Cuntenutu
- cibu di cobaye
- Fenu di Guinea Pig
- Frutta è verdura per a cobaia
- alimenti di cobaye
- Alimentazione di i giovani cavi
- Alimentazione di cavia adulta
I Cignali sò assai boni animali domestichi, cum'è in generale ùn anu micca bisognu di assai cura è sò assai socievuli.. Per alimentà li è per avè una crescita adeguata, hè necessariu cunnosce bè a dieta, postu chì si compone di trè tippi principali di alimenti: fenu, verdura è frutti, è manghjà. A dieta di i cobai hà bisognu di ste trè cose per esse sana, allora sò tutti essenziali.
In questu articulu di PeritoAnimal nantu à u chìquantità cutidiana di manghjà per i cobi, spiegheremu i bisogni nutrizionali di basa è i bisogni d'alimentazione di i porchi ghjovani è adulti. Truverete ancu un elencu di boni ligumi è frutti è cibi pruibiti per i cavie, allora avete tutte l'infurmazioni nantu à cume alimentà u vostru amatu animale domesticu.
cibu di cobaye
Dapoi a 3a settimana di vita in quà, quandu u porcu di Guinea pò digià esse svezzatu è cuminciatu à manghjà, sti picculi animali anu bisognu di una seria di alimentu essenziale per una dieta adatta, indipendentemente da l'età, ancu se a quantità di alimentu varieghja secondu ch'elli sianu più ghjovani o più vechji.
Vede quì sottu, cumu manghjà una cobaia cù una dieta equilibrata:
Fenu di Guinea Pig
A cobaia, in più di avè sempre bisognu d'acqua pulita, deve ancu avè fenu frescu illimitatu, postu chì i denti di davanti di sti roditori (cum'è quelli di parechji altri) ùn smettenu mai di cresce è u fenu hà da aiutà à usalli continuamente. Inoltre, i cobaie ùn anu micca motilità intestinale à u cuntrariu di l'altri animali è, cum'è bisognu à manghjà almenu ogni 4 ore, st'alimentu aiuta à u sistema digestivu à ùn piantà di travaglià, cusì i porchi ùn averanu micca prublemi di salute, chì u fenu cuntene assai fibre. Dunque, u fenu di cobaia deve esse sempre dispunibule postu chì custituisce circa u 70% di a vostra dieta cutidiana.
U fenu ùn deve micca esse cunfunditu cù a luzerna, chì hè datu solu à cobaye ghjovani, malati, incinte o chì allattanu, postu chì hè un alimentu chì, in più di a fibra, hà un altu cuntenutu di calciu è pò pruduce pietre di vescica se cunsumatu in eccessu.
Frutta è verdura per a cobaia
Sfurtunatamente, i porchi ùn sò micca capaci di pruduce vitamina C. da per elli, allora anu bisognu di ottene l'esternamente per mezu di una dieta adatta. Per questu, pudete offre una larga varietà di verdure à foglia verde chì cuntenenu una quantità considerablee di sta vitamina, cum'è bietole svizzera, lattuga macinata, lattuga (menu u iceberg), foglie di carotta, prezzemolo (quantunque cù muderazione postu chì hè assai diureticu), o spinach. Altri ligumi, cum'è e carote o i pimenti rossi (più chè verdi), aiutanu ancu cù assai vitamina C.
À fruttu di cobaia Indicatu per ottene vitamina C sò l'aranci, i pumati, i pomi o i frutti di kiwi, per esempiu, chì sò ancu pochi in zuccheru, ciò chì hè interessante per elli.
Hè nutevuli chì hè necessariu lavà è pulisce frutti è ligumi chì l'avete da dà à l'animale per ch'elli ùn sianu intossicati, è se hè pussibule, evitate di dalli frutti sani, è offre li in piccule pocioni, un pocu ogni ghjornu. Se vulete sapè di più nantu à questu sughjettu, pudete dà un ochju à questu elencu di boni frutti è ligumi per cavie è ancu cibi proibiti per cavie.
alimenti di cobaye
Infine, u alimenti di cobayedeve esse specificu per ellu, postu chì sò 100% erbivori è ùn tolleranu micca e proteine animali chì sò generalmente presenti in altri alimenti di roditori in generale. Anu ancu duvutu cuntene una quantità in più di fibra è vitamina C, ancu se una volta apertu l'alimentu, sta vitamina si evapora in pocu tempu. Dunque, duvete cunservà a razione strettamente chjusa in un locu frescu è seccu è evità e razioni chì cuntenenu assai zucaroli, grassi è sustanzi chimichi, affinchì u porcu di Guinea cresca u più sanu pussibule.
Alimentazione di i giovani cavi
Una cobaia hè cunsiderata ghjovana finu à 15 mesi. Cumu l'avemu dettu prima, u quantità d'acqua è di fenu hè illimitata, ma hè cunsigliatu chì e verdure fibrue sianu pruposte in piccule quantità duie volte à ghjornu, una volta a mane è una volta u dopu meziornu. In quantu à i frutti, hè cunsigliatu d'offre una porzione ogni dui ghjorni postu chì, s'elli sò pruposti ogni ghjornu, a cobaia cumincierà à ingrassà prestu. L'ideale hè di fà un piccula insalata assortita cù 2 tippi di verdura o una verdura è un fruttu, per esempiu.
In quantu à a razione, chì duverebbe custituisce u 10% di a dieta di i ghjovani cobai, hè cunsigliatu una quantità di alimentazione di 20 grammi à ghjornu (duie cucchiai), divisi in duie parti, cum'è e verdure, per i roditori chì pesanu finu à 300 grammi.
Alimentazione di cavia adulta
Dopu à l'età di 15 mesi, e cobie ponu digià esse cunsiderate cum'è adulti è dunque duverebbe cambià un pocu a quantità è a percentuale di cibu cutidianu. Cum'è in u casu di i giovani, fenu frescu deve esse dispunibule 24 ore à u ghjornu è riprisentanu circa u 70% di a dieta, ma per i cavi adulti, l'assunzione cutidiana di ligumi è di frutti custituisce u 25% è l'alimentazione cresce à circa u 5%, essendu cunsideratu un extra è esse offertu solu una volta à ghjornu, di solitu a mane.
Ancu cusì, a quantità di manghjuscula di cobaye varieghja secondu u pesu di u to animali:
- Se pesate finu à 500 grammi, manghjerete 45 grammi di manghjà un ghjornu.
- Se pesate più di 500 grammi, manghjerete 60 grammi di manghjà à ghjornu.
Vale à dì chì una volta chì u porcu hà finitu a so razione, ùn deve micca esse rimpiazzatu finu à u lindumane.
Infine, scuprite puru sì u vostru porcu d'India vi ama fighjendu u nostru video di YouTube: