Cuntenutu
- Aspettu fisicu
- Caratteru Akita Inu
- Salute
- A cura di Akita Inu
- Cumportamentu
- Educazione Akita Inu
- Curiosità
O Akita Inu o ancu chjamatu Akita giapponese hè una razza da u Giappone, l'Asia, è in u so paese nativu hè cunsiderata cum'è un tesoru naziunale. Hè diventatu ancu un ogettu di venerazione cum'è simbulu di bona salute, prosperità è bona fortuna. In u so onore, è grazia à a storia di Hachiko, sta maravigliosa razza hè stata data un munimentu naziunale.
Hè cumunu chì à a nascita di un criaturu in famiglia o quandu un parente hè malatu, una piccula statua di un akita inu hè offerta. Stu cane appartene à famiglia spitz di creazione naturale dapoi più di 3.000 anni.
Surghjente- Asia
- Giappone
- Gruppu V
- Rusticu
- musculu
- arechje corte
- ghjocu
- Chjucu
- Mediu
- Perfettu
- Giganti
- 15-35
- 35-45
- 45-55
- 55-70
- 70-80
- più di 80
- 1-3
- 3-10
- 10-25
- 25-45
- 45-100
- 8-10
- 10-12
- 12-14
- 15-20
- Bassa
- Mediu
- Alta
- Bilanciatu
- Timida
- Passivu
- assai fidu
- Intelligente
- Attivu
- Zitelli
- piani
- Case
- escursioni
- Caccia
- Surveglianza
- Musu
- imbrancà
- Fretu
- Caldu
- Moderatu
- Longu
Aspettu fisicu
Akita Inu hè un cane di grande taglia. Hà una testa grande è pilosa è un corpu forte, musculatu. Sia l'arechje sia l'ochji parenu avè forme triangulare. Hà un pettu è una coda profonde, cum'è una forma singulare, arrotondata chì si scivola annantu à u so spinu.
I culori di l'akita giappunese sò bianchi, oru, beige è brindle. Hà dui strati di capelli, spugnosi è voluminosi. Misura trà 61 è 67 centimetri, secondu u campione è u sessu. In quantu à u pesu, ponu ghjunghje sin'à 50 chilò.
Caratteru Akita Inu
Hà un caratteru assai riservatu è timidu, sò calmi a maiò parte di a ghjurnata, aduttendu una attitudine calma ancu in tempi di stress. A serenità di u cane hè palpabile. Si tratta di una razza di cane assai equilibrata, docile è ben risolta. U fideltà chì offre à u so pruprietariu hè a caratteristica più forte è più cunnisciuta di sta razza.
Ancu s'ellu hè assai suspettu di i stranieri, questu hè un cane chì ùn attaccarà micca senza ragione, solu quandu hè pruvucatu è aggressivamente appellu. Hè un excelente cane di guardia.
Salute
In quantu à u tema di malatie, i più cumuni sò a displasia di l'anca, i disordini di u sistema immune, i disordini di u ghjinochju, è a disfunzione di a glàndula tiroidea.
A cura di Akita Inu
Resiste à u maltempu senza difficultà. Eppuru, per via di u so pelu densu hè cunsigliatu ch'ellu sia spazzolatu ogni ghjornu è cù una attenzione particulare in i cambiamenti di stagione di i capelli. Inoltre, duvete sapè chì se a vostra dieta hè carente questu influenzerà a bellezza è a salute di u to mantellu, chì pò esse poveru è micca lucente.
Akita Inu hè un cane chì bisognu di una dosa media / alta di eserciziu ogni ghjornu. Duvete camminallu almenu duie volte à ghjornu pruvendu à fà corre o fà una sorta di attività in più. Hè ancu impurtante di rimarcà chì Akita Inu pò adattassi sia à una casa sia à un appartamentu, induve sarete ugualmente felice.
Cumportamentu
L'interazione cù altri cani hè cumplicata, l'Akita Inu hè un cane duminante è ancu s'ellu ùn cerca micca cunfronti, creerà nemici per a vita s'ellu hè sfidatu. Dapoi un cucciolu hè assai impurtante di socializzallu cù tutti i generi di razze di cani è altri animali per ch'ellu ùn abbia micca prublemi in u stadiu adultu, induve pò diventà più viulente. hè un cane chì richiede un pruprietariu chì sia espertu in a gestione di i cani, chì sappia impone a so autorità è soprattuttu, se sà aduprà un rinforzu pusitivu.
À picculi zitelli, in particulare quelli in casa, sò assai cari per Akita Inu, chì ùn esiterà micca à pruteghje li da ogni minaccia. Avete pacienza cun elli soprattuttu se li cunnosci. Truverete in certi siti web disaccordi nantu à l'aspettu di u comportamentu Akita cù i zitelli, è cum'è tale hè impurtante chì sapete chì l'Akita Inu hè una razza assai speciale, chì averà bisognu di un pruprietariu sperimentatu è u principale: dà li un educazione curretta.
Hè un cane cù assai forza è un caratteru assai marcatu chì cercherà di sfidà e persone più debule per esse u capimachja di a ierarchia, ghjè per quessa chì ricumandemu à e persone chì anu figlioli è dubitanu di e so capacità cum'è patroni, dopu Dopu avè lettu stu fogliu, sceglite un'altra razza chì hè forse più docile. Sì, à u cuntrariu, crede chì avete a capacità di cuntrullà l'impulsi di Akita Inu, ùn esitate micca à avè una.A vostra lealtà è intelligenza sò incredibili!
Educazione Akita Inu
Akita Inu hè un cane assai astutu chì richiede un pruprietariu cù una forte personalità. Se ùn vedenu micca una attitudine curretta in u so pruprietariu, u cane tende à piglià e regine impunendu e so regule. Ùn u seguiterete micca sè ùn u cunsiderate micca un capu degnu, per questa ragione ùn deve mai cede à e vostre richieste. In Giappone hè cunsideratu un onore, un privilegiu è una mostra di nubiltà per educà un Akita Inu.
Per diverse ragioni, l'esperti di sta razza cunsiglianu u stimulazione mentale trucchi d'insignamentu, ubbidienza avanzata è l'identificazione di vari oggetti. Sarete stupitu di e so capacità. Inoltre, pudete ancu stimulà fisicamente cù attività cum'è Agility. Tutte l'attività chì avete cù Akita Inu duveranu avè un limitu massimu di 1 ora ogni ghjornu, altrimenti u cane si annoierà è perderà a concentrazione.
Curiosità
- Akita Inu è a so lealtà sò diventati famosi nantu à u schermu cù u filmu Sempre à fiancu à tè, Hachiko in l'annu 2009 (cun Richard Fere). Hè una rifatta di un film giappunesu chì conta a storia di un cane chì ogni ghjornu aspittava à u so pruprietariu, un maestru, in stazione dopu u travagliu. Dopu à a morte di u so pruprietariu, u cane hà continuatu à aspettà u so pruprietariu ogni ghjornu per 10 anni in quella stessa stagione, sperendu sempre di ritruvallu.
- Parechje persone anu osservatu u cumpurtamentu di Hachiko in a Stazione di Tokyo in u 1925 è anu cuminciatu à offre li cibu è cura. Anni dopu, tutta a cità cunniscia dighjà a so storia è l'autorità in u 1935 hà erettu una statua in u so onore, cù Hachiko stessu presente.