Perchè un gattu cum'è mè ùn piglia micca a so zampa?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Perchè un gattu cum'è mè ùn piglia micca a so zampa? - Animali
Perchè un gattu cum'è mè ùn piglia micca a so zampa? - Animali

Cuntenutu

À quale ùn li piace micca accarizzà un gattu? Sò cusì belli è fà questu hè cusì rilassante per noi chì hè inevitabile d'esse intornu à un felinu è di resistere. Tuttavia, sapemu chì ci sò certe parti chì ùn li piace micca solu à esse ghjucate: specificamente, u zampe, panza è coda.

e zampe di i misgi sò a parte assai sensibile di i so corpi per via di e so numerose terminazioni nervose è vasi sanguigni, ciò chì spiega perchè à parechji di i nostri misgi ùn li piace micca esse toccu in questa regione. E zampette di u ghjattu anu ricettori chì li dicenu ciò ch'elli pisanu, ch'ellu sia u terrenu, a so preda o a temperatura, è sò ancu induve sudanu è marcanu u territoriu.


si mai dumandatu perchè u gattu ùn li piace micca tene in a so zampa? Se sì, continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal induve truverete parechje curiosità nantu à e zampe di i misgi, e cause pussibili chì ci impediscenu d'avvicinassi è cunsiglii per pudè manipulalli quandu hè necessariu.

Curiosità nantu à e zampe di i misgi

Per sapè perchè un gattu ùn piace micca esse tenutu nantu à a so zampa, hè impurtante cunnosce sta parte assai impurtante è curiosa di l'anatomia felina. I pedi di i misgi anu una seria di caratteristiche chì li rendenu speciali è permettenu à u pelu di sviluppà e so attività è u so cumpurtamentu caratteristicu. Elencemu alcuni di elli:

1. I cuscini sudanu è servenu per marcà u territoriu

I misgi sudanu soprattuttu per e so zampe per via di u grande numeru di ghiandole sudoripare prisente nantu à a parte inferiore di i pads, vale à dì, i misgi sudanu per e so zampe. Oltre à e ghiandole sudoripare, e zampe di u ghjattu anu ancu altre ghiandole eccrine specializate chì pruduce l'odori chì li permettenu di marcà u territoriu induve camminanu, raschjanu, grattanu o dentanu; in questu modu, facenu sapè chì stu locu hà digià un pruprietariu.


2. U culore di i cuscini currisponde à u mantellu di u misgiu

I cuscini nantu à e zampe di u ghjattu currisponderà à u culore di u mantellu è pelliccia di ghjattu. U listessu pigmentu agisce in modu chì in i misgi neri i cuscini saranu neri, in i bianchi saranu di solitu rosati, è in i misgi di parechji culori averanu di solitu parechje macchie nantu à i cuscini. Cumu sò i to ghjatti?

3. I misgi si puliscenu spessu e zampe

Sapemu chì i misgi sò assai puliti, è di ghjornu si lavanu parechje volte. Anu ancu lavatu assai e zampe, dunque duvemu sempre verificà chì ùn toccanu micca e zone brute o in cundizioni igieniche povere per impedisceli di ingestisce microorganismi, piante tossiche o picculi oggetti chì danneghjanu a so salute.

4. Marchjà in punta di pedi

I misgi sò animali digitigradi, ciò chì significa chì invece di marchjà cum'è noi, cù i tacchi è a sola di i so pedi, camminanu in punta di pedi, solu sustene e dite quandu camminate. Ancu se pò sembrà scomodu per elli, a verità hè chì ùn hè micca, perchè sò anatomicamente preparati per camminà cusì. Inoltre, cun a dulcezza è a bassa durezza di i so cuscini, li permettenu chì si movenu in silenziu in modu chì a preda ùn li possa sente, siasi currendu, camminendu o saltendu, rendenduli esseri estremamente furtivi.


5. U vostru modu particulare di marchjà

Insemi cù i cammelli è e giraffe spartenu un modu di marchjà chì cunsiste à muvassi prima a zampa anteriore è posteriore da u listessu latu e poi a listessa cosa, ma da u latu oppostu, per chì e zampe da un latu sianu suspesi mentre calpighjanu cù quelli di l'altra parte. Inoltre, cù a zampa posteriore da un latu, scalanu nantu à u listessu locu induve a zampa anteriore hà lasciatu una traccia.

6. Anu una grande sensibilità

A causa di prisente numerose terminazioni nervose è i vini sanguini, un tagliu o danni à una gamba li causanu assai dulore è assai sanguinamenti. Inoltre, sta sensibilità li permette di cunnosce a temperatura di a superficia induve si trovanu, u statu di u terrenu è e so caratteristiche.

7. Avè artiglii retrattili

Di solitu e so unghje sò tenute in un cuperchju di pelliccia sottu à e pastiglie chì li impediscenu di sfilassi è li permettenu di marchjà in silenziu. A cheratina da a quale sò fatte li face cresce. Li piglianu solu quandu scalanu o difendenu. Inoltre, graffianu per tene e so artigli preparate è affilate da aduprà se a situazione ne richiede, hè dunque impurtante di risponde à stu bisognu di i misgi mettendu scratchers per impedisceli di grattà e sedie o e tende in casa nostra.

8. Preferite una zampa

I studii anu dimostratu chì cum'è e persone sò manca o manu dritta, a maiò parte di i misgi tendenu à preferisce una zampa sopra l'altra. Pudete dimustrallu ghjucendu cun elli cù qualcosa di difficiule da caccia, anu da aduprà a so zampa preferita o duminante cù più sforzu per ghjunghje.

9. Grande flessibilità

I pedi di i misgi sò assai flessibili è capaci di scalà. I misgi ponu dirige è spinghje e so zampe posteriori in avanti per scalà. Tuttavia, falà hè un'altra cosa, postu chì e so zampe di davanti ùn sò micca preparate per quessa, allora necessitanu qualchì volta aiutu discendendu da certe altezze. vale à dì u vostru corpu hè capace di cullà, ma micca tantu in ghjò.

10. U numeru di dite pò varià

A maiò parte di i misgi anu 18 dite, 5 nantu à ogni zampa anteriore è quattru nantu à ogni zampa posteriore. Tuttavia, ci sò i misgi chì anu polidattilia o più dite di u normale per via di mutazioni genetiche. Questu hè più cumuni in i misgi Maine Coon.

Perchè u Gattu ùn li piace micca a so zampa - 7 Motivi

Sottu, discuteremu e cause chì ponu fà chì u vostru misgiu ùn vole micca chì tù tocchi e so zampe:

1. Perchè face male

A zampa di u ghjattu hà assai innervazione, cum'è avemu digià citatu, è i vostri cuscini, ancu s'elli sò duri malgradu u so aspettu, pò esse dannighjatu. Quandu un misgiu calca qualcosa di tagliente cum'è una agulla, una pulcetta o unghie chì avemu intornu à a casa, o s'ellu si spegne è hè traumatizatu o trapassatu da qualcosa, e so vie nervose seranu attivate è u ghjattu hà da soffre assai . Questu significa chì quandu vulete avvicinassi à e so zampe, li spinghje è ancu vi attacca per evità ulteriori dolori cù u vostru cuntattu.

Se u vostru misgiu hà una pattina, questu articulu nantu à e ferite di i misgi - primi aiuti, pò esse utile.

2. Vulete prutege i vostri unghji

In a zampa di un ghjattu, in e so dite sò e so unghie. Per elli, sò un tesoru, difendenu, curanu è piattanu cun grande dedizione. Iddi di solitu ùn fidate micca di e nostre intenzioni, malgradu esse u so tutore è dà li l'affettu ogni ghjornu, pruteghje li tantu perchè sò una grande difesa contr'à i predatori o minacce pussibuli.

3. Ùn vole micca accettà vi

Se a persona chì s'avvicina di e zampe di u ghjattu hè un stranieru per u ghjattu, qualchissia chì ùn li piace micca, hè u coniuge di u so tutore o hè un zitellu o qualchissia assai inquietu, u ghjattu in qualche modu serà stressatu, ghjelosu o infastiditu cun quella persona è evite u so cuntattu. Se toccate e so zampe, u so odore serà certamente impregnatu di u so prufumu è ùn volenu micca chì sta persona sia benvenuta in casa soia, dunque rifiutalla hè un modu pussibule di dì: "Ùn ti vogliu micca in casa meia".

S'ellu hè u casu per voi, vi incuraghjemu à leghje st'altru articulu nantu à u mo misgiu ùn mi piace micca - cause è cosa fà.

4. Traumu passatu

Se u vostru misgiu hè statu attraversu un avvenimentu traumaticu chì hà causatu un grande dulore in e so zampe, cume esse attravirsatu o operatu per una frattura, prutegerà in particulare sta zona, perchè li ramenta un gran dulore chì hè passatu è si sente chì, se u tocchi, puderebbe torna male.

5. Se ùn li accarezzate micca currettamente

I misgi duverianu esse accarezzati cun dulcezza è cun tactu, evitendu di sprime, accarezzenduli contr'à u sensu di a pelliccia, a forza è i pulls. Sì ùn li accarezzate micca currettamente, pò esse dispiacente per elli, ancu sintendu dolore è cunfortu. In questu modu, se l'avete mai fattu, soprattuttu nantu à e zampe di u ghjattu, anu da evità chì a fate torna per via di a vostra alta sensibilità in a zona è per via di tuttu ciò chì volenu pruteghje in elli.

Se vulete sapè cumu accatastà currettamente un gattu, leghjite st'altru articulu nantu à cumu accarezzà un gattu.

6. Artrosi

Artrosi o usura nantu à u cartilagine di e articulazioni chì produce esposizione ossea hè una malatia incòmoda è dulurosa chì tocca u più cumunu i misgi anziani. Pò esse ancu secundariu à traumatisimi o malformazioni cumuni. In generale, sti misgi, in più di impedisce chì e so zampe sianu toccate se sò affettati da l'artrosi di l'articulazione, in particulare u codu, di solitu piattanu u so dulore.I misgi sò sperti à piattà ciò chì si passa, ma pudemu nutà una diminuzione di a so attività fisica o chì evitanu di scalà in lochi alti, zoppicanu o lavanu eccessivamente e zampe.

7. E vostre preferenze

Pò esse solu e preferenze di u vostru felinu. Hè ben cunnisciutu induve i misgi li piaci à esse accarizzati: nantu à a testa, a fronte, a nuca, u spinu è ancu à a basa di a coda. Ma duvete sempre evità e zampe, a coda è u ventre - salvu ch'ellu ùn capisce chì li piace l'affettu in quelle regione. A volte preferisce simpliciamente riceve affettu in regioni diverse da e zampe.

Cumu fà chì u mo misgiu mi lascia tocca e so zampe?

Certe volte hè necessariu di manipulà e zampe di i nostri misgi, ch'ellu si tratti di taglià e so unghje - fighjate u video tutoriale à a fine di st'articulu - guarisce ferite, cerca ferite o infezioni o estratti corpi stranieri. Dunque hè impurtante di pruvà à riduce u stress in questu momentu traumaticu chì spessu finisce in i graffi è e fughe di i misgi. Sapete chì questu ùn hè micca un compitu faciule, soprattuttu se u nostru misgiu hà un traumu da u passatu o sente qualchì dulore.

Pudete ancu discute u prublema, soprattuttu s'ellu hè accumpagnatu da altri cambiamenti di cumpurtamentu, cun un etologu. Ma se a personalità di u nostru ghjattu hè cusì, ùn la pudemu mancu cambià. Pudemu pruvà u seguitu, se avemu bisognu di manipulà e so zampe:

  • Circate un mumentu tranquillu: circate di catturallu in un mumentu tranquillu o quandu hè mezu addurmintatu, chì ùn risponderà micca à stimuli u più pussibule.
  • cuddle solu induve ellu piace: accarizzallu induve li piace è calmallu per ch'ellu entre in un mumentu di fiducia.
  • daretu o fiancu: Pruvate à fà a prucedura à u spinu o à u latu di u ghjattu, evitendu u cuntattu direttu da u fronte, chì ghjè una minaccia per elli.
  • Esse pazienti: esse assai paziente è stà calmu.
  • Accarizza lu pianu pianu: Accarezzate delicatamente a zona mentre accarezzate un'altra zona chì ama, cum'è i lati di a testa o di a gola, secondu e preferenze di u vostru felinu.
  • Esse prestu: compie a procedura chì ci vole à fà u più prestu pussibule per ùn straziallu micca troppu.

Se queste misure ùn sò micca efficaci, l'unicu modu hè di implicallu in un manta o asciugamanu è espone solu u membru da manipulà, cusì averà menu opzioni per a difesa è u muvimentu è serà più faciule per tuccà e so zampe. In casi estremi, a sola soluzione serà purtalli à u veterinariu è fà li fà quì, cù l'aiutu di a sedazione per evità sta situazione stressante.

Se vulete leghje più articuli simili à Perchè un gattu cum'è mè ùn piglia micca a so zampa?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.