Perchè u mo cane si morde e zampe?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Come mai il cane si lecca le zampe
Video: Come mai il cane si lecca le zampe

Cuntenutu

A maiò parte di u tempu, un cane lecca è morde e so zampe perchè qualcosa u disturba o perchè face male. Altre volte pò esse una reazione à qualchì tipu d'ansietà o di cundizione medica.

E ragioni sò diverse, tuttavia hè impurtante di risolve stu prublema u più prestu pussibule per evità ch'ellu diventi un cumpurtamentu cuntinuu è ancu ossessivu è chì u cane si faccia male.

Se u vostru cane hà stu tipu di cumpurtamentu, cuntinuvà à leghje st'articulu da PeritoAnimal induve spiegheremu perchè u to cane si morde e zampe. Se u vostru cucciolu hà un altru cumpurtamentu stranu, spiegateci tuttu in i cumenti è circheremu di aiutavvi.

Allergii

Benchì i cani starnutinu ancu, e reazioni allergiche sò una di e ragioni per chì i cani ponu mordicci e so zampe, in fattu, hè unu di i mutivi più cumuni. U prublema ùn hè micca cù e zampe di u vostru cane, ma cù u nasu è l'arechje. U vostru cane pò reagisce à un'allergia o à un'infezzione à l'arechja.


U vostru cucciolu masticherà e so zampe per via di allergie à l'elementi ch'ellu inala, cum'è polvera, muffa è polline, chì spessu reagiscenu nantu à a pelle causendu prurite. Per esempiu, a famosa febbre di fenu, chì hè una malattia infettiva chì u sintomu principale hè un aumentu di a temperatura di u corpu. U cane ùn pudia micca solu muzzicà e zampe ma ancu grattassi l'ascelle, frotte a faccia è l'arechje.

U prublema hè chì grattà troppu duru pò purtà à infezioni di a pelle cù batteri, ciò chì rende u pruritu ancu peghju. Inoltre, l'animali, cum'è e persone, ponu avè dermatite da cuntattu per esposizione è cuntattu cù chimichi cum'è saponi o pesticidi micca adatti per a pelle delicata di u cane. Questu generalmente si traduce in dermatite atopica.

Cosa da fà se u mo cane hè allergicu?

A prima cosa chì duvete fà hè cunsultate un veterinariu per fà un esame approfonditu per escludere parassiti, pulci, zecche è infezioni chì ponu causà prurigine è dunque anu a voglia di mordelle e zampe. Dopu questu smaltimentu, duvete fà testi di allergie. Se una allergia hè diagnosticata, u veterinariu prescriverà un trattamentu chì di solitu principia cù antihistaminici, chì furniscenu sollievu da u pruritu. U veterinariu raccomanderà ancu trattamenti sintomatichi di bagni medicinali, unguenti o spray, è supplementi di acidi grassi orali.


Eliminate qualsiasi chimichi da e zone di a casa induve u vostru cane hà accessu. In listessu modu, educallu à stà luntanu da u giardinu finu à chì i chimichi sianu completamente eliminati.

Pelle secca

Avè a pelle secca pò esse cusì scomudu per un cane quant'è per un essere umanu, provoca prurito è a pelle s'irrita, è questu pò esse unu di i motivi per i quali avete u desideriu è bisognu di morderle e zampe, per sbarrazzallu . sintimu seccu. Mentre a dieta equilibrata di un cane chì cuntene acidi grassi aiuta à idratà è prutege a so pelle, a mancanza di sta fonte d'idratazione puderia esse una causa di secchezza. L'aria secca chì vene cù a stagione invernale provoca ancu cracking è secchezza in a pelle.


Una di e soluzioni più basiche per idratà a pelle di u vostru cucciolu hè di alimentallu cibu di qualità eccellente chì cuntene una formula equilibrata di vitamine è minerali, cumpresi l'acidi grassi.

Inoltre, ogni volta chì u bagnate (ciò chì hè impurtante da ùn seguità), dumandate shampoo idratante speciale per uttene una pruduzzione più bona di u stratu di grassu naturale di a pelle, ricordate chì i bagni aiutanu spessu à rimuovere stu grassu naturale chì hè assai necessariu per a salute di u corpu di u vostru animale domesticu.

Altre ragioni per chì u cane si morde e zampe

Altre ragioni per chì un cane si morde e zampe ponu esse:

  • Puderia esse una reazione à qualcosa à u mumentu chì vi preoccupa o vi ferisce. Unu una puntura d'insettu, una ferita, un unghje rottu o scippatu, o qualcosa pò esse statu lasciatu in ellu è pò esse pruvatu à rimuoverlo, ecc. Esaminate e vostre zampe per ogni ferita. Sè vo custattate chì a vostra ferita hè infetta, a suluzione hè d'andà à u veterinariu per trattà e poi mette nantu à un collu elisabettanu per tene a bocca luntana da e zampe. Sì, à u cuntrariu, avete qualcosa nantu à i vostri cuscini, sguassate l'ughjettu è mette un antisetticu nantu à a ferita. S'ellu hè troppu cumplicatu è u vostru cucciolu si lagna troppu è ùn vi lascia micca tuccà e zampe, hè megliu purtallu à u veterinariu.
  • I cani cun stress, ansietà o semplicemente annoiati ponu avè cumportamenti dannosi è ossessivi cumu leccà e zampe. È se a situazione hè più cumplessa, pò purtà à dermatite lecca acra. Ùn lasciarlu micca solu per parechje ore, passà u tempu cù u vostru cane è quandu si mette à muzzicà si, prova à redirige a so attenzione à u so ghjocu o ghjocu preferitu. L'usu di u collu isabelinu hè ancu cunsigliatu in questu casu.

Leghjite u nostru articulu cumpletu nantu à a cura di e zampe di cane.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.