8 cose chì i cani facenu per attirà l'attenzione

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 20 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Minecraft ITA - #1 - Giro del mondo
Video: Minecraft ITA - #1 - Giro del mondo

Cuntenutu

Quandu avete un animale domesticu in casa, in questu casu parlemu di cani, ci sò parechje cose chì ùn sapemu micca di elli. Hè difficiule per noi di capisce se quandu facenu certi cumpurtamenti a facenu perchè ùn li educemu micca currettamente à ghjucà o perchè anu un prublema di salute. In altre parolle, l'apprendimentu hè fundamentale, ma ci sò parechje cose chì ùn sapemu certamente micca nantu à u nostru cumpagnu felinu.

In questu articulu di PeritoAnimal vi mostraremu 8 cose chì facenu i cani per attirà a nostra attenzione, ci ne hè assai di più è, sicuramente, ci seranu assai esempii chì ùn venenu micca in mente perchè quellu chì sparte a so vita cù un cane sà di ciò chì si parla. Avemu da aiutà à capisce megliu a lingua di i cani, allora continuate à leghje!


1. Scorcia, qualchì volta assai

I cani chì abbaghjanu hè normale, a sapemu tutti. Ma cumu pudemu ricunnosce sì hè felicità, accolta o avvertimentu? Abbaiare in cani hè un'altra parte di a so cumunicazione, sia trà e so propie spezie sia cù l'altri, cumpresu l'omu.

Da pudè cuntrolla a to cortezza, bisogna prima capisce perchè a facenu. Puderanu abbaghjà per ragioni belle è adatte, à nostra discrezione, cum'è quellu chì sona u campanile di a porta o ghjustu passendu per a porta, travagliendu cù bestiame o in situazioni goffi, attirendu a nostra attenzione. Ma ponu ancu abbaghjà eccessivamente è impropriamente.

Questu accade di solitu in cani adulti, postu chì in cuccioli questu hè limitatu à i ghjochi, è qualchì volta ùn si vede mancu. Amparate più nantu à ciò chì significa a corteccia di u vostru cane in u nostru articulu.


2. Pienghjenu quandu ùn si sentenu micca bè

l'usu di i cani sfarenti tippi di vocalizazione per cumunicà, da chjucu. Quand'elli sò cuccioli usanu u pienghje, cum'è una sorta di miaulaghju, per indicà chì anu fame o volenu u calore di a mamma. Quandu u picculu cresce si pò differenzà 5 tippi di sonnu:

  • Ululà
  • Growl
  • Per mughjà
  • Pienghje
  • Corteccia

Quessi sò tutti i modi per attirà a nostra attenzione. Serà utile per amparà à distingue trà elli in modu chì pudete capisce megliu u vostru cucciolu, è ancu aiutà à ottene l'istruzzioni curretta in u so cumpurtamentu. Ùn hè micca listessa cosa di grugnulà durante un ghjocu induve site in cerca di pusessu di u vostru ghjoculu, chì grugnuleghja quandu toccemu u vostru cibu, cum'è in l'ultimu casu serà un avvertimentu prima di muzzicà.


In casu di cuccioli, pienghje hè di solitu un modu per attirà a nostra attenzione. Chì succede quandu sintimu u nostru figliolu pelutu chiancià per una ora perchè u lascemu solu per dorme in u bughju? U pigliemu è u lasciemu andà à u nostru lettu per ùn soffre. Hè cusì, u cane hà sappiutu attirà a vostra attenzione è ciò chì vulia cù u pienghje. Duvete amparà à capisce queste cose in modo chì à longu andà, ùn paghiate micca una fattura più cara.

3. Purtateci ghjoculi

Probabilmente, sta situazione ùn hè micca strana per voi, chì hè certamente accadutu chì u vostru cane vi abbia purtatu una palla o un ghjoculu da mandà. Pruvà à ghjucà cun noi hè sempre un modu per elli per attirà a nostra attenzione.

Chì succede quandu u ghjocu hè presa?

Tutti i cani è i misgi anu un forte stintu di caccia, profondamente arradicatu in i so geni. Sò sicuru chì avete rimarcatu chì quandu u cane piglia un ghjocu più pesante, u scuzza da un latu à l'altru. Quissa hè duvuta à u so stintu di caccia, imitendu i lupi chì quand'elli anu a so preda u scuzzulanu per tumbà lu. Questu hè un cumpurtamentu per attirà a nostra attenzione è, à volte, ci offende ancu. Ma duvemu capì cum'è tale, forse micca felicitallu, ma capisce chì postu occupa ogni spezia in a catena alimentare.

4. Leccà cum'è mostra di affettu

A lingua in i cuccioli hè a so parte più sensibile, cusì leccà una parte di u nostru corpu li dà un sensu di sicurezza è di vicinanza cun noi. Parechje volte si vede chì si leccanu, cum'è s'elli fussinu basgi, è altre volte, ci sò cani chì ùn si liccanu mai. Questa ùn hè micca caratteristica di una specie particulare, solu a personalità di ogni cane. Arricurdatevi chì ci sò sfarenti tippi di leccate è ponu significà cose assai diverse.

Qualcosa chì spessu chjama a nostra attenzione hè chì, ponu sceglite di liccà u nostru sudore. Questu pò esse un pocu scomudu per alcune persone chì tornanu da l'eserciziu è u vostru cane li lamberà prestu. Avemu una spiegazione per sta situazione, u nostru sudore hà l'acidu butanoicu, chì attrae i cuccioli postu chì u gustu hè piacevule per elli.

5. Date a zampa

Questa azzione chì spessu insegnemu à u nostru animale hà un picculu truccu. Ùn ci danu micca sempre a zampa quandu a dumandemu. Parechje volte, dopu avemu amparatu questu, o in casi induve nimu li hà amparatu à fà questu, vedemu chì u cane u face.

Purtroppu ùn si tratta micca di u u nostru cane sia dotatu o un geniu chì impara solu, hè più un cumpurtamentu per attirà a nostra attenzione chì indica chì vulete qualcosa. In fatti, hè un meccanicu chì anu da quandu sò nati, postu chì durante l'allattamentu, devenu appughjà u ventre di a mamma per dà li più latte.

6. Corri da parte à parte

Questu accade parechje volte durante a vita di u nostru cucciolu. Percorsi più corti quand'elli sò picculi è più longhi distanzi in l'adultu.A volte ùn ghjucemu micca quant'è u nostru animale domesticu aspetta, sia per mancanza di vuluntà, spaziu o tempu. Hè per quessa chì certe volte quand'elli tornanu da a corsa, cumincianu à corre cum'è pazzi senza ragione apparente. Facenu questu cum'è un modu per brusgià l'energia in eccessu chì stava in u corpu è deve parte.

7. Caccia a coda

Questu segnu di a mancanza d'attenzione di u pruprietariu hè in relazione cù u puntu precedente. Sò cani chì anu ancu un eccessu di energia ch'elli volenu liberà. Stu cumpurtamentu hè percepitu à tortu cum'è se u cane ghjoca. Ma u veru significatu hè chì u nostru animale domesticu hè annoiatu, è quandu cerca qualcosa per divertisce si, vede a so coda movesi è cumencia à cacciallu. Hè una stereotipia.

Un altru significatu di stu cumpurtamentu pò esse, medicamente parlendu, a presenza di parassiti interni o esterni, infiammazione di a glàndula anale, tumori è altri esempi per i quali deve cunsultate u veterinariu per fà un diagnosticu propiu. Noterete chì oltre à caccià a coda, quand'ellu si posa o si pende, lecca o morde in a zona di l'anu, dunque hè di primura purtallu à u veterinariu.

8. Mordenu mamme è oggetti

Hè un cumpurtamentu guasgi innatu in i nostri cani. Quand'elli sò chjuchi, hè nurmale chì si muzzichinu. Questu seria un pocu a spiegazione perchè u nostru cane morde tuttu ciò chì pare davanti ad ellu. Se avemu solu un cucciolu in casa, hè normale per ellu di pruvà à mordaci durante a nostra stimolazione o ghjucà. Ùn si tratta micca solu un ghjocu, hè a vostra manera di scopre a forza di a vostra mascella, dunque sarebbe utile per tutti dui di mette li limiti, per pudè ricunnosce quandu face male.