Rimedi casani per a gastrite in i cani

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Convegno AMMI 2019 - Circum Menière (Parte 2/3)
Video: Convegno AMMI 2019 - Circum Menière (Parte 2/3)

Cuntenutu

Cum'è cù l'omu, quandu si parla di l'organisimu di amici peluti, cani, si rimarca chì l'apparizione di numerose malatie hè direttamente legata à l'alimentu, truvendu in nutrizione sia a causa sia a soluzione più naturale per numerosi disordini. A gastritis hè una malattia digestiva chì pò influenzà i cani è pò ancu esse causata da parechji fattori, tuttavia, una dieta adatta, oltre à altre misure da aduttà, serà una parte fundamentale di u trattamentu. Se vulete trattà u vostru animale domesticu in un modu più naturale, in questu articulu PeritoAnimal, parlemu rimedii casani per gastrite in i cani.

Gastrite in cani: chì hè?

A gastritis in i cani hè una infjammazione di a mucosa gastrica chì provoca disturbi è disfunzioni in u sistema digestivu., postu chì sta mucosa impurtante hà a funzione di prutege u stomacu da l'azzione di suchji digestivi, cumpresu l'acidu cloridru.


Sintomi di gastrite in i cani

Quandu a mucosa hè infiammata, u so funziunamentu hè alteratu è questu dà origine múparechji sintomi, Tra i quali duvemu mette in evidenza i seguenti cum'è i più impurtanti:

  • Dolore addominale;
  • Vumitu;
  • Diarrea;
  • Disidratazione;
  • Debbulezza;
  • Pèrdita di l'appetite;
  • Perda di pesu.

gastrite in i cani pò avè parechje cause, quandu acutu, hè di solitu per via di l'ingestione di sostanze dannose, da l'alimentu guastatu à oggetti tossichi o indigestibili.

Tuttavia, a gastrite cronica pò avè cause sistemiche, vale à dì, affetta l'interu organisimu è si manifesta cum'è gastrite, cume infezioni batteriche è virali, cancheru, malatie di fegatu o di rene, o esposizione prolungata à tossine ambientali


Gastrite in cani: chì fà?

Se vedi sintomi in u vostru cane chì ponu currisponde à gastrite, hè assai impurtante. andate à u veterinariu u più prestu pussibule, perchè, cum'è avemu vistu, a gastrite pò mascherà malatie grave cum'è u cancheru.

U veterinariu diagnosticarà a gastrite è duverà stabilisce a causa sottostante, chì si ferà per mezu di un esame fisicu minuziosu, tenendu contu di tutti i sintomi prisenti, è ancu di a storia medica di u paziente.

E misure terapeutiche da assumere varieranu secondu a causa di a gastrite, tuttavia, e misure dietetiche sò parti specifiche di u trattamentu di gastrite in i cani. U veterinariu pò raccomandà chì l'animali domestici dighjunu trà 12 è 48 ore, in più, pò dà indicazioni specifiche nantu à a quantità d'acqua necessaria è a frequenza cù a quale deve esse ingerita, in listessu modu, l'alimentu di u cane deve esse frequente è in quantità moderate .


Cù u dighjunu è sti cambiamenti dietetichi, sarete megliu rigenerazione è funzionalità di a mucosa gastrica.

Rimedi casani per a gastrite in i cani

Sottu mustraremu parechji rimedii casani chì ponu esse aduprati migliurà a gastritis in i cani. Cum'è a pudete vede, parechji sò alimenti, ma sò alimenti cù una putente azzione terapeutica, chì permette di aiutà l'animale micca solu in modu efficace, ma ancu prufundamente.

Prima di aduprà qualsiasi di questi rimedi, vi raccomandemu di cunsultà u vostru veterinariu in anticipu per pudè adattà queste caratteristiche à e necessità individuali di u vostru cane:

  • Zucca: a zucca hè una verdura chì hà parechje pruprietà procinetiche (migliora tutti i prucessi di u sistema digestivu), ovviamente, deve esse bollita, cunservata currettamente è cumpletamente naturale. Duvete aghjunghje à l'alimentu di u vostru animale, amministrendu una cucchiaia per ogni 5 kg di pesu corporeu, una volta à ghjornu.
  • Agliu: Ancu se hè veru chì l'agliu pò esse tossicu per i cuccioli, questu accade solu quandu si dà grandi quantità. D’altronde, sè dite à u vostru cane un clavu d’agliu macinatu cù u so cibu abituale, l’agliu aiuterà à luttà contr’à tutti l’agenti infittivi chì causanu gastrite, chì ghjè unu di i migliori è i più putenti antibiotici naturali.
  • Cranberry: U mirtillo americanu aiuterà in casu di gastrite infettiva o quandu apparisce per via di una patologia renale. Hè perchè stu tipu di mirtillo hè riccu in proantocianidine, sostanze cù attività antibiotica pruvata. Duvete aghjunghje duie cranberries sbucciate è tritate per ogni 5 kg di pesu corporeu à l'alimentu di u vostru cane.
  • barbabietola arrustita: a barbabietola hè una verdura cù una cumpusizione nutrizionale interessante è assai ricca in fitoquimici cù pruprietà impurtanti. A barbabietola aiuterà à riduce l'infiammazione di a mucosa gastrica è permetterà ancu una evacuazione più faciule di tutte e sostanze tossiche. Duvete amministrà un cucchiainu per 5 kg di pesu corpu.
  • aloe vera: u suchju di aloe vera hè un rimediu eccezziunale per l'animali domestichi, sta pianta cuntene più di 75 nutrienti cù pruprietà medicinali è serà ideale per rigenerà è guarì a mucosa gastrica. A dosa hè di 1 millilitru per kg di pesu di u corpu, è deve esse divisa in 3 dosi di ghjornu chì seranu date à a mattina, meziornu è notte. Cuminciate cù una dosi bassa è aumentate gradualmente finu à truvà a dosa necessaria.

Gastrite in cani: cumu prevene?

Hè impurtante quant'è u trattamentu di a gastrite u più naturale pussibule impedisce, allora vi raccomandemu di seguità questi suggerimenti:

  • Fate qualsiasi cambiamentu alimentariu progressivamente;
  • Impedisce à u vostru cane di manghjà erba o alimenti cuntaminati in pessime condizioni;
  • Ùn dà micca à u to animali una quantità eccessiva di cibu, hè megliu esse menu è più frequenti;
  • Mantene u prugramma di vaccinazione aggiornatu;
  • Verificate u vostru ortu è eliminate e piante chì sò tossiche per i cani.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.