Razze di Cani Giapponesi Duvete Cunnosce

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
PROVA A NON RIDERE CHALLENGE - CANI DIVERTENTI (IMPOSSIBILE)
Video: PROVA A NON RIDERE CHALLENGE - CANI DIVERTENTI (IMPOSSIBILE)

Cuntenutu

I cuccioli giapponesi anu, senza dubbitu, qualcosa di particulare in u so aspettu è u so modu di esse. Forse per quessa truvemu tanti cani Akita Inu o Shiba Inu, chì sò adorabili è assai fideli.

In questu articulu di PeritoAnimal vi mostraremu 7 Razze Giapponesi di Cani Duvete Cunnosce sè state pensendu à aduttà un cane. Certi sò dighjà cunnisciuti, altri menu, ancu se ciò chì duverebbe cunsiderà hè di sceglie un cane chì deve esse aduttatu, allora duvete andà in rifugi d'animali in a vostra regione per truvà cuccioli per l'adopzione.

Continuate à leghje è scopre alcune razze di cuccioli giapponesi, in più pudete lascià un cummentariu dicendu sì avete un amicu giapponese o vulete avè unu.


Akita Inu

Akita Inu hè un razza pura canina giappunese, dighjà millenariu, chì hè cù l'omu dapoi più di 3.000 anni. Stu cucciolu stupendu è simpaticu hè statu adupratu annantu à l'anni per attività assai diverse cum'è a caccia à l'osse, e lotte di cani o i cani di guardia. Akita Inu hè attualmente un cane cumpagnu assai pupulare.

I cuccioli di sta razza giappunese anu generalmente un assai forte persunalità è sò un pocu dominanti, allora duverete socializzallu postu chì hè un cucciolu assai bravu. Akita Inu ùn abbaia micca à nulla, se sentite unu di elli abbaghjà, fate attenzione.

Duvete tene contu chì sò cuccioli di un solu pruprietariu, questu ùn significa micca chì ellu ùn hà micca cura di l'altri populi in a famiglia, significa solu chì s'ellu ùn hè micca cunsideratu u pruprietariu, se cerca di dà ordini, ùn puderà micca uttene boni risultati.


Akita Inu sò cani assai affettuosi cù tutti in a famiglia. Sò una scelta eccellente per esse cù i zitelli, chì ùn si lagneranu micca se i chjuchi tiranu l'arechje o a coda. Sò cani assai fideli è dedicati à u gruppu à u quale appartenenu.

Shiba Inu

A razza di cane giapponese Shiba Inu hè una di e 6 razze di cani uniche in Giappone è una di e poche di tanti anni. U so aspettu hè abbastanza identicu à Akita Inu ancu se hè assai più chjucu. I masci di solitu ùn superanu i 40 centimetri è sò assai fideli à u so pruprietariu. Hè una di e razze più vicine à u lupu grisgiu, à listessa scala chè u Shar Pei.


Hè un cane ideale per avè in u nucleu di a famiglia, sò amichevuli cù i membri di a famiglia è altri animali domestici. Ma dinò sò assai attivi dunque duvemu piglià li per spassighjate è fà eserciziu attivu per a so crescita fisica è mentale sana.

Anu u pelu cortu è i culori ch'elli mostranu vanu da u marrone rossu à u biancu. Ci sò ancu Shiba Inu completamente bianchi, ma ùn hè micca u più cumunu per esse truvatu. I Shiba Inu sò cani assai astuti, ma certe volte tantu, chì ordini simplici cum'è pusà o dà a zampa li costanu un pocu.

Shikoku inu

Shikoku inu, uriginariu di Kochi in Giappone, era adupratu prima per caccia grandi animali cum'è u cinghiale o u cervu. Trè varietà di sta razza sò cunnisciute: Awa, Hongawa è Hata.

In apparizione, hè identicu à u Shiba inu, ancu s'ellu hè notevolmente più grande. Hè inclusu in u razze canine medie. Pò misurà trà 43-55 cm di altezza è pesà 20-23 chilò. U so musu hè cortu, e so arechje chjuche è in forma di triangulu, è u so mantellu pò esse di trè culori: biancu è strettu, predominantemente neru, è neru cù accenti rossi.

Hè un cane agile è energicu, à tempu à fideli. Di solitu ùn soffre di alcun prublema o malattia. Sò nurmalmente sani, eccettu pochi prublemi oculari.

Hokkaido inu

L'Hokkaido Inu, di taglia media o ancu grande, hè un cane forte, cù estremità robusti è diritti. Si pensa chì a so razza pò esse ghjunta da a Cina, ancu se e so origini datanu di 3000 anni.

Hè un cane chì hè statu storicamente adupratu sia per a caccia più grande, per esempiu l'osse, sia per a caccia à u cinghiale o à i giovani. A vostra corsa hè inclusa in u Spitz. Di regula, anu una predisposizione genetica à una bona salute, senza prublemi congeniti.

Sò assai attivi, allora anu bisognu parechje spassighjate ogni ghjornu è attività fisica, altrimenti, pudete mostrà grandi aumenti di pesu, qualcosa chì duvete tene in considerazione prima di adottà un cane di sta razza. U vostru ideale seria trà 20 è ancu 30 chilò.

U culore più cumunu di a pelliccia di sti cani hè u culore beige, ancu se a gamma cromatica chì questi cuccioli ponu presentà hè assai larga.

Kishu inu

Kishu ino hè restatu un cane locale in l'isula chì hà u listessu per centinaia d'anni. Hè un cane pocu cunnisciutu in l'Occidenti. In u passatu, u so pelu avia culori brillanti, ma cù u tempu, e varietà più cumuni diventanu bianchi, beige è neri.

A fisionomia hè robusta, cù dui mantelli spessi. A causa hè di solitu incurvata, è l'arechje sò corte è assai pilose.

u vostru caratteru hè calmu è dolce. Ancu, secondu u gradu di eserciziu chì facenu, pò varià. S'elli ùn brusgianu micca tutta l'energia ponu diventà cuccioli assai nervosi. In questi stati, i so abbaghji sò continui è forti.

U so ambiente ideale seria una grande trama o una splutazione induve puderianu ghjucà è esercità funzioni di cane di guardia.

tosa inu

A storia di u Tosa inu hè relativamente corta. Hè u risultatu di traversate chì riesceranu à ottene un cane di grande taglia è, dunque, hè statu attraversatu cù u Bulldog, u Dogo Argentino è u São Bernardo.

Senza dubbitu, hè eccezziunale curaghjosu è forte, in fattu, hè adupratu attualmente in Giappone per u cumbattimentu, ancu s'elli ùn sò nè viulenti nè finiscenu in morte. Eppuru, u PeritoAnimal ùn hè micca cumpletamente d'accordu cù l'usu di stu cane per fà sti tippi di pratiche chì ponu purtà cunsequenze fatali à i pruprietari inesperti.

Attualmente u Tosa inu hè un grande cane cumpagnu chì hà un caratteru stabile è pò và bè senza prublemi cù l'altri animali. Si passa ancu bè cù i chjuchi in casa.

U so musu hè di taglia media, leggermente largu è u so nasu hè neru. L'arechje sò chjuche in reazione à e dimensioni di a testa, è l'ochji sò ancu chjuchi è marroni terrosi cù tonalità granate. Hè un cane assai bellu è impressiunante.

Spitz giappunese

U Spitz giappunese hè discendente da a varietà di cuccioli Spitz chì sò ghjunti in Giappone versu u 1920. Hè un cane di taglia media chì di solitu ùn supera micca i 35 cm di altezza.

Hà una pelliccia longa è ancu se ùn hè micca unu di i cani chì perde di più, si allenta assai è cusì duverete spazzolallu spessu. Sò bianchi in culore è calmi in caratteru quantunque à u minimu rimore vi avverterà.

Sta razza di cane giappunese hè ideale per esse cù tutti i membri di a famiglia, ma duvete esse cuscenti di i stranieri chì sò assai suspetti. Spitz giappunese hè assai menu cunnisciutu di i so cugini diretti Samoyed è Eskimo Americanu.