Cuntenutu
- I Siamesi è u so caratteru
- Tipi di culore di Gatti Siamesi
- misgi siamesi legeri
- misgi siamesi scuri
- Varianti di culore standard
I misgi siamesi sò da l'anticu regnu di Sion (oghje Tailanda) è, anticamente si dicia chì solu a royalità puderia avè sta razza felina. Fortunatamente, in questi ghjorni, ogni amante di i misgi pò gode di questu eccellente è bellu animale domesticu.
In fatti, ci sò solu dui tippi di misgi siamesi: u gattu siamese mudernu è u cusiddettu thailandese, u tippu anticu da u quale venenu i siamesi d'oghje. Quest'ultima avia cum'è caratteristica principale esse u biancu (culore sacru in Sion) è avè una faccia un pocu più tonda. U so corpu era un pocu più compattu è più tondu.
In PeritoAnimal vi informeremu nantu à e diverse tippi di misgi siamesi è i thais attuali.
I Siamesi è u so caratteru
Una caratteristica fisica cumuna di i misgi siamesi hè u spettaculare culore turchinu luminosu di i to ochji.
Altre caratteristiche pertinenti in i misgi siamesi sò quantu sò puliti è cumu affettuosi mostranu à a ghjente chì li circonda. Sò ancu assai pazienti è proattivi cù i zitelli.
Aghju scontru un coppiu chì avia un misgiu siamese cum'è animale domesticu è m'anu dettu chì e so figliole vestianu u ghjattu in vestiti di pupi è cappelli, è ancu u caminavanu in un passegginu di ghjocu. Certe volte u misgiu si pusava daretu à u volante di un camiò di ghjocu in plastica. Vogliu dì chì i Siamesi sò veramente pazienti cù i zitelli, oltre à esse gentili cun elli, qualcosa chì ùn pudemu micca vede in altre razze di gatti.
Tipi di culore di Gatti Siamesi
Attualmente misgi siamesi distinti da u so culore, postu chì a so morfologia hè assai identica. U so corpu hè bellu, cù un cuscinettu elegante è elasticu, malgradu avè una custituzione musculare ben definita chì li rende assai agili.
I culori di a to pelliccia ponu variare da biancu crema à grisgiu marrone scuru, ma sempre cù una caratteristica assai particulare in a so faccia, l'arechje, e gambe è a coda, chì li rendenu assai diversi da l'altre razze feline. In e zone di u corpu menzionate, a so temperatura di u corpu hè più bassa, è in i misgi siamesi a pelliccia di ste parti hè assai più scura, guasi nera o chjaramente nera, chì inseme cù u turchinu caratteristicu di i so ochji li definisce è li distingue chiaramente da altre razze.
Dopu, parleremu di i sfarenti culori di i misgi siamesi.
misgi siamesi legeri
- Lilla pont, hè u ghjattu siamese grisgiu chjaru. Hè un'ombra assai bella è cumuna, ma si deve piglià in contu chì i misgi siamesi scuriscenu a so ombra cù l'età.
- puntu crema, u pelu hè crema o aranciu chjaru. A crema o l'ivori hè più cumuna ch'è l'aranciu. Parechji cuccioli sò assai bianchi à a nascita, ma in solu trè mesi cambianu u so culore.
- puntu di cicculata, hè u Siamese marrone chjaru.
misgi siamesi scuri
- puntu di focu, hè u ghjattu siamese marrone scuru.
- puntu turchinu, hè chjamatu i misgi siamesi grisgi scuri.
- puntu rossu, sò i misgi Siamesi d'aranciu scuru. Hè un culore insolitu trà i Siamesi.
Varianti di culore standard
Ci hè dui altri tippi di variazioni trà i misgi siamesi:
- puntu tabby. À i misgi siamesi chì anu un mudellu maculatu, ma chì si basanu nantu à i culori mintuati sopra, li vene datu stu nome.
- tortie point. I misgi siamesi cù macchie rossu ricevenu stu nome, precisamente perchè stu culore s'assumiglia à a scala di una tartaruga.
Avete aduttatu pocu fà un gattu siamese? Vede a nostra lista di nomi per i misgi Siamesi.