Tosse di Kennel o tracheobronchite infettiva canina - sintomi è trattamentu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 16 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Tosse di Kennel o tracheobronchite infettiva canina - sintomi è trattamentu - Animali
Tosse di Kennel o tracheobronchite infettiva canina - sintomi è trattamentu - Animali

Cuntenutu

U tracheobronchite infettiva canina, megliu cunnisciutu cum'è "tosse di a casetta", hè una cundizione chì tocca u sistema respiratoriu è si sviluppa di solitu in i lochi induve campanu un grande numeru di cani, cum'è e casce. Questu fattu hè ciò chì hà datu à sta cundizione u so nome pupulare.

Nanzu, sta malattia si presentava solu in quelle casce cù cundizioni igieniche inadeguate. Tuttavia, cù l'aumentu di prutettori d'animali, rifugi per animali domestici abbandunati, mostre di cani è, in generale, lochi induve un gran numeru di cani sò concentrati, a situazione si diffonde più rapidamente per via di u so elevatu tassu di cuntagiu, è micca tantu da improprie cundizioni. Se suspettate chì u vostru cane sia statu infettatu, continuate à leghje st'articulu da PeritoAnimal è scopre u sintomi è trattamentu di a tosse di canile o di tracheobronchite infettiva canina.


Tosse di canile in cani - chì hè?

A tosse di Kennel hè una cundizione di caratteru virale, altamente contagiosu, pruduttu principalmente da u virus parainfluenza (PIC) o da l'adenovirus caninu di tippu 2, agenti chì indebuliscenu e vie respiratorie è, di conseguenza, facilitanu l'entrata di batteri opportunisti cum'è Bordetella brinchiseptica, pruduce una infezzione batterica è peghju a situazione clinica di l'animali.

Sta patulugia tocca direttamente u sistema respiratoriu, causendu una infezzione chì pò esse più o menu grave, secondu l'agenti chì agiscenu, e cundizioni esterne è u tempu chì u cane hè statu infettatu. Per avè una idea più bona di u tippu di malatia chì site affruntatu, pudemu dì chì a tosse di canile hè assai simile à a gripe chì avemu l'omu.


Hè una cundizione di più in più cumuna trà i cuccioli, ùn hè micca seria è pò esse trattata cù un semplice trattamentu medicu.

Tosse di canile - cuntagiu

Cum'è l'avemu dettu à l'iniziu, u più cumunu hè chì a tosse di canile si sviluppi in i lochi induve campanu un gran numeru di cani. In questi casi, cuntrullà a malattia hè assai più difficiule chè quandu si tratta di un casu particulare è isolatu.

Cum'è cù a gripe, sta cundizione hè infettatu da e vie orale è nasale. Dopu chì l'animali hè statu infettatu, l'agenti virali ponu esse trasmessi à altri cani. durante e prime duie settimane. In casu di batteri Bordetella bronchiseptica a trasmissione pò esse allargata finu à trè mesi. In questu modu, quandu un paziente malatu espelle i germi patogeni attraversu e secrezioni respiratorie, un altru sanu chì hè vicinu à ellu pò acquistalli è cumincià à sviluppà a malatia.


I cuccioli di menu di 6 mesi sò assai più suscettibili à sta malatia. Soprattuttu se adottemu un cane chì hè statu espostu à situazioni stressanti impurtanti, cume esse chjosi in una gabbia, duvemu esse particolarmente attenti è osservà s'ellu presenta unu di i sintomi chì spiegheremu quì sottu.

In canile, rifugi, guardie d'animali, rifugi cù parechji cani, ecc., Hè praticamente impussibile d'impedisce a cundizione di sparghjassi rapidamente. Dunque, a prevenzione hè sempre a megliu suluzione. Più tardi spiegheremu cumu prevene a tosse di canile.

Kennel Tough - Sintomi

Una volta infettatu, u cane principia à avè una seria di sintomi chjaramente identificabili. A manifestazione a più caratteristica di sta cundizione hè l'apparizione di a tosse secca, forte, custante è rauca, causata da l'infiammazione di e corde vocali.

In casi più avanzati, a tosse pò esse accumpagnata da una leggera secrezione sputum depositu in u sistema respiratoriu da germi patogeni. Questa espulsione hè spessu cunfusa cù vomitu leve o un corpu straneru. In quantu hè pussibule, hè cunsigliatu di riservà un campione è di purtallu à u veterinariu u più prestu pussibule per pudè esaminallu. In questu modu, oltre à analizà l'aspettu fisicu di u vostru cane, u veterinariu pò studià a secrezione espulsa è offre un diagnosticu megliu.

Duvete sapè chì stu vomitu lieve ùn hè micca causatu da prublemi di stomacu, ricordate chì sta malattia tocca solu u sistema respiratoriu. Si sviluppanu da a stessa infiammazione è irritazione di a gola cum'è una tosse secca.

U debbulezza, malessere generale, mancanza di appetitu è ​​energia sò altri sintomi chì di solitu si presenta a tosse di canile. Se vedi chì u vostru cane hà unu di sti segni, ùn esitate micca è vedi subitu u vostru veterinariu. Ancu s'ellu ùn hè micca una malatia grave, hà bisognu di trattamentu medicu per esse guaritu è ​​impedisce ch'ellu aggravi.

In cani da cani, magazzini per animali o allevatori esposti à cundizioni stressanti, hè pussibule chì a cundizione porti à pneumonia.

Trattamentu di Tosse di Canile

In casi particulari, a prima cosa chì duvete fà hè isolà u cane malatu in casa, in una stanza sola per ellu per almenu sette ghjorni, o finu à u trattamentu. Questu passu hè di primura per impedisce chì a malattia si sparghji è infetti i cani vicini.

Una volta isolata, u modu più sèmplice per cuntrullà è piantà a tosse di canile hè cun antibiotici è antiinflamatori. Sicondu a cundizione di u cane è u prugressu di a malatia, u veterinariu hà da sceglie di prescrive un tipu di medicazione o un altru. Siccomu parechji agenti virali ponu participà à u sviluppu di sta patologia, diventa praticamente impossibile determinà un trattamentu medicu standard per tutti i casi. Hè megliu andà à u vostru veterinariu regulare per esse specialista in a determinazione di u megliu trattamentu da seguità. Pudete ancu, per cumplementà u trattamentu di i veterinari, aiutà cun alcuni rimedii casani.

In i cani chì mostranu debolezza è mancanza di appetitu, assicuratevi chì ingerinu u quantità minima d'acqua stipulatu da u veterinariu per prevene a disidratazione, diluisce e secrezioni depositate in e vie aeree è favurisce a ventilazione.

Cume prevene a tosse di canile

Senza dubbitu, u megliu modu per trattà qualsiasi malattia contagiosa hè a prevenzione. In canile, allevatori, magazzini per animali, ecc., Hè di primura avè un igiene curretta e cundizioni generali ottimali per preservà a salute di i cani. Quandu sta fiasca, hè più faciule per i patogeni chì si sviluppanu è cumincianu à sparghje a malatia.

D'altra parte, ci hè un vaccinu specificu per prutege u cane da sta patologia specifica, u Bb + PIC. Tuttavia, ùn hè micca dispunibile in tutti i paesi è, dunque, ùn pudemu micca sempre aduprà stu metudu preventivu. In questu sensu, hè di primura tene aggiornatu u calendariu di vaccinazioni obbligatorie per i cuccioli, chì ancu s'elli ùn impediscenu micca l'apparizione di tosse di canile, aiuta à riduce i sintomi è facilità a so guarigione.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.