Rimediu casanu per a tinia in i cani

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
FOSTURILE RĂUI ÎN VECINĂTEA CASEI IEȘESC NOAPTE
Video: FOSTURILE RĂUI ÎN VECINĂTEA CASEI IEȘESC NOAPTE

Cuntenutu

U dermatofitosi (cunnisciutu cum'è tigna o 'tigna') hè carattarizatu da una infezzione di i strati superficiali di a pelle. Hè una di e malatie di a pelle più cumune in i cani è hè causata da funghi chì invadiscenu a pelle di u cane è si nutriscenu di tessuti cheratinizati (cum'è fur, fur è ancu unghie). I misgi ponu ancu soffre di stu prublema.

U trattamentu di a tinia in cuccioli pò piglià assai tempu è piglià da 1 à 3 mesi. Sappiate chì ùn vedrete micca risultati u primu ghjornu di trattamentu, ma ùn dispirate micca chì cù u tempu puderete eliminà questi funghi da u vostru cane. In più di u trattamentu prescrittu da u vostru veterinariu, ci sò trattamenti alternativi chì ponu aiutà à alleviare i sintomi. Cusì, in questu articulu PeritoAninal spieguemu u trattamentu per a tigna canina è i rimedii casani per u fungu in i cani.


Hè di primura chì u vostru animale domesticu sia vistu da un veterinariu cusì pò diagnosticà è definisce u trattamentu più adattu. Perchè, cum'è qualsiasi altra malattia, senza un diagnosticu currettu hè assai difficiule di luttà contr'à u prublema.

Trattamentu per a tinia in i cani

I Veterinari, secondu a gravità di u prublema, optanu per trattamenti sistemichi è / o lucalizati per a tinia canina. A valutazione veterinaria hè di primura per una diagnosi curretta, postu chì micca tutti i prublemi pruriginosi è fungichi in i cani sò sempre causati da tigna.

In i primi stadii, una migliurazione di l'immunità di u cane pò esse abbastanza per a tigna per sparì. Ma in generale, hè impurtante di piglià cura di i sintomi causati da u fungu in i cani per prevene a so diffusione è evità u disagiu in i cuccioli.


O u trattamentu per a tinia in i cani di solitu dura da 1 à 3 mesi è ancu se l'animali pare esse guaritu, hè impurtante seguità u tempu prescrittu da u veterinariu. E prove veterinarie determinanu se a tigna hè stata, in realtà, guarita.

S'ellu hè veramente un casu di dermatofitosi, i trattamenti cumunemente prescritti ponu esse:

  • trattamentu sistemicu: questu trattamentu funziona nantu à i folliculi pilosi, agisce in u locu induve i funghi si trovanu è permettenu di esse eliminati. A dosa di medicazione deve esse sempre indicata da u veterinariu.
  • trattamentu lucale: ci sò sfarenti shampoo, unguenti, creme è polveri antifungali prescritti da i veterinarii chì aiutanu à risolve u prublema lucale è servenu essenzialmente per prevene a contaminazione di l'ambiente. In u casu di e lozioni, ponu esse applicate più faciule quandu si appicanu cù una spazzola, postu chì questu aiuta digià à eliminà i speroni fungali accumulati in a peletta di u cane.

Decontaminazione ambientale

Questu hè un puntu essenziale per trattà stu prublema. Duvete schjarisce tutti i lochi frequentatu da u cane è tutti l'uggetti è l'accessori u so. Da letti, alimentatori, spazzole, ecc. Sì avete tappeti o moquette in casa, duvete distrughjeli o lavalli cù acqua calda sopra à 43ºC (temperatura minima per distrughje e spore fungine).


Funghi in Cani: Trattamentu in Casa

L'acitu hè un bonu rimediu casanu per i funghi in i cani, cum'è l'agliu, l'olii essenziali o u tè di corteccia ipe viola, chì anu putente azzione antifungale è antibatterica. I probiotici ponu esse mischiati direttamente in l'alimentu di l'animali mentre l'altri devenu esse applicati à a pelle o à i pedi (cum'è in u casu di u fungu à i pedi di u cane).

Prima di qualsiasi applicazione, cunsultate u vostru veterinariu di fiducia è seguitate i so cunsiglii. Cum'è l'accennatu, duverà prima cunfirmà chì hè un infezzione fungale. U metudu di diagnosticu u più adupratu hè a cultura fungosa (caccemu qualchì pelu da a zona intornu à a lesione cù pinzette o spazzole è li mettimu in un piattu di cultura fungale propiu).

Scuprite quì sottu i trattamenti casani per a tinia in i cani cumplementarii à u trattamentu veterinariu:

Acitu di mela per a tinia in i cani

L'acitu di sidru di mela hè cunnisciutu per e so proprietà antibatteriche è antifungali è pò alleviare i sintomi in cumbinazione cù u trattamentu prescrittu da u vostru veterinariu. Hè per quessa chì si raccomanda di luttà contra i funghi in i cani. Vede cumu aduprà:

L'acitu in u trattamentu casanu di a dermatofitosi canina

  1. In una buttiglia di mezzu litru di mischju: 125 ml d'acitu di sidru di mela + 125 ml di tè verde + 250 ml d'acqua distillata;
  2. Applicà direttamente nantu à a pelle pulita è secca di u cane;
  3. Massate cù delicatezza a pelle di u cane è lasciate agisce per 5 minuti;
  4. Lavà è asciugà u cane.

pruibiotichi

Postu chì accade a proliferazione di funghi, a maiò parte di u tempu, quandu u sistema immunitariu di l'animale hè indebulitu, i probiotici sò assai utili in quantu aiutanu à riequilibrà a flora intestinale, in più di migliurà u sistema immunitariu.

Per fà questu, basta à aghjunghje yogurt o kefir à a croccia di u vostru cane. Ci sò ancu parechje versioni cummerciali di pruibiotichi dispunibuli per l'animali. Cunsultate u vostru veterinariu.

Oliu di coccu

L'oliu di coccu hè riccu in acidi grassi à catena media chì anu effetti antiinfettivi. Questu oliu cumbatte, in più di funghi, batteri è virus. Pudete aduprà in modu cumplementariu cum'è trattamentu casanu per u fungu in i cani in u modu seguente:

Cume aduprà l'oliu di coccu per u fungu nantu à i cani

  1. Pulite è asciugate bè a pelle di u cane;
  2. Applica un stratu di oliu di coccu à tutte e zone affette di a pelle di u cane.
  3. Ripetite una dumanda ogni 3 o 4 ghjorni.

Tè viola di corteccia ipe per tinie di cane

Questa hè una pianta ampiamente aduprata in naturopatia. Urigineghja in Sudamerica è hà parechje usi terapeutichi. Pau d’arco, o ipe, aiuta à luttà contr’à l’infezioni fungiche di a pelle è hè dinù un eccellente anti-diarreicu, curativu, antiinflamatoriu, diureticu è anticanceru.

Pò esse adupratu per pulisce è disinfettà ferite, brusgiature è ulcere cutanee cum'è rimediu casanu per a tinia canina in più di u trattamentu tradiziunale:

Cume aduprà ipe viola per a tinia canina

  1. Fate bollire 100 ml d'acqua cù 3 g di corteccia di pau d'arco per 5 minuti;
  2. Lasciate ripusà 15 minuti dopu avè bullitu;
  3. Applica nantu à a pelle di l'animali 3 volte à ghjornu.

nota: hè assai impurtante di rispettà e prupurzioni perchè ci hè u risicu chì l'animale lecchi u mischju. Se e proporzioni ùn sò micca currette, u mischju pò esse tossicu. Ùn vi scurdate di verificà a temperatura di l'acqua prima di applicà, perchè ùn risicate micca di brusgià u cane.

Agliu

E pruprietà disinfettanti di l'agliu ponu ancu esse aduprate in trattamentu casanu per a tinia canina. In u modu seguente:

  1. Chop o macinate 1 o 2 denti d'agliu;
  2. Imbulighjate cù vaselina neutrale;
  3. Passà nantu à e zone affettate di tigna è copre cù una garza per un'azione più efficace;
  4. Lascialu a notte è seguitate i trattamenti di bagnu raccomandati da u veterinariu durante a ghjurnata;
  5. Rinnovate u mischju di l'agliu ogni ghjornu è cambiate a gasa per 3 ghjorni.

Oli essenziali

Alcuni olii essenziali ponu ancu esse usati cum'è trattamenti alternativi per i prublemi di salute. In u casu di tigna in cani, hè pussibule aduprà i seguenti olii essenziali cum'è rimediu casanu:

  • Oliu d'arburu di tè: hà pruprietà antisettiche è pò esse applicatu direttamente à e zone colpite in più di u trattamentu veterinariu;
  • Oliu Neem: a so azzione antifungale permette di applicalla direttamente nantu à a pelle di u cane duie volte à ghjornu. pò esse mischjatu cun gel d'aloe vera.

Avà chì cunniscite 7 rimedii casani per a tinia canina, puderete esse interessatu à st'altru articulu nantu à e malatie di cani più cumuni.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.