Tipi di Pappagalli - Caratteristiche, Nomi è Foto

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Quante specie mangiamo? Con Dario Bressanini
Video: Quante specie mangiamo? Con Dario Bressanini

Cuntenutu

I pappagalli sò acelli chì appartenenu à l'ordine Psittaciformes, cumpostu di spezie chì sò distribuite in tuttu u mondu, in particulare in e zone tropicali è subtropicali di u Sudamerica, l'Africa, l'Australia è a Nova Zelanda, induve ci hè una diversità più grande. Raprisentanu un gruppu chì e caratteristiche li distingenu assai bè da u restu di l'acelli, cum'è u so beccu robustu, putente è curvatu chì li permette di nutrisce si di una grande varietà di frutti è semi, è ancu di e so zampe prensili è zigodattili. D'altra parte, presentanu piumaggi cù una larga varietà di disegni, in più di avè una grande varietà di dimensioni. Sò trà l'animali più intelligenti è sò capaci di ripruduce a voce umana, un'altra caratteristica chì li face acelli unichi.


Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal è ne parleremu tippi di pappagalli, e so caratteristiche è nomi.

Caratteristiche di Pappagallo

Questi acelli formanu un ordine cun più di 370 spezie chì abitanu e regioni tropicali è subtropicali di a pianeta è sò spartuti in trè superfamiglie (Strigopidea, Psittacoidea è Cacatuoidea) chì si differenzianu per tratti cum'è dimensione, culore di piume è distribuzione geografica. Anu una larga varietà di caratteristiche particulari, cumu si viderà quì sottu:

  • zampe: anu e zampe zigodattili, vale à dì cù duie dita in avanti è duie in daretu chì sò ancu prensili è permettenu di manipulà u so manghjà. Sò corti ma robusti è cun elli ponu tene fermamente i rami di l'arburi.
  • ugelli: I so becchi sò forti, spessi è finiscenu in un ganciu pronunciatu, caratteristica chì li distingue da u restu di l'acelli, è dinò a so lingua musculare chì agisce cum'è una spugna quandu si nutrisce di polline, per esempiu, o cum'è un ditu quandu volenu estrà una parte di a corteccia da un arburu. Anu una chjachjarata induve almacenanu in parte l'alimentu è poi rigurgitanu u so cuntenutu per i cuccioli o per u so cumpagnu.
  • manghjà: hè assai variatu è si compone generalmente di frutti è semi, ancu se alcune spezie ponu integrà a so dieta cù polline è nettaru è d'altri manghjanu ancu carrioni è picculi vertebrati.
  • Abitati: occupanu da deserti custieri, fureste secche è fureste umide à ambienti antropizzati, cum'è piantazioni è culturi. Ci sò spezie assai generaliste chì si adattanu facilmente à i cambiamenti in u so ambiente è altri chì sò più specialisti chì necessitanu ambienti assai specifici per sviluppassi cù successu, caratteristica chì li rende assai vulnerabili è per i quali parechje spezie sò minacciate.
  • Cumportamentu: i sfarenti tippi di pappagalli sò acelli gregari, vale à dì, sò suciali è formanu gruppi assai numerosi, alcune spezie formanu ancu gruppi di migliaia d'individui. Parechje spezie formanu coppie per a vita, allora sò monogamhe è custruiscenu nidi in i cavità di l'arburi o in i tumuli abbandunati di termite, eccettu u Kakapo neozelandese (Strigops habroptilus), chì hè l'unicu pappagallo chì ùn vola micca è custruisce nidi in terra, è u Pappagallo di u Monacu Argentinu (myiopsittamonacu) chì facenu nidi enormi è cumunali cù rami. Sò cunnisciuti per esse unu di i gruppi più intelligenti di acelli è per a so capacità di amparà parolle è frasi elaborate.

Classificazione tassunomica di i pappagalli

L'ordine di Psittaciformes hè divisu in trè superfamiglie chì, à u so tornu, anu a so propria classificazione. Cusì, i tippi principali di pappagalli sò classificati in e seguenti superfamiglie:


  • Strigopidea: include i pappagalli neozelandesi.
  • Cacatua: include cacatua.
  • psittacoid: include i pappagalli i più pupulari è l'altri pappagalli.

Superfamiglia Strigopidea

Attualmente, ci sò solu quattru spezie chì appartenenu à sta superfamiglia: kakapo (Strigops haroptitus), kea (Nestor notabilis), kaka da l'Isula Sud (Nestor meridionalis meridionalis) è l'isula di u Nordu kaka (Nestor meridionalis spetentrionalis).

A superfamiglia Strigopidea hè divisu in duie famiglie, chì includenu i tippi di pappagalli citati:

  • Strigopidae: cù u genaru Strigops.
  • Nestoridae: cù u genaru Nestor.

Cacatuidae Superfamiglia

Cumu l'avemu dettu, sta famiglia hè cumposta di cacatu, dunque include solu u Famiglia di Cacatua, chì hà trè sottofamiglie:


  • Nymphicinae: cù u genaru Nymphicus.
  • Calyptorhynchinae: cù u genaru Calyptorhynchus.
  • Cacatuinae: cù i generi Probosciger, Eolophus, Lophochroa, Callocephalon è Cacatua.

Avemu trovu spezie cum'è u cacatua bianca (cacatua bianca), u cockatiel (Nymphicus hollandicus) o u cacatu neru à coda rossa (Calyptorhynchus banksii).

Superfamiglia Psittacoide

Hè u più largu di tutti, postu chì include più di 360 spezie di pappagalli. Hè divisu in trè famiglie, ognuna cù e so sfarente famiglie è generi:

  • psittacidae: include sottofamiglie psittacinae (cù i generi Psittacus è Poicephalus) è arinae (cù i generi (Anodorhynchus, Ara, Cyanopsitta, Primolius, Orthopsittaca, Diopsittaca, Rhynchopsitta, Ognorhynchus, Leptosittaca, Guaruba, Aratinga, Pyrrhura, Nandayus, Cyanoliseus, Enicognathus, Pionopsipiota Graya, Pgnorthopsia , Deroptyus, Hapalopsittaca, Touit, Brotogeris, Bolborhynchus, Myiopsitta, Psilopsiagon è Nannopsittaca).
  • psittrichasidae: include sottofamiglie psittrichasinae (cù u genaru Psittrichas) è Coracopseinae (cù u genaru Coracopsis).
  • psittaculidae: include sottofamiglie Platicercina (cù i generi Barnardius, Platycercus, Psephotus, Purpureicephalus, Northiella, Lathamus, Prosopeia, Eunymphicus, Cyanoramphus, Pezoporus, Neopsephotus e Neophema), Psittacellinae (cù u genaru Psittacella), Loriinae (cù i generi Oreopsittacus, Charmosyna, Vini, Phigys, Neopsittacus, Glossopsitta, Lorius, Psitteuteles, Pseudeos, Eos, Chalcopsitta, Trichoglossus, Melopsittacus, Psittaculirostris e Cyclopsitta), Agapornithinae (cù i generi Bolbopsittacus, Loriculus è Agapornis) è psittaculinae (cù i generi Alisterus, Aprosmictus, Polytelis, Eclectus, Geoffroyus, Tanygnathus, Psittinus, Psittacula, Prioniturus e Micropsitta).

In questa famiglia truvemu i pappagalli tipici, cusì ci sò spezie cum'è u perruchju Bourke (Neopsephotus bourkii), e facce-inseparabili-di-grisgiu (lovebirds canus) o u loricu di gola rossa (Charmosyna amabilis).

I tippi di pappagalli ponu ancu esse classificati per dimensione, cum'è vedemu in e sezioni prossime.

Tipi di picculi pappagalli

Ci sò parechji tippi di picculi pappagalli, cusì sottu ci hè una selezzione di e spezie più riprisentative o pupulare.

Pappagallo pigmeo (Micropsitta pusio)

Sta spezia appartene à a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittaculidae è sottofamiglia Psittaculinae). 8 à 11 cm di lunghezza, hè a più chjuca spezia di pappagallo chì esiste. Hè una spezia assai pocu studiata, ma hè indigena di a Nova Guinea, abita zone di fureste umide è forma picculi gruppi di circa sei individui.

Tuim à ailes bleues (Forpus xanthopterygius)

Cunnisciuta ancu cù u perruchju à alette turchine, sta spezia si trova in a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittacidae è sottofamiglia Arinae), misurendu intornu 13 cm di lunghezza, hè urighjinariu di u Sudamerica è abita in spazii naturali aperti à i parchi di a cità. Presenta dimorfisimu sessuale (caratteristica insolita in l'ordine Psittaciformes), induve u maschile hà e piume di volu turchinu è a femina hè cumpletamente verde. Hè assai cumunu di vedeli in coppiu.

Perruche australiana (Melopsittacus undulatus)

Cunnisciutu cum'è perruchju australianu, si trova in a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittaculidae, sottofamiglia Loriinae), hè una spezia nativa di l'Australia è ci hè ancu endemica, ancu s'ella hè stata introdutta in parechji altri paesi. Misure circa Longu 18 cm è abita zone aride o semiaride à e zone di furesta o arbusti. In questa spezia ci hè dimorfisimu sessuale è a femina pò esse sferenziata da u masciu da a cera di u beccu (carne chì certi acelli anu à a basa di u beccu), chì e femine sò di culore brunu, mentre chì u masciu hè di culore turchinu.

U perru australianu hè unu di i tippi più pupulari di pappagalli domestichi per via di a so dimensione, caratteru è bellezza. Tuttavia, ci vole à enfatizà chì tutti l'acelli chì campanu in cattività devenu gode di ore di volu, dunque, ùn hè micca cunsigliatu di limità li in gabbie 24 ore à u ghjornu.

Tipi di pappagalli media

Trà i più di 370 tippi di pappagalli, truvemu ancu spezie di medie dimensioni. Alcuni di i più cunnisciuti sò:

Bistecca argentina (myiopsitta monachus)

Spezie di pappagalli di medie dimensioni, chì misuranu circa 30 cm di lunghezza. Appartene à a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittacidae è sottofamiglia Arinae). Abita in Sud America, da a Bolivia à l'Argentina, tuttavia, hè statu introduttu in altri paesi d'America è in altri cuntinenti, chì l'anu fatta trasfurmà in una pesta, postu chì hà un cicculu ripruduttivu assai cortu è depone assai ova. Inoltre, hè una spezia assai gregaria chì hà nidi cumunitarii spartuti da parechje coppie.

Cacatua Filippina (Cacatua haematuropygia)

St'acellu hè endemicu di e Filippine è abita in e zone di mangrove basse. Si trova in a superfamiglia Cacatuoidea (famiglia Cacatuidae è sottofamiglia Cacatuinae). Righjunghji circa Lunghizza 35 cm è u so piumaghju biancu hè inconfundibile per a zona rosa chì presenta sottu à e piume di a coda è per e piume gialle o rosa di a so testa. Sta spezia hè in periculu di estinzione per via di a caccia illegale.

Incuntrà l'animali cù u più grande risicu di estinzione in Brasile in st'altru articulu.

Lory à collu giallu (Lorius chlorocercus)

Una spezia inclusa in a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittaculidae, sottofamiglia Loriinae). U lory à collu giallu hè una spezia uriginale di l'Isule Salomon chì occupa fureste umide è zone di muntagna. Da mi trà 28 è 30 cm di longu è hà un piumaghju culuritu chì si distingue per mostrà rossu, verde è giallu, è per avè un cappucciu neru caratteristicu nantu à a so testa. Hè una spezia chì hè pocu studiata, ma si suppone chì a so biologia sia simile à u restu di i Psittaciformi.

Tipi di grande pappagalli

Avemu chjosu i tippi di pappagalli ordinati per taglia cù u più grande di tutti. E spezie più famose sò queste:

Ara Giacintu o Ara Giacintu (Anodorhynchus hyacinthinus)

Appartene à a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittacidae, sottofamiglia Arinae), hè uriginaria di u Brasile, di a Bolivia è di u Paraguay, è hè una spezia di grande pappagallo chì abita e fureste è e fureste. Pò ghjunghje à misura longu un metru, essendu a più grande spezia di ara. Hè una spezia assai impressiunante micca solu per a so taglia è a so coda cù piume assai lunghe, ma dinò per u so culore turchinu cù dettagli gialli intornu à l'ochji è u beccu. Hè classificatu cum'è "Vulnerabile" per via di a perdita di u so habitat è di u cummerciu illegale, in più d'esse una spezia chì u so ciclu biologicu hè assai longu, postu chì ghjunghje à l'età riproduttiva à 7 anni.

Sia per a so bellezza, sia per a so intelligenza, l'aracella di giacintu hè un altru di i tippi più pupulari di pappagalli domestici. Tuttavia, duvemu ramintà chì si tratta di una spezia vulnerabile, dunque deve campà in libertà.

Araracanga (Macao)

Una spezia di a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittacidae, sottofamiglia Arinae), ghjunghje più di 90 cm di longu cumprese a so coda, chì hà e piume longhe, chì ne facenu unu di i più grandi pappagalli esistenti. Abita in fureste trupicale, fureste, muntagne è zone di pianura da u Messicu à u Brasile. Hè assai cumunu di vede bande di più di 30 individui chì si distinguenu per u so piumaghju rossu cù l'ale cù accenti turchini è gialli.

Ara verde (ara militare)

Si tratta di un'ara un pocu più chjuca di l'altri, inclusa ancu in a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittacidae, sottofamiglia Arinae), è chì tocca à pocu pressu Longu 70 cm. Hè una spezia chì si estende da u Messicu à l'Argentina è occupa e fureste in bonu statu di cunservazione, ghjè per quessa hè aduprata cum'è bioindicatore di a salute è di a qualità di l'ambienti chì occupa, postu chì tende à sparisce da l'abitati degradati. Hè classificatu cum'è "Vulnerabile" per via di a perdita di u so habitat. U so piumaghju hè verde in corpu, cù un ditagliu rossu in fronte.

Tipi di pappagalli parlanti

In u mondu di l'acelli, ci sò assai ordini cù e spezie chì anu a capacità di imità a voce umana è di amparà, memorizà è ripite parole è frasi elaborate. In questu gruppu ci sò parechje spezie di pappagalli chì anu una intelligenza marcata è sò capaci di interagisce cù e persone, chì ponu ancu amparà frasi è ancu assucialli cù u significatu. Fighjemu alcuni di i tippi di pappagalli chì parlanu dopu.

Congo o Pappagallo grisgiu (Psittacus erithacus)

Spezia di a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittacidae, sottofamiglia Psittacinae), uriginaria di l'Africa chì abita e foreste pluviali è e savane umide. Misura circa trà 30 è 40 cm di lunghezza è hè assai colpente per u so piumaghju grisgiu cù piume di coda rossa. Hè una spezia assai sensibile à u so ambiente è hè, per eccellenza, a spezia di pappagallo parlante. hà un immensa capacità à amparà parolle è memorizzà li, in più, hà una intelligenza paragunabile à quella di un zitellu chjucu.

Propiu per via di a so intelligenza è capacità di amparera, u pappagallo cungo hè un altru di i tippi più pupulari di pappagalli domestici in u mondu. Di novu, mettimu in risaltu l'impurtanza di lascià sti animali liberi per ch'elli possinu vulà è esercità. In listessu modu, vi incuraghjemu à riflette nantu à a pruprietà di l'acelli prima di prucede cù l'adopzione per via di tutte e caratteristiche chì avemu menzionatu sopra.

Pappagallo à fronti blu o veru pappagallo (aestiva Amazon)

Originaria di l'America miridiunale, sta spezia di pappagallo appartene à a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittacidae, sottofamiglia Arinae), abita zone di furesta è di boschi, cumprese e zone periurbane è e zone di piantagione da a Bolivia à l'Argentina. Hè tipu di vita assai longa, avendu registrazioni di individui finu à 90 anni. Hà una taglia di circa 35 cm è un piumaghju caratteristicu in fronte cù piume turchine. Assai pupulare per via di a so capacità di ripruduce a voce umana è pò amparà un numeru altu di parolle è di lunghe frasi.

Ecletus Parrot (Eclectus roratus)

Una spezia chì hè distribuita in l'Isule Salomone, l'Indonesia, a Nova Guinea è l'Australia, duv'ellu occupa fronde fureste è fureste è zone muntagnose. Hè inclusa in a superfamiglia Psittacoidea (famiglia Psittaculidae, sottofamiglia Psittaculinae). Misura trà 30 è 40 cm è hà un dimorfisimu sessuale assai marcatu, postu chì u masciu è a femina si differenu da u fattu chì quest'ultima hà un corpu rossu cù dettagli in turchinu è un beccu neru, mentre chì u masciu hè verde è u so beccu hè giallu. Quandu anu scupertu sta spezia, li hà purtatu à pensà chì si trattava di duie spezie sfarente. Sta spezia, cum'è e precedenti, hè ancu capace di ripruduce a voce umana, ancu s'ellu hà bisognu di più tempu per amparà.

Se vulete leghje più articuli simili à Tipi di Pappagalli - Caratteristiche, Nomi è Foto, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.