Vermi Intestinali in Cani - Sintomi è Trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
114 - GIARDIA NEL CANE E NEL GATTO: UN VERO ROMPICAPO. La Giardia un parassita intestinale
Video: 114 - GIARDIA NEL CANE E NEL GATTO: UN VERO ROMPICAPO. La Giardia un parassita intestinale

Cuntenutu

I cani, cum'è i misgi è ancu l'omu, ponu soffre di a presenza di vermi intestinali. Questi parassiti causanu cundizioni gastrointestinali chì ponu esse assai scomodi per u vostru cane. Inoltre, sò assai difficiuli da rilevà è, in certi casi, ùn pudemu mancu sapè chì u nostru animale hà vermi.

Per questa ragione, hè impurtante chì vi parassiteghja u vostru cane sia internamente sia esternamente nantu à una basa regulare. Cusì, eviterà infestazioni pussibuli in u cane o ancu u cuntagiu à l'omu in certi casi.

Se vulete sapè di più nantu à questu sughjettu, in questu articulu PeritoAnimal spieguemu tuttu di i parassiti più cumuni chì ponu influenzà u vostru cane è altre informazioni utili per sapè cumu trattalli. Leghje per scopre tuttu nantu à u vermi intestinali in cane.


Tipi di Vermi Intestinali in Cani

U vostru cucciolu pò esse affettatu tantu da parassiti interni piace esternu. I primi, chì discuteremu in questu articulu, sò quelli chì abitanu u trattu digestivu ma ponu ancu alloghju in organi cum'è i pulmoni o u core.

Frà i parassiti esterni, truvemu quelli chì campanu in a pelle o a pelle di u cane, cum'è pulci è zecche. Sia i vermi intestinali in i cani è i parassiti esterni, o quelli chì infestanu u core o i pulmoni, dannu l'animali per via di a so attività.

E ferite seranu più o menu gravi secondu u statu di salute di l'animali è u livellu di infestazione. Cusì, a parasitosi pò esse asintomatica o, d'altra parte, producenu diverse immagini cliniche. In tutti i casi, i vermi in i cani devenu esse prevenuti è trattati, postu chì ci sò ancu parassiti chì ponu ancu influenzà l'omu.


Tipi di Vermi Intestinali

Hè di vitale impurtanza chì i manighjanti sianu cuscenti di i vermi intestinali in i cani, quessi sò i più cumuni:

  • Ascaris: cum'è canili di toxocara è Toxascaris leonina, chì sò assai cumuni. Vivenu in u stomacu è l'intestini è ponu cresce finu à una dimensione considerable. Pusenu ova chì sò capaci di sustene un bellu pezzu in l'ambiente. I cuccioli ponu esse infettati da a mamma è qualsiasi cane pò esse infestatu per mezu o ingerendu un host intermediu, cum'è un roditore.

  • Hookworms: Quessi sò cunnisciuti cum'è "hookworms" perchè si attaccanu per a bocca à a mucosa di l'intestinu chjucu, assorbendu sangue è fluidi. Sti vermi ponu esse cuntratti per u cuntattu trà u cucciolu è a mamma, per ingestione di larve prisente in l'ambiente, per penetrazione diretta attraversu a pelle, in particulare in a zona di i pads, o per ingestione di un host intermediu.

  • tenia: Sò vermi chì si allughjanu in l'intestinu chjucu è ponu ghjunghje à 2 metri di lunghezza. In questu parasitismu, e pulci ghjucanu un rolu assai impurtante, postu ch'elli ponu ingerà ova di tenia è trasmette li à i cani s'elli i ingolle.

  • Tricuridi: Sò cunnisciuti cum'è "frusta" per via di u so aspettu filu, ma cù una fine più spessa. Sti vermi s'attaccanu à i muri di l'intestinu grossu è, ancu s'elli ponenu menu ova chè l'altri parassiti, sò capaci di supravvivere per anni in l'ambiente.

Cumu prevene i vermi di cane

U deworming internu di u nostru cane duverebbe cumincià prestu:


  • cuccioli deve esse senza parassiti prima di ogni vaccinazione. Deworming deve principià da a seconda settimana di vita. Ogni 2 settimane finu à chì u cucciolu abbia 12 settimane. Tandu deve esse ogni 3 mesi. Hè megliu cunsultà u vostru veterinariu per pianificà u calendariu di vaccinazione è quandu a parassita.
  • cani adulti deve esse dewormed ogni 3 mesi. Questu eliminerà tutti i parassiti pussibuli prisenti. Se u vostru cane soffre di qualsiasi malattia cum'è Leishmaniasis cunsultate u vostru veterinariu per sapè s'ellu hè necessariu di vermu più spessu. A seconda di a salute è di u stilu di vita di l'animali, sò necessarie precauzioni speciali.

Duvete ancu piglià in contu chì, u femine incinte è cuccioli chì allattanu pò esse infettatu. Se a mamma hè parasitata, u zitellu serà infettatu da a nascita è questu hè assai periculosu. Dunque, duvete parassità currettamente u vostru cane durante a gravidanza è l'allattamentu.

Sintomi di parassiti intestinali in cani

Ancu se, cum'è avemu digià dettu, a presenza di parassiti interni in i cani ùn genera micca sempre un quadru clinicu, quì sottu indicemu i sintomi più cumuni chì pudemu nutà quandu l'infestazione hè significativa o u cane hè in più risicu per via di una carenza sistema immunitariu, cum'è in questu casu di cuccioli, per via di l'immaturità, o in cani anziani o vulnerabili perchè soffrenu di malatie o passanu per situazioni stressanti, cume chirurgie o cambiamenti.

Sintomi di Parassiti Intestinali in Cani sò:

  • Diarrea.
  • Vumitu.
  • Perda di pesu o crescita stunted in cani.
  • Infiammazione addominale o ancu sintomi associati à u dolore.
  • Anemia, vista in a colorazione pallida di e mucose.
  • Debbulezza.
  • Sangue in e feci.
  • Una massa simile à una matassa furmata da un gran numeru di vermi pò purtà à ostruzione intestinale.
  • Alcuni parassiti intestinali ponu ancu esse responsabili di sintomi respiratori.

I vermi di cane chì si sparghjenu à l'omu

Alcuni di i parassiti intestinali in i cani menzionati sopra sò suscettibili à trasmissione à l'omu è vice versa. Per esempiu, i parassiti sò capaci di pruduce una malattia in e persone chjamate "larva viscerale migrante", chì si verifica dopu avè manghjatu e so ova.

À picculi zitelli sò un gruppu di risicu perchè sò più propensi à manghjà a terra è mostranu abitudini di igiene più povere. I sintomi, chì apparsu in grandi infestazioni di parassiti interni in i cani, includenu u dolore addominale o a tosse, è cumplicazioni chì dipenderanu da quale organu ghjunghjenu e larve.

Alcune hookworms sò rispunsevuli di a malattia chjamata "larve di pelle migranti", chì provoca pruriti per via di a penetrazione di e so larve in a pelle. Cumu pudemu sparte i parassiti è cusì chì i cani ùn diventanu micca una fonte di cuntagiu è viceversa, hè di primura di stabilisce un calendariu adattu di parassita.

Cume trattà i vermi intestinali in cani

Se rilevate qualcunu di i sintomi descritti in u vostru animali è sò ancu capaci di vede vermi in feci o vomitu di u vostru animale, duvete andà à u veterinariu senza ritardu. Tuttavia, più di trattà infestazioni, duvemu evitàle. In questu modu, pruteggeremu u nostru cane è tutta a famiglia. Per questu, a prevenzione hè essenziale, chì consisterà in un prugramma cumpletu di desparasita preparatu cù u veterinariu. U fornitore valuterà l'età è l'habitat di u cane, a sicurezza di i prudutti è a via di amministrazione.

Medicina per i vermi intestinali in i cani

Hè pussibule truvà, in butteghe d'animali, sciroppi, paste o, più convenientemente, pillule per eliminà i parassiti intestinali in i cani. Tuttavia, aduprate sempre parassiti prescritti da u veterinariu, altrimenti, puderiamu fà chì u cane s'intusticessi è ancu aggravassi un prublema s'ellu ùn ci sò sintomi generati da parassiti interni in i cani.

A raccomandazione hè di seguità un prugramma di parassita mensile chì deve esse iniziatu à duie settimane di età è mantenutu per tutta a vostra vita. Perchè amemu i nostri animali domestici, garantemu chì sò prutetti currettamente è parassiti.

Cuntrollu ambientale di i vermi intestinali in i cani

In più di u deworming internu, per sradicà cumpletamente questi parassiti da l'ambiente è evità cusì una nova infestazione, duvemu aduttà misure cum'è e seguenti:

  • Istituisce boni abitudini igienichi, in particulare in i zitelli.
  • Evite di ghjucà in parchi frequentati da cani o in scatule di littera aperte.
  • Se u vostru cane hà una zona esterna, u pavimentu deve esse fattu di cimentu o di ghiaia per pudè esse disinfettatu, postu chì u tarrenu hè un bonu sustratu per i parassiti. Se avete un canile, hè cunsigliatu di pulì ogni ghjornu cù un manguu.
  • Pulite immediatamente e feci di u vostru cane s'ellu defeca in casa.
  • Ùn hè micca cunsigliatu di lascià u cane caccighjà, manghjà frammenti di cibu da a spazzatura o carne cruda.
  • Cunsultate u vostru veterinariu per misure supplementari, tenendu contu di u ciclu di vita di u parassita.
  • Benintesa, hè di primura tene u vostru animale domesticu parassitatu, per a salute di ellu è di tutta a famiglia.

Rimedi casani per i vermi intestinali in cani

Sempre più persone cercanu Rimedi naturali per i vermi in i cani, però, hè impurtante nutà chì sti tipi di terapie devenu ancu esse prescritti da un veterinariu chì surveglia u prucessu è chì in nisun modu rimpiazzà u trattamentu di droghe. U so usu pò aiutà à prevene a so apparizione, ma una volta chì l'infestazione hè accaduta, ùn l'erradica micca cumpletamente.

Dunque, se vulete aduprà alcuni rimedii casani per i cani di verme, serà impurtante chì cunsultate u vostru specialistu di fiducia è chì ùn trascurate micca u trattamentu veterinariu prescrittu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.