Sia per via di u calore, sia per via chì a so pelliccia hè assai longa è opaca, hè ora di taglialla. Tagliare a pelliccia di un gattu pò esse una terapia di rilassamentu, o à u cuntrariu, pò esse dramma. Un misgiu cù una pelle sana è curata hè un ghjattu felice.
Questu hè un momentu chjave in u quale u vostru animali domesticu mette tutta a so fiducia in voi in modu chì pudete truvà u vostru tesoru u più preziosu, a vostra pelliccia. Per questa ragione è per creà un ligame megliu cù l'animali, hè impurtante amparà à ammaistrà l'arte.
sè vulete sapè cumu si sposa un gattu in casa, continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal induve spiegheremu passu à passu e tecniche megliu per voi è u vostru cumpagnu felinu per avè a migliore sperienza pussibule.
Passi à seguità: 1
Se u vostru misgiu hè sempre un gattinu, allora avete una opportunità d'oru in e vostre mani abituassi da chjucu, cusì cù u tempu, tutta a rutina di tagliu è cura pò diventà un mumentu piacevule è speciale per ellu. U megliu tempu per fà questu hè à u principiu di a stagione estiva, cusì puderete aiutà à mantene si frescu quandu a temperatura cresce.
Sì, à u cuntrariu, u vostru misgiu hè dighjà adultu è avete principiatu in u mondu di a preparazione felina, duvete esse assai paziente, attenti è dolce in tuttu u prucessu. Arricurdatevi chì ci seranu forbici in l'ambiente, cusì a sicurezza hè assai impurtante.
2A prima cosa à fà hè di preparà u campu di battaglia. Sceglite unu locu largu per realizà a sessione di preparazione. Un locu induve puderete avè spaziu per mette tutte e vostre cose senza esse accatastati inseme vi aiuterà à esse più urganizatu è à spustassi senza intoppi in tuttu u prucessu. Pigliate u vostru tempu per taglià a pelliccia di u vostru misgiu. Ricumandemu di fà lu in cucina, chì sò di solitu più grandi di i bagni. Raccoglie forbici (di dimensioni diverse), oliu per zitelli, cassettoni, asciugamani, pinze, spazzole, pettini è tuttu ciò chì pensi necessariu.
Prima di taglià a pelliccia di u vostru misgiu duverebbe dà un bagnu rilassante per preparalli per u mumentu di tagliu. Hè ancu una bona idea di calà e so artigli per ùn esse micca graffiati. Se u vostru misgiu hè sempre impauritu, nervosu è ancu aggressivu, cunsultate u vostru veterinariu per un riferimentu. tranquillante prima di a sessione.
Mette u to gattu nantu à un asciugamanu o un pannu, cusì a stanza serà menu brutta.
3Cumincià à aduprà u vostru pettine abituale per sbulicà u pelu, cuntrolla a so lunghezza è elimina i nodi chì si ponu uttene senza aduprà forbici. Pettinate tuttu u corpu di u misgiu assai bè, questu vi aiuterà à pianificà a vostra strategia di cortile.
4
Una volta finitu di spazzolà, tagliate i più lunghi pezzi di capelli, tagliate induve l'avete. nodi superficiali, in particulare in i lochi cumplicati induve a macchina elettrica ùn pò micca accede o hè un pocu periculosa.
Sicondu a zona, aduprate forbici di dimensioni diverse. E zone più cumplicate sò l'arechje, i capezzoli è a vulva (in casu di femine) è intornu à l'anu. Per i nodi ricordate di sbulicalli u più pussibule è poi tagliate cù forbici, evite a macchina in questi casi. Tagliate finu à quandu pudete.
5Avà hè u turnu di u trimmer, un strumentu chì pudete aduprà se vulete esse più estremu nantu à a lunghezza di a pelliccia di u vostru misgiu. Hè assai impurtante chì a pelliccia di u ghjattu ùn sia eccessivamente longa, altrimenti l'usu di a macchina elettrica pò esse assai periculosu. Prima di aduprà, taglialu cù e forbici.
E macchine sò per u corpu di u misgiu è duvete aduprà da u collu à a basa di a coda, fendu muvimenti diritti è lineari. Ùn appughjate micca troppu a macchina nantu à a pelle di u felinu perchè pò esse scomoda è ancu periculosa per u felinu. Ùn pigliate tantu tempu chì u gattu pò ùn piace assai u rumu di a macchina.
Pruvate à esse organizatu in quantu à e zone chì state tagliando è vai per parti. Fate un coppiu di passeti più larghi è poi passate per spazii più chjosi, cum'è a coda.
pruvà mantene a stessa lunghezza in tuttu u corpu, eccettu a testa, questu hè un locu assai delicatu induve ùn duvete micca aduprà u cutter. Per a zona di a testa è di a faccia, aduprate e forbici più sicure chì avete. Ciò chì hè abituale da fà in queste zone hè di tene i capelli un pocu più lunghi di u restu di u corpu.
6Continuate à piantà è à verificà cumu si taglia u pelu di u vostru misgiu, cusì impedirete à u vostru misgiu di rasassi eccessivamente. Andate nantu à e zone chì ùn eranu micca listesse lunghezza è, infine, lavate u vostru gattu parechje volte per caccià tutti i peli chì eranu appiccicati à a so pelle.