Rabbit Scabies - Sintomi è Trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Rabbit Scabies - Sintomi è Trattamentu - Animali
Rabbit Scabies - Sintomi è Trattamentu - Animali

Cuntenutu

I cunigliuli sò animali resistenti à e malatie a maiò parte di u tempu, soprattuttu s'elli campanu in case o in appartamenti, ancu s'ellu ùn vole micca dì ch'elli sianu immuni à ammalassi. Questu pò accade se a cura chì furnite à u vostru cunigliulu ùn hè micca a più adatta.

U cunigliulu hè un animale silenziu è discretu, dunque di solitu hè difficiule di rilevà qualsiasi malatie. Per natura, sti picculi mammiferi di solitu piattanu u fastidiu ch'elli sentenu per ùn mustrassi micca debuli per i pridatori pussibuli è, dunque, stu cumpurtamentu hè mantenutu malgradu esse in a sicurezza di a so casa.

A scabbia hè una infizzione chì pò trasfurmassi in una epidemia s'ellu ùn hè micca rilevata à tempu, allora in questu articulu di PeritoAnimal parleremu Sintomi è Trattamentu di Scabia in Conigli, per amparà à ricunnosce sta malatia rapidamente è u megliu modu per luttà contr'à ella.


A scabbia hè una malatia cumuna in i cunigliuli?

s'elli si scontranu in clima fretu, hè inusuale per i cuniglii di soffre ne. Tuttavia, pò apparisce in splutazioni o in animali salvatichi, uriginarii di e tane è in cundizioni di igiene pessime. D'altra parte, in più climi temperatu è umidu, hè una malatia assai cumuna, chì pò avè qualchì volta cunsequenze, micca solu per i cunigliuli, ma ancu per i cani è i misgi chì si trovanu intornu à l'animali malatu.

A scabbia pò influenzà i cunigli di ogni età, è spessu l'animali hè assai abili à piattà i sintomi di u so fastidiu, dunque hè necessariu esse cuscenti di i cambiamenti di cumpurtamentu, chì a scabbia pò purtà un cunigliulu à morte in pochi settimane.

Cumu hè a scabbia infettata?

Di solitu si faci cuntagiu da un cunigliulu infettatu à l'altru. À u principiu, u cunigliulu cuntrae a malatia per via di un acaru, è u cuntattu cù altri di a stessa spezia favurisce a propagazione di i parassiti.


E ninfe è e larve di l'acari si allughjanu in a pelle, induve saltanu da un cunigliulu à l'altru. L'acari maschili campanu à a superficia, mentre chì e femine aprenu fori in a pelle, induve ponenu e so ova è induve cresceranu e larve. Ogni acaru pò campà per un massimu di trè settimane.

U cuntattu direttu cù un cunigliulu infettatu ùn hè micca l'unica forma di cuntagiu, pò ancu accade cù parassiti chì sò trasportati da u ventu, da un ambiente infettatu da acari (I sfarenti tippi di stu parassitu sò à pena visibili à l'ochju umanu), è ancu per cuntattu cù un umanu chì era in una splutazione di cunigliuli induve ci hè a scabbia.

Sintomi di manghja in cuniglia

Ancu se i cunigliuli sò animali discreti, a cambiamentu di cumpurtamentu pò rivelà facilmente chì qualcosa ùn va micca cù a salute di l'animali. A mancanza di appetitu, un cambiamentu negativu in l'aspettu di u pelu, o un desideriu di esse isolatu, tutti indicanu l'apparizione di qualchì pussibule malattia in u vostru cunigliulu.


Avà quandu si tratta di scabbia, i sintomi specifici dipenderanu da u tippu di scabbia chì u vostru animale hà cuntrattu, chì sò determinati da i diversi parassiti chì scatenanu a malatia:

1. Mancina sarcoptica

hè causatu da l'acari scabei sarcopti. I sintomi sò:

  • Scabie bianche nantu à l'ochji, l'arechje, e dite, a bocca è l'arechje.
  • Cattivu odore in e zone colpite.
  • Pruritu, chì face pruricà u cunigliulu.
  • Perdita di capelli.
  • Fessure in a pelle, chì causanu sanguinamenti.

2. Psoroptic o mange di l'arechja

Affetta u padiglione di l'arechje, induve e croste sò cuncintrate. Pudete vede l'acari nantu à a pelle di l'animali, chjamatu a psorotti. Presenta sintomi cum'è:

  • inquietude
  • Pruritu
  • crustule
  • A cera s'acumula in l'arechje
  • Cattivu odore
  • Pò dassi in otite

Si pò allargà versu l'esternu di l'arechja, pruvucendu a perdita di capelli è più prurito.

3. Mangia Notoèdrica

hè causatu da calì notoheders è affetta a testa. I stessi sintomi ponu esse vistu cum'è in u casu di a mangia sarcoptica:

  • crustule
  • Cattivu odore
  • perdita di capelli
  • Pruritu

4. Mancera demodettica

hè causatu da Demodex cuniculi, attaccendu i strati più profondi di a pelle, chì si traduce in:

  • ispessimentu di u derme
  • Feriti à l'arechja, u collu è a faccia
  • perdita di capelli

5. Manghjatella chorioptica

cagiunatu da l’acaru Chorioptes cuniculi, chì tocca ancu l'arechje ma cù una intensità più chjara.

A pruritazione chì generanu sti sfarenti tippi di scabbia face chì u cunigliulu sfrisgiessi custantemente e zone induve hà croste, ciò chì innesca l'apparizione di altre infezioni.

Se ignoratu, e ferite ponu apre è peghju, uttene pus è sangue, chì, cù u malessere di u cunigliulu, ponu causà anemia è dopu a morte.

Diagnosticu è trattamentu di a mansa in cunigliuli

U modu per diagnosticà chì tippu di mangia hà u vostru cunigliulu hè di purtallu à u veterinariu, chì hà da fà un raschiatura di a pelle per esse capace di determinà u tippu di acari cù l'osservazione attraversu u microscopiu. Se l'infezzione parasitaria hè rilevata à tempu, u trattamentu per a scabbia in i cunigli hè rapidu, dura una pochi di settimane.

U trattamentu hè di solitu cum'è droga principale ivermectina, chì hè data cum'è iniezioni sottucutanee secondu u pesu di l'animali. U miglioramentu cumencia à esse rimarcatu dopu à una settimana di inizià u trattamentu di a scabbia. U monosulfiram è u fipronil sò ancu usati, u veterinariu recomandarà u più ideale secondu u tippu di scab è a misura di a malattia.

Evite i trattamenti "tradiziunali" o quelli cunsigliati da inesperti à tutti i costi. Un esempiu pò esse spruzzà u cherosene annantu à u cunigliulu per tumbà l'acari, ma in questu casu avete da avvelenà l'animali, mettendu a so vita in periculu. In quantu à i pussibuli rimedii casani, hè megliu fidà si di e raccomandazioni di l'esperti.

U trattamentu farmaculogicu deve esse accumpagnatu da altre cura, per i quali hè necessariu mantenere cum'è abituale forme d'igiene per evità a reinfezione è priservà a salute di l'animali:

  • Fornite u cunigliulu cù una bona nutrizione chì li permette di esse forte, è ancu di spazii ventilati è puliti.
  • Disinfettate tappeti, cuscini, mobuli è altri lochi induve l'acari ponu allughjà.
  • Fate u bagnu à u cunigliulu cù shampoo di acari per tumbà u parassita nantu à a pelle.
  • Scaricate currettamente è periodicamente e feci da e gabbie è altri spazii induve hè u cunigliulu.
  • Disinfettate è pulite currettamente a gabbia di u vostru cunigliulu è parechji ogetti.
  • Eliminate i detriti di capelli, ancu da a vostra spazzola.
  • Mantene i cuniglii affettati luntanu da quelli sani mentre sò sottumessi à u trattamentu.

Cù questi cunsiglii puderete identificà è curà a mangia di u vostru cunigliulu, oltre à prevene.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.