Vaccinu contra a Rabbia Cagna - Guida Completa!

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Giornata Mondiale per il Cuore 2021
Video: Giornata Mondiale per il Cuore 2021

Cuntenutu

À u cuntrariu di ciò chì parechje persone pensanu, a rabbia ùn hè micca cumpletamente eradicata in Brasile. A malatia, chjamata ancu rabbia, hè trasmessa da un virus di u genaru Lyssavirus è hè una zoonosi, vale à dì, una malattia chì hè trasmissibile à l'omu da animali salvatichi, è ancu cani è misgi.

I casi isolati di rabbia in l'omu sò aumentati in l'ultimi mesi è ponu esse fatali se ùn sò micca scuperti à tempu è e precauzioni adeguate ùn sò micca prese. In animali, a rabbia ùn hè micca curabile, è hè fatale in u 100% di i casi. Per via di questu, u metudu di prevenzione attraversu u vaccinu contra a rabbia hè assai impurtante.


Quì in PeritoAnimal truverete una Guida Completa, cù tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u Vaccinu Rabbia.

cumu u cane si rabbia

A rabbia hè una malattia causata da u virus di u genaru Lyssavirus è estremamente fatale, vale à dì, ùn ci hè trattamentu. U virus affetta solu i mammiferi, ch'elli sianu cani, misgi, pipistrelli, procioni, furetti, volpi è opossums. Cum'è i cani è i misgi sò animali domestichi, sò cunsiderati ospiti accidenti, cum'è l'omu. Per via di questu, u virus hè improbabile di esse eradicata da a natura, postu chì si trovanu trà l'animali salvatichi cum'è quelli menzionati sopra, è cume u numeru di abbandunamenti, è cani è gatti randagi aumenta solu, più diventa più difficiule di eradicare. u virus da e zone urbane, in particulare e zone chì sò più isolate o luntane da i principali ospedali è i centri di malatie infettive, postu chì sò posti induve sti cani è gatti randagi finiscenu per avè cuntattu cù animali salvatichi infettati. L'acelli, i lucertuli è altri rettili, è i pesci ùn trasmettenu micca a rabbia.


O U virus hè altamente contagiosu, è pò esse trasmessu per cuntattu di sangue, è principalmente per saliva o secrezioni, vale à dì per morsi è ancu graffi, da animali infetti. Dopu a cuntagione, pò piglià finu à 2 mesi prima chì i sintomi apparsu., postu chì u virus pò stà incubatu finu à ch'ella cumencia à ripruduce, inizendu i sintomi.

A malatia hà diverse tappe è pò manifestassi in modi diversi, chì ponu purtà à alcuni sintomi diversi. Tù sintomi di rabia canina sò:

  • Rabbia in furia: a più cumuna è l'animale more in circa 4 à 7 ghjorni. I sintomi sò aggressività è agitazione, sbavendu cù schiuma è attacchi.
  • Rabbia di fangu: hà ricevutu stu nome per via di e caratteristiche chì u cane presenta, postu chì l'animali hè isolatu, ùn vole manghjà nè beie, cerca lochi scuri è luntani, è pò ancu soffre di paralisi.
  • Rabbia intestinale: malgradu esse raru, l'animale more in 3 ghjorni, è ùn presenta micca sintomi caratteristici di a rabbia, ma vomiti frequenti è còlichi, chì ponu esse cunfusi cù altre malatie finu à chì si trovi a vera causa.

Hè sempre impurtante di esse cuscenti di l'iniziu di i sintomi per impedisce à un animale d'infettà altri animali è umani. Tuttavia, sfurtunatamente ùn ci hè micca cura.


Per amparà di più nantu à a Rabbia Canina, vedi st'articulu PeritoAnimal.

Vaccinu Rabbia in Cani

Cum'è a malattia hè fatale è ùn hà micca cura, u vaccinu hè u solu modu di prevenzione sicuru è efficace contr'à u virus di a rabbia. A vaccinazione contra a rabbia deve esse fatta in i cani, è i misgi ancu, micca prima chì u cucciolu abbia 3 mesi, perchè prima u so sistema immunitariu ùn hè micca prontu à riceve l'immunizazione, è dunque, u vaccinu ùn hà micca l'effettu desideratu, cioè , l'animali hè espostu, è hè cum'è s'ellu ùn l'avia micca ricevutu.

Per sapè di più nantu à u protocolu di vaccinazione è di più infurmazione nantu à chì vaccini è quandu vaccinà u vostru animale domesticu, vedi u Calendariu di Vaccinazione di u Cane PeritoAnimal quì.

Hè impurtante tene à mente chì solu l'animali sani devenu riceve vaccinazione, dunque u vostru veterinariu di fiducia esaminerà u vostru cucciolu prima di dà un vaccinu.

Quantu dura a vacuna di a rabbia: annuale, 2 anni o 3 anni

Da 3 mesi di vita in avanti, in a maiò parte di i vaccini u a rivaccinazione hè annuale, è l'animali hè immune da 21 ghjorni dopu l'applicazione.

Tuttavia, i protocolli d'immunizazione contr'à a rabbia ponu variare da laburatoriu à laburatoriu, postu chì dipendenu di cume sò prodotte è di a tecnulugia impegnata in a so fabbricazione.

Sicondu u laburatoriu, certi cunsiglianu vaccinazioni annuali contr'à a rabbia è dopu à 21 ghjorni d'applicazione l'animale hè cumpletamente immunizatu contr'à u virus. Altri anu dighjà u Durata di 2 anni, cù una prima vaccinazione chì si face quandu u cane o u misgiu hè un cucciolu dopu à 3 mesi, è a rivaccinazione si face ogni dui anni. Altri, cum'è Nobivac Rabies, da MSD Animal, anu u Durata di 3 anni, dunque, u protocolu di revaccinazione cunsigliatu hè ogni trè anni.

Cume ci sò altre variazioni in i protocolli di vaccina contr'à a rabbia, secondu u laburatoriu è u vaccinu sceltu, cunsultate sempre u vostru veterinariu per e date duvete vultà per a rivaccinazione, è avè u portafogliu di vaccini di u vostru animale cum'è guida.

Effetti secundarii di u Vaccinu Rabbia

Per chì u vostru animale ricevi a vaccinazione vaccinata, deve esse sottumessu à una cunsultazione veterinaria prima, chì solu animali 100% sani ponu esse vaccinati. E femine incinte ùn ponu ancu piglià u vaccinu contra a rabbia, è l'animali chì sò stati recentemente parassiti ùn ponu mancu. Ideale, u protokollu di deworming hè statu realizatu durante almenu 1 mese prima di l'applicazione di u vaccinu.

Alcune ricerche scientifiche anu dimustratu chì unu di i vaccini chì provoca u più effetti collaterali in cani è misgi hè u vaccinu contr'à a rabbia. Ancu s'ellu ùn hè micca cumunu, a manifestazione di questi Effetti secundarii di u Vaccinu Rabbia pò include:

  • Gonfiore, dolore è noduli in u situ di l'applicazione.
  • Sintomi di a gripe cum'è febbre, mancanza di appetitu è ​​apatia.

Quessi sò effetti collaterali nurmali è devenu andà in pochi ghjorni. In casu di noduli è dolore in u situ di applicazione, una compressa cù una buttiglia d'acqua calda deve esse applicata.

L'effetti secundarii più gravi ùn sò micca nurmali è se l'animali hà difficultà à respirà cù tosse, soffocazione o mancanza di respiru, allergie di a pelle cù rossu è prurito è reazioni allergiche cum'è gonfiore di u visu, vedi subitu un veterinariu chì u vostru cane pò avè un reazzione anafilattica, vale à dì una reazione allergica induve u corpu reagisce contru à sè stessu attaccendu i so proprii globuli rossi. Malgradu esse una cundizione estremamente rara, vedi subitu un veterinariu.

E ricerche mostranu ancu chì i cani più ghjovani, i cani sterilizzati è i cani anziani dopu à 7 anni sò più suscettibili à l'effetti secundarii di u vaccinu antirabicu, ma assicuranu chì u vaccinu sia sicuru per i nostri animali.

U prezzu di vaccina di a rabbia canina

Ùn ci hè nisuna differenza di qualità trà u vaccinu impurtatu è u vaccinu naziunale, i specialisti guarantiscenu chì l'efficacità sia a stessa, chì ciò chì determinerà l'efficacità di un vaccinu hè u modu in u quale hè almacenatu è applicatu. Tuttavia, per furnisce u mercatu oghje, a maiò parte di i vaccini contra a rabbia truvati in Brasile venenu da i Stati Uniti, chì puderebbenu finisce per impactà u costu.

Chì hè u prezzu di u vaccinu contr'à a rabbia canina? Attualmente, l'applicazione di un vaccinu contra a rabbia in e cliniche chjuche è medie in e grande cità hà un prezzu intornu 40 à 50 reai, è di solitu include cunsultazione è applicazione da un veterinariu.

Per eradicà a rabbia canina in Brasile, i guverni di e principali capitale è di e grande cità stabiliscenu campagne di vaccinazione antirabiche gratuite, induve i guardiani ponu piglià i so cani è i so misgi per esse immunizzati contr'à a rabbia senza costi. Tuttavia, cume u vaccinu hè amministratu da infirmiere veterinarie è u numeru di animali da riceve u vaccinu hè di solitu grande, ùn ci hè tempu per fà una valutazione approfondita per verificà chì l'animali sia 100% sanu prima di riceve u vaccinu. Dunque, tocca à u tutore à osservà l'animali, è micca vaccinallu se si nota chì hè malatu, è vaccinà i cuccioli prima di 3 mesi è e femine in gravidanza ùn devenu micca esse vaccinate.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.