu di u nostru cane per una ferita o un prublema, pudete vestitelu cun un maglione o un vestitu speciale per elli, cumpresi stivali speciali, va bè è in certi casi hè cunsigliatu. Ciò chì i nostri picculi amichi ùn ponu micca suppurtà, almenu a maiò parte, hè chì li porti solu per via di questu o cù cose chì sò simpliciamente dicurative è micca duvete funziunali. Ùn si sentenu micca comodi se ùn ponu micca marchjà bè o se anu qualcosa chì ùn ponu micca rimuovere quandu volenu. Alcuni cani amparanu à tollerà questu, ma parechji ùn capiscenu micca perchè qualcunu li vestissi di queste cose, sentenu ancu chì altri cani ùn s'avvicinanu micca di elli, qualcosa di abbastanza normale ma li provoca repulsione è dunque un disconfort à longu andà.

Arricurdatevi chì u vostru cane ùn hè micca un umanu, pruvate à ùn umanisà chì questu ùn porterà chè sbilanci è prublemi. Purtatelu se avete daveru bisognu.

9. Lavalli spessu

Hè nurmale per noi di fà u bagnu ogni ghjornu, per i cani ùn hè micca cusì. Si mantenenu puliti à a so manera, anu bisognu di u vostru odore di corpu per cumunicà cù l'altri. Allora se i lavemu spessu ùn li femu mancu un favore. Una cosa hè d'avè la imbruttata assai è di pulì la, un'altra à bagnalla di modu regulare cù shampoo à forte odore. I cani ùn li piacenu mancu appena, li piaci à sente si è l'odori forti di i prudutti chì adupremu ponu esse scomodi per elli.

Hè una bona idea di bagnà u cane in casa o in u parrucchiere caninu di tantu in tantu, ma ùn pudemu micca fà questu assai spessu perchè, in più di avè bisognu di u vostru prufume per cumunicà, danneghjemu i strati protettivi naturali di a pelle è finiscinu per causà qualchì problema di salute. Pudemu pulisce, ma senza esagerà.

10. Esse annoiatu o assente

I cani ùn ponu micca stà annusati, volenu fà cose è sparte u so tempu cun voi. Dunque, ùn li piacenu nunda chì ùn li importa è chì hè noioso. Ovviamente l'odianu quandu site luntanu, ùn sò mai sicuri di quandu tornerete o se vulete, da quì l'enorme gioia ch'elli anu quandu tornate ancu se sò stati solu pochi minuti senza vede tù. Ma u peghju per elli hè quandu u so cumpagnu umanu ùn volta mai. A cosa peghju chì li pò accadere hè chì l'abbanduninu, ùn capisceranu mai perchè è li costa assai di passà senza u so pruprietariu.

Avà a sapete, ùn vi annoiate micca è fate assai cose cù u vostru cumpagnu fidu, in più, pruvate à stà luntanu u menu tempu pussibule, ma sopratuttu, ùn lascielu mai!