Orsu Kodiak

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
A breathtaking confrontation between the bear and the hunter
Video: A breathtaking confrontation between the bear and the hunter

Cuntenutu

O orsu kodiak (Ursus arctos middendorffi), cunnisciutu ancu cum'è orsu gigante di l'Alaska, hè una sottuspezia di orsu grizzly originaria di l'isula Kodiak è di altri lochi custieri in u sudu di l'Alaska. Sti mammiferi si distinguenu per a so immensa dimensione è a so robustezza rimarchevuli, essendu unu di i più grandi mammiferi terrestri di u mondu, cù l'orsu pulare.

Se vulete sapè di più nantu à stu mammiferu gigante, vi invitemu à cuntinuà à leghje stu fogliu PeritoAnimal, in u quale parleremu l'urigine, a dieta è a ripruduzzione di l'Orsu di Kodiak.

Surghjente
  • America
  • Stati Uniti

Origine di l'Orsu Kodiak

Cum'è l'emu digià citatu, l'Orsu Kodiak hè un sottuspezia di orsu grizzly (Ursus arctos), una spezia di famiglia Ursidae chì abita Eurasia è l'America di u Nordu è hà più di 16 sottuspezie attualmente ricunnisciute. Specificamente, l'orsi Kodiak sò Indigeni di l'Alaska Meridionale è regioni sottostanti cum'è l'Isula Kodiak.


Originariamente l'Orsu Kodiak hè stata discritta cum'è una nova spezia di orsu da u naturalistu è zoologu taxonomistu americanu chjamatu C.H.Merriam. U so primu nome scientificu era Ursus middendorffi, chjamatu dopu à un grande naturalistu balticu chjamatu Dr. A. Th. Von Middendorff. Uni pochi anni dopu, dopu un studiu tassonomicu detallatu, tutti l'orsi grizzly originarii di l'America di u Nordu sò raggruppati inseme in a listessa spezia: Ursus arctos.

Inoltre, parechje ricerche genetiche anu permessu di ricunnosce chì l'orsu Kodiak hè "geneticamente ligatu" à l'orsi grizzly di i Stati Uniti, cumprese quelli chì abitanu a penisula di l'Alaska, è ancu i grizzly di Russia. Benchì ùn ci sia ancu studii conclusivi, per via di u bassa diversità genetica, L'orsi Kodiak sò stimati sò stati isolati per parechji seculi (almenu dapoi l'ultima era glaciale, chì hè accaduta circa 12.000 anni fà). In listessu modu, ùn hè ancu pussibule di rilevà carenze immunologiche o deformità congenite derivate da consanguinità in sta sottuspezia.


Aspettu è Anatomia di l'Orsu Gigante d'Alaska

L'Orsu Kodiak hè un mammiferu terrestre gigante, chì pò ghjunghje à un'altezza à u garrese di circa 1,3 metri. Inoltre, pò ghjunghje 3 metri nantu à duie zampe, vale à dì, quand'ella acquista a pusizione bipede. Si distingue ancu per avè una grande robustezza, essendu cumunu per e femine di pesà intornu à 200 kg, mentre chì i masci ghjunghjenu più di 300 kg di pesu corpu. L'orsi Kodiak masci chì pesanu più di 600 kg sò stati arregistrati in natura, è un individuu soprannomu "Clyde", chì stava in u Zoo di u Dakota di u Nordu, hà righjuntu più di 950 kg.

A causa di e cundizioni climatichi avversi chì deve affruntà, i magazini Kodiak Bear 50% di u vostru pesu corpu in grassu, in ogni modu, in e femine in gravidanza, questu valore supera u 60%, postu chì anu bisognu di una grande riserva di energia per sopravvivere è allattà i so figlioli. In più di a so immensa dimensione, un'altra caratteristica impressiunante di l'orsi Kodiak hè a so pelu densu, perfettamente adattatu à u clima di u so habitat naturale. In quantu à i culori di u mantellu, l'orsi Kodiak vanu generalmente da sfumature di biondu è aranciu à marrone scuru. Durante i primi anni di vita, i cuccioli portanu di solitu un cusì dettu "anellu natale" biancu intornu à u collu.


Questi orsi giganti di l'Alaska sò ancu presenti artigli grandi, assai acuti è ritrattabili, indispensabile per e so ghjurnate di caccia è chì l'aiutanu ancu à difende si da eventuali attacchi o à luttà per u territoriu contr'à altri masci.

Comportamentu di l'Orsu Kodiak

L'orsi Kodiak tendenu à purtà un vita sola in u so habitat, riunendu solu durante a stagione di ripruduzzione è in lite occasionale nantu à u territoriu. Inoltre, perchè anu una zona di alimentazione relativamente chjuca, chì vanu principalmente in regioni cù currenti di riproduzione di salmone, hè cumunu di vede gruppi di orsi Kodiak longu à i fiumi di l'Alaska è l'isula Kodiak. Si stima chì stu tipu di "toleranza puntuale"pò esse un tipu di cumpurtamentu adattativu, perchè minimizendu e lotte per u territoriu in queste circustanze, l'orsi sò capaci di mantene una dieta megliu è, di cunsiguenza, restanu sani è forti per ripruducesi è cuntinuà a pupulazione.

Parlendu di cibu, l'orsi Kodiak sò animali onnivori chì a dieta include dapoi pascura, radiche è frutti tipicu di l'Alaska, ancu Salmone Pacificu è mammiferi di taglia media è grande, cume foche, alci è cervi. Puderanu ancu eventualmente cunsumà alghe è invertebrati chì si accumulanu nantu à e spiagge dopu à e stagioni più ventose. Cù l'avanza di l'omu in u so habitat, principalmente in l'Isula Kodiak, alcuni abitudini opportuniste sò stati osservati in sta sottuspezia. Quandu l'alimentu diventa scarsu, l'orsi Kodiak chì campanu vicinu à e cità ponu accustà i centri urbani per recuperà i rifiuti alimentari umani.

L'orsi ùn sperimentanu micca l'iberazione autentica cum'è l'altri animali in ibernazione cum'è marmotte, ricci è scoiattoli. Per questi mammiferi grandi è robusti, l'ibernazione stessa richiederebbe una grande quantità di energia per stabilizà a temperatura di u corpu cù l'arrivu di a primavera. Cum'è questu costu metabolicu ùn hè micca sustenibile per l'animali, mettendu ancu a so sopravvivenza in periculu, l'orsi Kodiak ùn ibernanu, ma sperimentanu una sorta di sonnu d'invernu. Ancu se sò prucessi metabolichi simili, durante u sonnu invernale a temperatura di u corpu di l'orsi cala solu uni pochi di gradi, permettendu à l'animali di dorme per longu periodu in e so grotte è risparmia una grande quantità di energia durante l'inguernu.

Riproduzione di l'Orsi Kodiak

In generale, tutte e sottuspezie di l'orsu grizzly, cumpresu l'orsu Kodiak, sò monogami è fideli à i so cumpagni. In ogni stagione di accoppiamentu, ogni individuu trova u so cumpagnu abituale, finu à chì unu di elli mori. Inoltre, hè pussibule per parechje stagioni passà senza accuppià dopu a morte di u so cumpagnu abituale, finu à chì si sentenu pronti à accettà un novu cumpagnu.

A stagione di ripruduzzione di l'orsu Kodiak si face trà mesi di maghju è ghjugnu, cù l'arrivu di a primavera in l'emisferu nordu. Dopu à l'accoppiamentu, e coppie di solitu stanu inseme per qualchì settimana, prufittendu per ripusassi è raccoglie una bona quantità di cibu. Tuttavia, e femine anu ritardatu l'implantazione, ciò chì significa chì l'ove fecundate aderiscenu à u muru uterinu è si sviluppanu parechji mesi dopu l'accoppiamentu, di solitu durante a caduta.

Com'è a maiò parte di i mammiferi, l'orsi Kodiak sò animali chì campanu in vita, ciò chì significa chì a fecundazione è u sviluppu di a prole si facenu in l'utru. I cuccioli sò di solitu nati à a fine di l'inguernu, durante i mesi di ghjennaghju è di marzu, in a listessa tana induve a so mamma hà amatu u sonnu invernale. A femina di solitu dà nascita à 2 à 4 cuccioli à ogni nascita. Sò nati cù quasi 500 grammi è stanu cù i so genitori finu à l'età di trè annidi a vita, ancu s'elli ghjunghjenu à a maturità sessuale solu à 5 anni.

L'orsi Kodiak anu u più altu tassu di mortalità di cuccioli trà a sottuspezia di l'orsu grizzly, probabilmente per via di e cundizioni ambientali di u so habitat è di u cumpurtamentu predatoriu di i masci versu a so discindenza. Questu hè unu di i fattori principali chì impediscenu l'espansione di e spezie, è ancu a caccia "sportiva".

Statu di conservazione di l'orsu Kodiak

Vista e cundizioni cumplesse di u so habitat è a so pusizione in a catena alimentare, l'orsu Kodiak ùn hà micca predatori naturali. Cum'è l'avemu mintuvatu, i masci di sta sottuspezia si ponu diventà elli stessi predatori per via di disputi territuriali. Tuttavia, fora di stu cumpurtamentu, e uniche minacce concrete per a sopravvivenza di l'orsu di Kodiak sò caccia è deforestazione. A caccia sportiva hè regulata da a legge nantu à u territoriu di l'Alaska. Dunque, a creazione di Parchi Naziunali hè diventata essenziale per a cunservazione di parechje spezie native, cumpresu u orsu kodiak, chì a caccia hè pruibita in queste zone prutette.