Perchè u cane si lecca a zampa?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Perché il CANE si lecca le ZAMPE?🐶👅 (Perché e cosa fare)
Video: Perché il CANE si lecca le ZAMPE?🐶👅 (Perché e cosa fare)

Cuntenutu

Hè pussibule chì avete dighjà vistu u nostru cane liccà e pasticce spessu è ùn li abbia micca pensatu tantu, chì parechji cani a facenu senza necessariamente riprisentà un prublema seriu. Ma à volte l'attu di liccà diventa eccessivu è pò pruvucà ferite secundarie, Cagiunatu da licchi eccessivamente vigorosi o picculi morsi in a zona.

PeritoAnimal hà preparatu per voi una visione generale di u sughjettu, chì risponderà sicuramente à a domanda: Perchè u cane si lecca compulsivamente a zampa?

E ghiandole sudore in i pads

Prima di scopre perchè u nostru cane lecca i pads, hè impurtante chì sappiate prima chì ci sò glándulas sudoripare in elli. I cani sudanu per e diverse parti di u so corpu, unu di elli hè u pads.


Sti glanduli anu una funzione principalmente termoregulatore (liberanu u sudore per regulà a temperatura), ma ci hè ancu un cumpunente odurosu, vale à dì, sò rispunsevuli di a produzzione di sustanzi chì si degradanu per l'azzione di i batteri prisenti in a pelle quand'elli ghjunghjenu à a superficia di a pelle. E stesse ghiandole danu à u cane (o gattu) un odore caratteristicu (hè per quessa chì questi animali marcanu ancu u territoriu cù i pads è i palmi di i pedi).

Leccà i pads per troppu fretu o calore

In casu di climi estremi, à temperature assai basse, ste secrezioni da e ghiandole sudorose ponu formà picculi "cristalli" è causanu qualchì fastidiu in i cuccioli chì campanu in ambienti assai freddi. Per questa ragione, i cani selezziunati per u slittinu, cum'è u husky siberianu o u Malamute d'Alaska, anu assai menu glándule sudorose in i so pads paragunati à altre razze. Possibilmente, riproducendu solu i cani chì ùn avianu micca stu prublema, anu pussutu selezziunà sta caratteristica.


Calchì volta ùn ci hè micca prublemi cù i glànduli, ma a pelle nantu à i pads resta cracked è cracked da u friddu. Questu accade spessu quandu i cuccioli camminanu nantu à a neve o u terrenu cù assai rocci è, dunque, cumincianu compulsivamente à leccà i pads.

US ghjorni troppu caldi è umidi, hè cunsigliatu di bagnà i pads di u nostru cane, precisamente perchè hè una fonte di regulazione di a temperatura di u corpu. Questa pulizia aiuta à eliminà i detriti da a produzzione di e ghiandole eccrine è apocrine, lascianduli cumpie a so missione.

Per avè una idea, u corpu produce una secrezione chì aiuta à calà a temperatura. Pò accade chì à a surtita di u canali di a glàndula ci sia assai vechje secrezioni chì formanu un "buffer" causante pruritu è ​​disconfort intensu chì u nostru cane alleva attraversu a leccatura.


Cumu evità di leccà e pasticcerie per via di u fretu o di u calore?

Se u nostru cane hà pads sensibili è hè espostu à temperature estreme, hè cunsigliatu ch'ellu ne usi alcuni pruduttu protettivu di elli (un tipu di vernice propiu chì hè postu nantu à i pads) chì hè di solitu a cumminazione di acidi cù estratti di Aloe vera o u Scintillaasiatica.

D’altronde, in i ghjorni di calore eccessivu, si consiglia di rinfriscà u nostru cane mullendu spessu i pads cù acqua fresca, un modu per aiutà a termoregulazione è eliminà i resti di sostanze chì ponu impedisce u funziunamentu currettu di e ghiandole sudoripare.

Malatie in Cuscini di Zampe di Cane

U nostru cane pò esse grattannusi a zampa perchè hà una infezzione causata da Malassezia pachydermatis.

Stu fungu hè prisente in tuttu u corpu, ma si trova in più numeri in i pads, specificamente in u zona interdigitale (frà altri lochi).

Se u nostru cane soffre di a fungus overgrowth, Ch'ella sia perchè site allergicu à u polline, l'alimentu, u stress ... ecc., hè pussibule chì u primu segnu sia una liccatura eccessiva di e pastiglie. Questu hè perchè l'aumentu di a populazione di Malassezia è a conseguente invasione di batteri opportunisti causa assai pruriti.

Di solitu truvemu cani bianchi cù a culore aranciu intornu à e dite perchè leccà provoca una degradazione di u culore biancu.

Cume trattà a leccatura di pads per via di a pupulazione eccessiva di Malassezia?

Hè necessariu truvà a causa chì hà causatu a crescita di questi funghi trà e dita è eliminà o almenu cuntrullallu. A pupulazione di sti funghi pò esse cuntrullata cù bagni lucali cutidiani cù clorexidina diluita senza sapone. Stu mischju deve esse in cuntattu cù i pads da 10 à 15 minuti à ghjornu (a clorexidina funziona per tempu di cuntattu). Ancu cusì, duvemu tene e zone u più secche pussibule perchè i funghi o i lieviti amanu proliferà in i lochi umidi.

In ocasioni, u nostru veterinariu recomandarà unguenti basati in miconazole o clotrimazole se u nostru cane ùn si bagna micca e zampe. L'applicazione di stu genaru di prudutti pò esse assai cumplicata per certi cani.

Leccà i pads per via di a presenza di spicci o traumatisimi

Altre volte, u nostru cane leccerà persistentemente i pads per causa di cause traumatiche (un colpu, una crepa in una falange) o perchè hà un'arechja o una scheglia appiccicata. Ma, à u cuntrariu di ciò chì accade in e situazioni precedenti ci serà solu una zampa affettata: quellu in u quale hè stata una ferita.

Durante l'estate, hè cumunu scavà trà e dite alcuni arechje, in particulare in e razze cù assai capelli in quella zona cum'è u cocker spaniel è perchè anu sta quantità enorme di capelli, i spicci passanu inosservati. Una volta chì perforanu a barriera interdigitale di a pelle, ponu esse alloggiati quì, causendu assai dolore, prurito è leccatura costante di a zona per alleviare u disagiu. L'arechja ùn esce micca sempre, qualchì volta migra versu altre zone sottu à a pelle.

Duvete rivedi attentamente i pads l'estate è tagliate i capelli in quella zona. Se truvate qualcosa intrappulatu, duvete cacciallu cun cura è applicà qualchì antisetticu chì ùn hè micca assai aggressivu o irritante (iodu diluitu in salina, per esempiu) finu à cunsultà u veterinariu.

cumpurtamenti cumpulsivi

Se avete scartatu tutti i prublemi sopra menzionati, u prublema pò esse cumpurtamentu compulsivu, cunnisciutu ancu cum'è stereotipu. Pudemu definisce stu prublema cum'è cumpurtamentu ripetitivu senza ragione apparente.

Se credi chì u vostru cane possa soffre di stereotipi, duvete rivedere e cinque libertà di benessere di l'animali, è ancu cuntattà cun un espertu, un etologu: un veterinariu specializatu in cumpurtamentu animale.

Per scopre chì cura di zampa di cane duvete piglià, leghjite u nostru articulu nantu à questu sughjettu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.