Albendazole per i cani - Dose, usi è contraindicazioni

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Albendazole per i cani - Dose, usi è contraindicazioni - Animali
Albendazole per i cani - Dose, usi è contraindicazioni - Animali

Cuntenutu

Albendazol hè un pruduttu cun effettu antiparasiticu attivu contr'à parechji parassiti intestinali chì ponu infestà i cani di ogni età. Attualmente, ùn hè micca largamente adupratu, postu chì ci sò parechje altre antiparasette efficaci contr'à i parassiti chì anu sustituitu l'usu di l'albendazole per i cani in a parassita regulare o occasionale.

In questu articulu di PeritoAnimal, rivederemu l'indicazioni di stu pruduttu, è ancu i so effetti pussibuli. Leghjite puru per truvà a dosa più adatta di Albendazole per cane è assai di più.

Cosa hè Albendazol per i Cani

Albendazole hè un ingredientu attivu appartenendu à a classe benzimidazole. Sparte un gruppu cù altri prudutti antiparasiti più cunnisciuti chì sò attualmente più aduprati di l'albendazole per i cani, cum'è febantel o fenbendazole. Sti tippi di prudutti sò stati amministrati cum'è dewormers per decennii. Più specificamente, u so usu hè statu registratu dapoi l'anni 60, ancu se l'albendazole hà cuminciatu à esse cunnisciutu un pocu dopu, versu u 1970.


In ogni casu, u tempu ch'ellu hè statu nantu à u mercatu hà purtatu à u so rimpiazzamentu per novi farmaci chì sò sempre più efficaci, sicuri è specifici. Benzimidazole stessu hà evolutu. U primu à esse introduttu hà cuncentratu a so azzione nantu à l'adulti è e larve di vermi situati in u tractu gastrointestinale. Da tandu, anu evolutu è riesciutu à allargà u so spettru d'usu è passà da l'intestini à u sangue, cum'è u casu di l'albendazole. In questu modu, ponu luttà contr'à i vermi allughjati fora di l'intestinu, cum'è quelli chì parasitanu i pulmoni. L'Albendazole, in particulare, funziona impedendu u travagliu di l'enzimi digestivi di i parassiti. Di conseguenza, ùn sò micca capaci di uttene u glucosiu chì necessitanu per sopravvivere è finalmente morire.

Possu dà Albendazole à un cane?

L'Albendazole hè adupratu per cumbatte i parassiti intestinali cum'è nematodi, cestodi o tenia, trematodi è giardia. Dunque, pò esse adupratu per a parassita interna, ancu se l'albendazole hè una parassita chì hè attualmente prescritta assai di più per u bestiame chè per i cani o i misgi.


L'Albendazole per i cani agisce nantu à i parassiti chì si trovanu attualmente in u tractu gastrointestinale, ma ùn hà alcun effettu residuale, cioè. ùn impedisce micca infestazioni novi, cum'è qualsiasi altru dewormer internu.

L'albendazol hè bonu per i cani?

Ancu se i cani adulti di solitu ùn mostranu sintomi di parassiti gastrointestinali, in cuccioli, in particulare, pudemu gode di vomitu è ​​/ o diarrea cù a presenza di vermi, ritardu di crescita, malnutrizione, anemia, ecc. Tuttavia, solu perchè sospettate a presenza di parassiti ùn significa micca chì pudete dà à u cane l'albendazole da solu. In quellu casu, hè di primura andà à u veterinariu. Questu prufessiunale hà da raccoglie un campione di feci cù un termometru è l'osservarà à u microscopiu per rilevà a presenza di parassiti. Sicondu quelli chì identifica, prescriverà l'antiparasiticu u più adattu, chì ùn deve micca esse albendazole.


Cumu l'avemu mintuvatu, ci sò attualmente altre droghe cuncipite per luttà contr'à i stessi parassiti cum'è l'albendazole, ma cù un tassu di successu più altu è una cumpusizione megliu. Per questa ragione, l'albendazole per i cani ùn hè micca male, ma ci sò prudutti megliu.

Dose di Albendazol per Cani

Hè cunsigliatu chì i cani adulti sianu vermiculati internamente à ogni 3-4 mesi è sempre prima di applicà qualsiasi vaccinu. In i cuccioli, durante i primi mesi di vita, a parassita interna deve esse più frequente. Hè cunsigliatu di cumincià à duie settimane di età è di ripete ogni 15 ghjorni finu à a fine di u calendariu di vaccinazione. Dopu questu, sò parassiti cum'è adulti, ogni 3-4 mesi. Per saperne di più dettagli, ùn mancate micca l'articulu induve spieghemu quantu spessu di parassite un cane.

Hè pussibule di dà albendazole à un cucciolu, ma u veterinariu deve sempre prescrive u pruduttu u più adattu. Inoltre, per una dose efficace è sicura, bisogna prima cunnosce u pesu di u cane. D'altra parte, ci hè l'albendazole cummercializatu apposta per i cani. Hè amministratu à bocca è si pò truvà sia in forma liquida sia in compresse, dunque hè pussibule di sceglie a presentazione a più faciule da amministrà secondu e caratteristiche di u nostru cane. Hè cunsigliatu di dà a medicina cun l'alimentu, perchè favurisce a so assorbimentu.

Dunque, a dosa varieghja secondu a presentazione chì u veterinariu prescrive è u pesu di u cane, da quì l'importanza di pesà per chì a dosa sia curretta. A seconda di l'infestazione, u veterinariu indicherà se una sola dose hè necessaria o se hè necessariu ripetela. D’altronde, duvemu ancu piglià in contu u parassita chì circhemu di eliminà. Cum'è un esempiu, pudemu signalà chì a dosa di albendazole contru canili di toxocara hè di 50 mg per kg di pesu à ghjornu. Deve esse amministratu per trè ghjorni di fila. D'altra parte, u trattamentu di albendazole contr'à Giardia spp. serà 25 mg per kg di pesu in duie dosi à ghjornu per quattru ghjorni. In vista di sti dati, hè impurtante cunsultà un veterinariu per dà una dosa efficace di albendazole.

Cumu dà l'albendazole à un cane

Quandu si amministra questu antiparasiticu, ci vole à piglià in contu a so presentazione. Albendazole in forma liquida, vale à dì in sciroppu, deve esse amministratu direttamente in a bocca di u cane. Per fà questu, duverete seguità queste istruzioni:

  1. Riempite a siringa cù a quantità indicata per u vostru cucciolu.
  2. Inserite a siringa in a siringa lateralmente, ghjustu daretu à u caninu, è versate pianu pianu u liquidu dentru. Puderete bisognu di qualcunu per aiutavvi à tene u vostru cane.
  3. Premiate u vostru cane quandu hà inghjuttitu tuttu u pruduttu in modu chì associeghja sta sperienza cù un stimulu pusitivu.

Tuttavia, se l'albendazole di u vostru cane hè in forma di tablet, duverete seguità questi passi:

  1. Mette a tavuletta in qualchì cibu umitu (in scatula o casanu).
  2. Offre à u vostru cane u manghjà cù a pillola dentru è fighjate mentre manghja per assicurassi chì ùn espulse micca u pruduttu.
  3. Se ùn pudete micca fà inghjuttà a tavuletta, schiaccialla è mischialla cù cibu o diluirla cù l'acqua.

Effetti secondari di Albendazole per cuccioli

Benchè l'albendazole ben adupratu per i cani offre una grande sicurezza in usu, vale à dì, pruvoca pochi effetti ind'i tempi, ci sò sempre qualchì precauzione da tene in contu. Alcuni di questi effetti avversi includenu a diminuite l'appetite o ancu anemia, ancu se questu hè raru.

D'altra parte, cum'è cù a maiò parte di i prudutti antiparassiti, hè pussibule osservà effetti avversi dopu l'amministrazione, cum'è vomitu o diarrea, è ancu somnolenza è letargia.

Contraindicazioni Albendazole per i cani

Albendazole ùn deve micca esse datu cuccioli di menu di duie settimane O u puttane incinte, cumu pò dannà u fetu o causà aborti.U veterinariu duverà valurizà u so usu in esemplari chì anu un prublema di fegatu.

D'altra parte, alcuni sintomi allergici à i prudutti ponu esse osservati. In questu casu, hè necessariu andà immediatamente à u veterinariu per cunfirmà a reazione è per evità di ri-amministrà Albendazole.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Albendazole per i cani - Dose, usi è contraindicazioni, vi ricumandemu di entre in a nostra sezzione Medici.