Cuntenutu
- Chì ghjè u fretu cumunu in i cani
- sintomi di u fretu di u cane
- Quandu cercà un veterinariu?
- Trattamentu in Casa per l'influenza canina
- Alimentazione fredda per cani
- Rimedi casani per i cani cù a gripe
- Rimedi casani per u fretu di u cane
- Renédio
- Possu dà una medicina à l'influenza umana à un cane?
O fretu in i cani, quandu dolce, hè una cundizione chì pò esse trattata facilmente cun cura simplici è rimedii casani. In st'articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu ciò chì hè u fretu cumunu, chì sò i sintomi di un cane di friddu è i rimedii casani indicati per migliurà i sintomi chì soffre.
U fretu di un cane hè una cundizione infettiva assai cumuna è relativamente benigna in i cani, è pò spessu passà inosservata. Scuprite alcuni rimedii casani per u fretu di u cane è sbarrazzallu di una volta per sempre.
Chì ghjè u fretu cumunu in i cani
Ié, u cane piglia l'influenza. U fretu in cane hè un cundizione d'origine virale (più specificamente, sò virus chì appartenenu à a famiglia di parainfluenza, ancu se puderia ancu esse da adenovirus canine), chì affetta principalmente e vie aeree superiori, causendu infiammazione, irritazione è danni à a mucosa chì copre queste vie aeree. Pò esse causatu da esposizione cuntinua à basse temperature o da cuntagiu trà cuccioli.
sintomi di u fretu di u cane
Un cane cù un fretu hà sintomi cume starnuti frequenti, tosse irritante è mucus nasale abbundante. Sta cundizione pò esse accumpagnata da decimi di frebba, chì face chì l'animali mostri qualchì apatia è malessere generale, ochji acquosi è congestione nasale.
- Tosse;
- Starnutisce;
- Secrezione;
- Congestione nasale;
- strappendu;
- Pèrdita di l'appetite;
- Frebba;
- Malessere generale.
Ancu se un raffreddore in i cani hè una di e cause più cumune di i sintomi sopra descritti, unu deve sempre scartà a pussibilità di altri prublemi respiratori è di malatie gravi cum'è u distemper.
Quandu cercà un veterinariu?
In u casu di l'influenza canina, i sintomi di solitu duranu trà una è duie settimane. In cundizioni più gravi, hè pussibile rimarcà difficultà à respirà, chì richiede una cunsultazione veterinaria urgente. Se i sintomi cumuni si complicanu o s'aggravanu, duvete vede immediatamente u vostru veterinariu. I segni chì avete bisognu à piglià u cane à un veterinariu cun un friddu sò:
- Se u cane hè un cucciolu o anzianu, a so immunità hè più debule è in casu d'influenza un veterinariu deve sempre esse cunsultatu;
- Più di 2 settimane senza migliurazione di i sintomi;
- Presenza di sangue in secrezioni;
- Quandu ùn manghja nè beie;
- Quandu si sente u pettu di un cane sibilà quandu ellu starnutisce.
Per amparà à misurà a temperatura di un cane cù un termometru, fighjate u video:
Trattamentu in Casa per l'influenza canina
Alcune cure di basa ponu aiutà à alleviare u disagiu in un cane freddo è à fà u prucessu di recuperu più veloce:
- Prima di tuttu, duverebbe lascià u vostru cane cù a gripe riposà cum'è ellu bisognu di dorme assai più cà di solitu. Evite stimuli è rispettate u so riposu. À u mumentu di u giru, hè impurtante eserciziu limitu di u cane chì questu aumenterebbe a tosse. Inoltre, evite micca esce durante l'ore più fredde è umide di a ghjurnata è riduce u tempu di camminata, chì u cane cù a grippa si stanca più.
- In u casu di i cani chì esce in strada cù molta ansietà è tiranu assai u collu (ciò chì mette assai pressione nantu à a gola), hè necessariu evitallu mettendu colli più larghi o aduprendu un collu di pettu anti-pulls.
- Sì avete altri cani, mteneli separati durante i ghjorni chì unu di elli hà un fretu. U influenza in i cani hè assai contagiosu. U cuntattu trà elli deve esse evitatu u più pussibule.
- Per facilità a respirazione, hè bonu inumidisce l'ambiente. Pudete fà questu cù vaporizatori, umidificatori o ancu acqua riscaldante, à i quali pudete aghjunghje qualchì essenza, cum'è eucaliptu o simile.
- Mantene u cane di influenza seccu è caldu, postu chì serà assai suscettibile à i cambiamenti di temperatura. Assicuratevi chì u spaziu induve hè situatu sia caldu è chì e zampe sianu assai secche dopu à e spassighjate. À questu stadiu, hè ancu cunsigliatu per evità u bagnu.
- evitari u polvera è fumu, cumpresu u fumu di tabaccu, vicinu à u cane. Deve esse sempre evitata, ma in presenza di prublemi respiratorii ancu di più.
- Assicuratevi chì hà acqua fresca sempre dispunibile. L'idratazione hè di primura in u trattamentu di l'influenza canina.
Alimentazione fredda per cani
Unu di i migliori rimedii casani per i cani cù a gripe hè u bonu cibu. In i cani friddi, hè normale osservà a perdita di l'appetitu: l'animali ferma di manghjà o manghja pocu. Dunque, scumette nantu à una dieta equilibrata è ben nutrita, ancu s'ellu manghja pocu.
cum'è u cane fretu di solitu smette di manghjà, pudete offre un pasce ligeramente inumiditu cù acqua tepidu (37ºC) o un brodu leggeru (senza sale), ancu à temperatura ambiente. Stu rimediu di solitu funziona bè. Tenite à mente chì u metabolismu di u cane accelera cù a frebba, cusì aumenta u so apportu caloricu. Ùn hè micca cunsigliatu di cambià a dieta di l'animali, chì cambiamenti bruschi in l'alimentazione ponu causà diarrea.
Cumu l'accennatu nanzu, hè ancu di primura chì u to animale domesticu beie assai acqua. U tutore deve assicurà chì u contenitore d'acqua abbia sempre a so acqua fresca è pulita. L'acqua aiutarà à diluisce u mucus è à calà leggermente a temperatura di u corpu di u cane. A scumessa nantu à l'alimenti umidi aiuta ancu in u prucessu di idratazione.
Rimedi casani per i cani cù a gripe
Prufittendu di e pruprietà è di i benefici di e piante è di l'alimenti naturali pudete ancu ricorre à alcuni rimedii casani per l'influenza canina è a tosse. Eccu alcuni suggerimenti nantu à chì dà per un cane cù a gripe:
Rimedi casani per u fretu di u cane
- verdura à foglia verde: sò alimenti ricchi di vitamina C, chì aiuta à rinfurzà u sistema immunitariu di i cani. Cunfirmate a dose raccomandata di vitamina C cù u vostru veterinariu, chì varieghja secondu u pesu è l'età di l'animali, è un eccessu di questu medicina di l'influenza canina per causà diarrea.
- Caru: u mele naturale è senza additivi aiuta à calmà u mal di gola di u vostru cucciolu. A dosa raccomandata hè un cucchiainu di caffè ogni trè à cinque ore (ùn duverete mai superà sta dosa, perchè pò causà prublemi in a vostra digestione. cane di grippa). I cuccioli di menu di un annu ùn devenu micca cunsumà meli.
- tè à a menta: Mette uni pochi di gocce di tè à a menta in bocca à u cane per aiutà à decongestionà e vie aeree. Pudete aduprà una siringa senza aghi per aiutà cù u prucessu.
- Cannella: A cannella hè ancu un bellu rimediu casanu per un cane di fretu, postu chì allevia a tosse è funziona cum'è antisetticu. Basta à mette un pocu in u so cibu.
- Vapori: cum'è menzionatu prima, i vapori ponu ancu esse utili quandu discongestiscenu e vie aeree di u vostru animale domesticu. Metti l'acqua calda chì corre in bagnu, chjude u vostru cane dentru un pezzu (mai solu, per evità l'accidenti) è mette una pianta medicinale cum'è eucaliptu o echinacea in l'acqua di u bagnu, assicurendu chì a pianta scelta ùn sia tossica per i cani. Pudete verificà alcune di e piante chì sò velenose per i cani in questu articulu.
a prevenzione hè u megliu medicina di l'influenza canina. Una bona dieta annata sana rinforza u sistema immunitariu di u cane è aiuta à prutegelu da e recidive è altre infezioni.
Questi cunsiglii ponu aiutà à migliurà a cundizione generale di u cane, ma hè necessariu ricurdà chì tuttu u prucessu infettivu virale hà una evoluzione è a cura vene per mezu di a risposta di u sistema immunitariu di u cane. U megliu hè a nostra cura, u più veloce u cane si ricupererà.
Renédio
Supplementi di vitamina C. rinfurzanu l'immunità è, di cunsiguenza, aiutanu à u trattamentu casanu per i raffreddori in i cani. Ancu cusì, avete bisognu di aduprà u supplementu di vitamina C raccomandatu da u vostru veterinariu, chì un eccessu di vitamine pò ancu esse dannosu per u corpu.
Possu dà una medicina à l'influenza umana à un cane?
Micca! In queste situazioni, certi tutori si dumandanu se pò dà un cane di medicina di l'influenza umana. Attenti chì, à menu chì a droga ùn sia prescritta da u veterinariu, tù ùn pò micca dà Benegripe à u cane, antibiotici, frà altri medicini chì ponu esse indicati per l'omu.
Ci hè medicazione specifica per i cani è spessu a so cumpusizione farmacologica ùn hè micca diversa da a versione per animali domestici. Ciò chì accade, tuttavia, hè chì e dosi formulate in medicinali umani è veterinarii anu concentrazioni è proporzioni differenti, chì varienu ancu secondu a razza, a dimensione è u diagnosticu, ovviamente.
Vale a pena ricurdà chì ci sò rimedi umani totalmente pruibiti per i cani è u so cunsumu pò esse fatale o causà intossicazione severa. L'acetaminofene è l'ibuprofene, per esempiu, facenu parte di sta lista è ùn devenu mai esse offerti senza supervisione veterinaria.
L'automedicazione di u vostru cucciolu pò esse assai periculosa è periculosa per a vita, in più di mascherà prublemi più seri chì richiedenu una diagnosi dettagliata è un trattamentu specificu urgente.
Innò. Per curiosità, sapete chì un cane cun l'influenza ùn pò trasmette u virus à un umanu è mancu un cane pò piglià u fretu di un umanu. U virus chì provoca un raffreddore in i cani hè diversu da u virus chì provoca i raffreddori in l'omu, u più cumunu in l'omu hè u rinovirus.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.