Sangue in feci di ghjattu: cause è malatie pussibuli

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Sangue in feci di ghjattu: cause è malatie pussibuli - Animali
Sangue in feci di ghjattu: cause è malatie pussibuli - Animali

Cuntenutu

Ogni animale chì decidite aduttà hà bisognu di cura per avè una qualità di vita. Queste preoccupazioni richiedenu tempu è pazienza da u tutor. Tempu per accumpagnà l'animale, per dà affettu, ghjocu è per esse cuscenti di qualsiasi cambiamenti chì ponu indicà un cambiamentu di salute. Alcune variazioni ponu esse rimarcate assai chjaramente, per mezu di cibu, urina è feci. In questu articulu Expert Animal about sangue in feci di ghjattu: cause è pussibuli malatie spieghemu cumu identificà alcuni prublemi è cosa fà.

E feci di ghjattu sanguinante ùn sò micca nurmali

Sì avete rimarcatu u vostru misgiu chì defeca u sangue, sappiate chì truvate u sangue in e feci di u ghjattu ùn hè micca nurmale è duveria esse interpretatu cum'è un segnu alarmante, postu chì tuttu ciò chì tocca u sistema digestivu pò avè una ripercussione sistemica annantu à tuttu l'organismu. Dunque, alimentà u ghjattu è sapè chì cibi sò pruibiti sò fattori assai impurtanti per mantene a salute di u felinu.


Elementi cum'è u sangue in e feci di u misgiu o u mucus ùn devenu micca esse interpretati cum'è nurmali quand'elli si trovanu, ma què ùn significa micca chì sia una malatia grave chì comprometta a vita di l'animali. Unu di i primi aspetti chì duvete distingue è chì serà assai utile per informà currettamente u veterinariu hè u culore di u sangue in a noce di coccu di u misgiu:

  • Sangue Rossu: se u sangue in e feci hè di culore rossu, indica chì ùn hè micca statu digeritu è ​​dunque vene da u trattu digestivu inferiore, di solitu da u colon o da l'anu. In questu casu, pudete truvà feci cù macchie di sangue è osservà cumu u sangue scende quandu u ghjattu hè in defecazione.
  • Sangue neru: se u sangue in e feci di u ghjattu hè di culore neru, indica chì hè statu digeritu è ​​dunque vene da a parte suprana di u trattu digestivu. In questu casu, u sangue hè più difficiule da identificà ma hè carattarizatu da avè un aspettu più densu è più grossu.
  • sgabelli scuri: u sangue ùn esce micca sempre sgabelli scuri, marroni scuri o neri ponu ancu indicà melena è indicà sangue digeritu. Stu sangue in e feces di u ghjattu pò esse u risultatu di sanguinamentu in u sistema digestivu, ulcere o lesioni causate da parassiti.

Cause di Sangue in Feci di Cat

E cause di sangue in e feci di i misgi ponu esse assai diverse. A gravità, u trattamentu è u pronosticu varienu secondu ogni casu, tuttavia, e cause principali chì ponu causà sangue in feci di u misgiu, sò:


  • Errori di alimentazione: un cambiamentu improvvisu in a dieta o in alimentazione eccessiva pò irrità u colon è causà cambiamenti sia in u muvimentu intestinale sia in a cumpusizione di e feci, pruvucendu u sangue à esse presente.
  • Gastroenterite:cat cù diarrea cù sangue è u vomitu pò esse un segnu di gastroenterite, quandu u stomacu è l'intestini si infiammanu è ùn permettenu micca chì l'acqua è l'alimentu sianu trattati currettamente. U sangue ùn si trova micca sempre in i feci di i misgi cù gastroenterite, i sintomi più cumuni sò vomitu è ​​diarrea, in più di u pussibule dolore addominale, frebba è cambiamenti di culore di e mucose.
  • Parassiti Intestinali: u ghjattu cù u sangue in e feci puderia esse verme. I parassiti intestinali chì ponu infestà u trattu gastrointestinale di i felini sò cause cumuni di sangue in feci di u ghjattu, in questi casi hè ancu pussibule d'osservà segni di debolezza, perdita di pesu è dolore. Sicondu u tippu di parasite, e piccule larve ponu esse truvate in e feci è u mucus di u ghjattu chì indicanu a presenza di vermi. Eccu cumu si pò sapè se u vostru misgiu hà vermi.
  • Dannu di a mucosa rectale: l'anu hè una regione assai vascularizata cù assai apportu di sangue, hè ancu una regione sensibile è assai delicata. Quandu un ghjattu hè in una dieta carente di fibre questu pò purtà à stinzia è un grande sforzu per evacuà, questi ponu dannà a mucosa rettale è fà sanguinà, dendu l'impressione chì u ghjattu evacua u sangue.
  • Colitis: A colitis indica chì ci hè un'infiammazione in u colon è produce un sanguinamentu in u rivestimentu di e vie intestinali chì dopu provoca sangue in e feci di u ghjattu. In i misgi, a colite pò esse causata da a presenza di batteri di u genaru clostridium.
  • Trauma: perchè anu una personalità indipendente è esplorativa, i misgi sò assai suscettibili à soffre vari tipi di ferite chì ponu causà un sanguinamentu internu chì ùn hè micca visibile è si manifesta per mezu di a presenza di sangue in e feci di u ghjattu.
  • Pigliate AINE: I FANS sò droghe cunnisciute cum'è antiinflamatori non steroidali è ponu esse aduprati sia in ghjatti sia in cani quandu ci hè indicazione veterinaria. Hè generalmente adupratu per riduce l'inflazione è calmà u dolore. A causa di u meccanismu di azzione di stu tipu di antiinflamatori, riduce a secrezione di a mucosa protettiva di u stomacu è pò causà ulcere gastriche cù u sangue.
  • Tumore: una di e cause di sangue in e feci di u ghjattu pò esse a crescita eccessiva di e cellule in u trattu digestivu, questu ùn significa micca chì a natura di u tumore pò esse benigna o maligna, solu u veterinariu puderà dà stu diagnosticu.

Se u vostru misgiu hà sgabelli sciolti, scuprite chì cause è e soluzioni ponu esse in questu articulu di PeritoAnimal.


Sangue in e feci di u ghjattu dopu à a parassita

E feci sanguinose ùn sò di solitu un effettu latu mintuvatu in inserti di parassita per i misgi, ma i disturbi gastrointestinali sò. Se avete parassitatu u vostru misgiu è u sangue in e feci ferma dopu 48 ore, vedi un veterinariu.

Feci di ghjattu cù sangue, chì fà?

Hè impurtante di visità u veterinariu appena avete rimarcatu cambiamenti, dopu tuttu, daretu à stu segnu chì e feci insanguinate di u ghjattu ponu esse un segnu di malatie gravi.

U veterinariu hà da tene contu di i sintomi è di i segni prisenti, farà una cunsultazione fisica cumpleta è dinò test di sangue è feci chì permetterà di definisce e cause è u trattamentu adattatu. Infine, vi ramintemu chì quandu visitate u veterinariu, duvete furnisce li qualchì infurmazione per chì a causa possa esse accertata più facilmente:

  • Quandu sò apparsu i sintomi è si sò manifestati più di una volta in l'ultimi mesi?
  • U ghjattu hà persu l’appitittu è hè più debule?
  • Hè impurtante di piglià un campionu di e feci di u ghjattu è di segnalà qualsiasi cambiamentu in a cunsistenza o a frequenza di i muvimenti intestinali;
  • Duvete ancu segnalà qualsiasi cumpurtamentu stranu chì avete osservatu in u vostru animale domesticu.

Ùn esiste micca rimediu casanu per i misgi cù feci sanguinose perchè hè un sintimu di qualchì prublema chì a causa deve esse investigata. Una volta chì sta causa hè scuperta, u veterinariu prescriverà u trattamentu adattatu u listessu vale per cat cù diarrea sanguinosa. In questu casu, se a cundizione hè più vechja di 24, hè una emergenza veterinaria è hè estremamente impurtante tene li idratati per evità cunsequenze fatali. I cuccioli è i misgi anziani sò ancu più suscettibili à a disidratazione da a diarrea.

Leghjite puru: U mo misgiu urina u sangue, chì pò esse?

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.