35 animali d'Australia

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
50 Fatti Sull’Australia che non Lasciano Spazio agli Stereotipi
Video: 50 Fatti Sull’Australia che non Lasciano Spazio agli Stereotipi

Cuntenutu

Animali periculosi d'Australia sò ben cunnisciuti, cum'è e ragne velenose, i serpi è i lucertuli, ma micca tutta a fauna di u paese hè periculosa. Ci sò parechji animali chì, per via di a so mancanza di evoluzione predatoria, sò fidati è ùn anu micca assai metudi per evità a predazione.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi presentemu un lista di l'animali da Australia pocu o nunda aggressivu o periculosu, forse animali menu cunnisciuti ma unicu è spettaculare!

1. Sepia Australiana Gigante

A seppia gigante australiana (mappa seppia) hè un molluscu chì appartene à a classa di i cefalopodi. Hè u a più grande seppia ci hè è hè èspezialistu in camuffamentu, postu chì i so cambiamenti in u culore di a pelle è u muvimentu di e so alette u facenu imità perfettamente u so ambiente è suppurtà cusì à i so predatori è cunfondenu e so prede.


Hè endemica di l'acqui custiere di u sudu di l'Australia è a pudemu truvà sin'à Moreton Bay nantu à a costa orientale è in a costa occidentale finu à a Costa Nigaloo. U so periodu di ripruduzzione principia d'aprile è finisce in settembre, in u quale realizanu una spawn massiva (ponenu e so ova) in u golfu di Spencer, induve millaie di seppie giganti si riuniscenu ogni annu.

Hè un animale carnivuru, si nutrisce di pesci, molluschi è crustacei, cum'è l'altre spezie di seppie. Ùn hè micca unu di l'animali in periculu in Australia, ma a vostra populazione diminuisce, cusì a spezia hè guasi minacciata.

2. Sgruppu maculatu

U scombro maculatu (Scomberomorus queenslandicus) hè un pesciu di a famiglia di i scombridi. hè in u acque trupicali è subtropici di u nordu di l'Australia è di u sudu di a Papua Nova Guinea. Si pò truvà da Shark Bay à Sydney.


Issu pesciu hè turchinu-verde in daretu, argentatu à i lati è hà trè file di macchie di culore di bronzu. E femine sò più grande chè i masci. A stagione di ripruduzzione si face trà i mesi d'ottobre è ghjennaghju, è a riproduzione si face in l'acque di Queensland.

Ùn hè micca una spezia cummerciale è hè minacciata, ma si pesca accidentalmente quandu si catturanu altre spezie di sgombri.

3. Delfinu à gobba australianu

U nome scientificu di u delfinu à gobba australianu, Sousa Sahulersis, deriveghja da u Scaffale Sahul, una piattaforma sott'acqua situata trà u nordu di l'Australia è u sudu di a Nova Guinea, induve si trovanu delfini australiani. U nome cumunu, gobbu, vene perchè u so a pinna dorsale hè assai longa è pare una gobba. per via di una cumulazione di tessuti grassi chì si accumula à misura chì invechjate.


Maschi è femine sò di listessa taglia (circa 2,7 metri) è ghjunghjenu à a maturità sessuale trà 10 è 13 anni. Sò animali di longa vita chì ponu campà per circa 40 anni in libertà. U culore di a pelle cambia cù l'età. Quandu nascenu, sò grisgi è cù u tempu cambianu in argentu, soprattuttu in a zona di a pinna dorsale è in a parte anteriore.

st'animale hè assai suscettibile à a contaminazione è, postu chì stà vicinu à e coste è i fiumi, chì sò zone assai cuntaminate, a so pupulazione hè influenzata è ci sò solu circa 10.000 individui liberi. Senza dubbitu, hè unu di l'animali tipichi australiani chì puderia ancu sparisce se u prublema ùn hè micca trattatu.

4. Pellicanu australianu

Ci hè ottu spezie di pelicani in u mondu, tutte assai simili in apparenza perchè sò tutte bianche, eccettu duie, u pelicanu grisgiu è u pelicanu peruvianu. A caratteristica a più particulare di st'animali hè u beccu longu cù un sacchettu per cunservà i pesci. U Pellicanu Australianu (Pelecanus conspicillatus) hà un beccu chì misura da 40 à 50 centimetri, è hè più grande in i masci chè in e femine. L'apertura di l'ale hè da 2,3 à 2,5 metri.

st'animale si ritrova distribuitu in tutta l'Australia, Papua Nova Guinea è Indonesia meridionale. Malgradu u so aspettu robustu è pesante, u pellicanu hè un grande flyer, è ancu s'ellu ùn pò micca fà chì u volu muvissi l'ale, pò. stà in aria 24 ore quand'ellu piglia pesci d'aria. Hè capace di cullà più di 1.000 metri d'altitudine, è ci sò ancu registri di 3.000 metri.

A ripruduzzione dipende da e cundizioni ambientali, in particulare da a pioggia. I pelicani si riproducenu in culunie di più di 40.000 individui raggruppati in isule o coste è campanu trà 10 è 25 anni.

5. Anatra australiana

The Australian Duck (Anas rhynchotis) hè distribuitu in tutta l'Australia, ma a so pupulazione hè cuncentrata in u sudeste è à livante di l'Australia è di a Tasmania.

Sò marroni, cù piume verdi più chjaru. Ci hè da nutà chì ci hè assai dimorfisimu sessuale in questa spezia. I masci anu u capu grisgiu turchinu è una linea bianca in faccia davanti à l'ochju. Anu un longu beccu in forma di cucchiaiu, cumpostu à l'internu da pettini cù i quali filtranu u fangu è piglianu alimenti, in fondu molluschi, crustacei è insetti.

U statu di cunservazione hè vulnerabile è, ancu s'ellu ùn esiste micca nisun pianu di cunservazione per a spezia, ci ne hè unu per a zona induve ella stà.

6. Turchia salvatica

A tacchina salvatica (latham alecture) campàlongu u questu da Australia, da a penisula di u Cap York à u Queensland à u sudu finu à a periferia sittintriunali di Sydney è a regione Illawarra di u Novu Galles di u Sud. Vive in foreste pluviali o in zone umide.

St'acellu hà per u più un piumaghju neru, a testa rossa senza piume è a parte inferiore di u collu gialla. Ancu s'ellu pare un tacchinu è hà stu nome, appartene veramente à un'altra famiglia: i megapodidi.

Cercanu cibu manghjendu in a terra è scavendu cù e zampe. A so dieta hè basata nantu à insetti, semi è frutti. A diversità di a maiò parte di l'acelli, u tacchinu salvaticu ùn cova micca l'ova, intarrendu li sottu à un tumulu di vegetazione in decadenza chì, grazia à u calore pruduttu da e reazzioni tipiche di materia urganica in decadenza, mantenenu l'ove à a bona temperatura. Hè per quessa chì hè unu di l'animali più maravigghiusi in quellu paese, oltre à esse unu di l'animali più strani in Australia.

7. Pappagallo di u rè australianu

I Pappagalli di u Rè australianu (Alisterus scapularis)abitanu in e giungle tropicali o in fureste sclerofilliche umide longu à u costa est di Australia.

Sò i soli pappagalli australiani cù u testa rossa tutalmente, ma solu masci; e femine anu u capu verde.U restu di u corpu hè listessu in i dui animali: u ventre rossu, è u spinu, l'ale è a coda verdi. Vivenu in coppiu o gruppi di famiglia. Sò animali chì manghjanu frutti è nest in cavità di l'arburu.

8. Topu à coda spessa

U topu à coda spessa (Zyzomys pedunculatus) hè unu di l'animali i più rari d'Australia, hè in periculu di estinzione per via di a distruzzione di u so habitat è di a predazione di i misgi casani chì, in Australia, sò una spezia invasiva.

Hè un roditore di dimensioni medie chì pesa da 70 à 120 grammi. U mantellu hè grossu cù marrone chjaru è biancu in u ventre. Hà una coda assai spessa è ùn hè mai più longa di a lunghezza da u nasu à a basa di a coda.

animali granivori, vale à dì, si nutriscenu di semi, soprattuttu in periodi di calore. Durante l'inguernu, si nutriscenu ancu d'insetti, ma in quantità più chjuche.

9. Serpu Tigre

A serpente tigre (Notechis scutatus) Hè unu di l'animali più velenosi in u mondu. Sta spezia hè assai cumuna, mentre hè spargugliata in tuttu u a sud di Australia.

Vive in e zone vicine à u Acqua, cume galleria riparia, restingas o corsi d'acqua. Pudete ancu campà in zone più aride, cum'è pasculi o terreni rocciosi. Quand'ellu vive in l'ultima zona citata, hà un comportamentu nocturnu per evità u caldu di a ghjurnata, ancu se in e zone cù l'acqua hè diurnu o crepusculare.

Si nutrisce di una larga varietà di picculi mammiferi, anfibii, acelli è ancu pesci. A ripruduzzione si face da dicembre à aprile. Hè una spezia vivipara chì pò avè trà 17 è 109 discendenti, ma si riproduce raramente.

10. Possum pigmeo di montagna

U possum (Burramys Parvus) hè un picculu mammiferu d'Australia, micca più grande di un topu. Hè endemicu di u Sudeste di l'Australia, induve ci sò solu trè scorte cumpletamente isolate. A so area di distribuzione ùn hè micca più grande di 6 o 7 chilometri quadrati. Hè una spezia chì hè minacciatu criticamente.

Hè l'unica spezia di mammiferi australiani chì campa in ambienti alpini, in campi rocciosi periglaciali. Sò animali di notte. U so alimentu hè basatu annantu à un tipu di falena (Agrotis infusa) è qualchì altru insettu, sementi è frutti. Quandu u vaghjimu finisce, entranu in ibernazione per 5 o 7 mesi.

Animali tipichi d'Australia

Tutti l'animali sopratuttu sò tipichi di l'Australia, tuttavia, hè sicuru chì parechji d'elli sò pocu cunnisciuti. Dunque, sottu mostremu una lista cù u animali più tipichi di Australia:

  • Vombat (Ursinus Vombatus)
  • Koala (Phascolarctos Cinereus)
  • Canguru Rossu (Macropus rufus)
  • Canguru Grigiu Orientale (Macropus giganteus)
  • Canguru Gris Occidentale (Macropus fuliginosus)
  • Poisson clown commun (Amphiprion ocellaris)
  • Platypus (Ornithorhynchus anatinus)
  • Echidna à musu cortu (tachyglossus aculeatus)
  • Diavulu Tasmanianu o Diavulu Tasmanianu (Sarcophilus harrisii)

animali strani da l'Australia

Avemu digià citatu alcuni di l'animali esotici è rari d'Australia, in ogni casu ci sò assai altri. Quì spartemu una lista di animali strani da Australia, cumpresi quelli digià citati:

  • Lucertola di lingua blu (tiliqua scincoides)
  • Squalo Port-Jackson (Heterodontus portusjacksoni)
  • Dugong (dugong dugon)
  • Turchia salvatica (latham alecture)
  • Mole o drenu cricket (gryllotalpa gryllotalpa)
  • Squalo serpente (Chlamydoselachus anguineus)
  • Canna da zucchero (petaurus breviceps)
  • Pinguinu turchinu o pinguinu di fata (Eudyptula minor)

Animali periculosi d'Australia

Infine, cuncludemu a lista di l'animali d'Australia cù e spezie più periculose:

  • Coccodile marinu, coccodile d'acqua salata o coccodile porosu (Crocodylus porosus)
  • Funnel-web Spider (Atrax robustus)
  • Serpente di morte (Acanthophis antarcticus)
  • Polpu à anelli turchini (Hapalochlaena)
  • Squalo Platone, Squalo Platone o Squalo Zambezi (Carcharhinus leucas)
  • Ape Europea (Apis mellifera)
  • vespa marina (Chironex fleckeri)
  • Serpente tigre (Notechis scutatus)
  • Lumaca a cono (Conus geographus)
  • Taipan-litorale o taipan-cumunu (Oxyuranus scutellatus)

Se vulete leghje più articuli simili à 35 animali d'Australia, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.