Perchè i misgi si mordenu e ghjambe?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Perchè i misgi si mordenu e ghjambe? - Animali
Perchè i misgi si mordenu e ghjambe? - Animali

Cuntenutu

Se spartite una casa cù un felinu, avete probabilmente digià statu sorpresu da un attaccu à a caviglia. Per parechji insegnanti, stu cumpurtamentu hè una questione di preoccupazione, postu chì u consideranu cum'è un sintimu pussibile di aggressività. Tuttavia, in generale, un ghjattu chì caccia a caviglia di u so pruprietariu hè ghjustu annoiatu è ùn trova micca altru modu per esercità positivamente u so cacciatore naturale estintu.

Vi dumandate perchè i misgi si mordenu e ghjambe? Cusì vi invitemu à cuntinuvà à leghje st'articulu nantu à PeritoAnimal per cunnosce megliu e pussibili cause di questu "attaccu di ladri" è sapè cumu evità lu per chì u ghjocu ùn finisca micca in ferita.


YouTube @Bad Cat Chris

Fattori chì influenzanu stu cumpurtamentu

Ancu s’elli sò stati «addomesticati», i misgi mantenenu e so innate stintu di caccia, cum'è tutti i felini. Tuttavia, à u cuntrariu di i so parenti salvatichi, e nostre fighe anu cessatu di esercità e so cumpetenze di caccia in modu visibile, postu chì ùn anu più bisognu di caccia per l'alimentu.

Se, da una parte, a vita in casa li prutege da parechje malatie è avversità in l'ambiente, da l'altra parte, quandu l'arricchimentu ambientale chì un felinu richiede per stà sanu è equilibratu ùn hè micca datu impurtanza, si presentanu diversi prublemi di cumpurtamentu. Duvete dumandassi perchè u vostru misgiu vi attacca senza alcuna ragione, tuttavia, tutti i cumpurtamenti manifestati da i felini anu una ragione è anu scopu di uttene obiettivi specifici: alimentazione, stresimentu, attrazione di l'attenzione ...


Perchè i misgi tiranu e so zampe è mordenu?

A maiò parte di i misgi chì mordenu e caviglie di i so pruprietari anu alcuni di i cinque sintomi chì sò annoiati. Per passà assai tempu solu è ùn avè micca ambiente riccu in stimuli, o per ùn avè micca ricevutu l'attenzione curretta da i so guardiani, un gattu finisce per cunsiderà a caccia à e cavichje di i so pruprietari un'occasione perfetta per esercite u vostru stintu naturale. Inoltre, hè impurtante ricurdà chì un gattu annoiatu è sedentariu diventa vulnerabile à una serie di malatie è prublemi di comportamentu.

Ùn pudemu mancu rende contu, ma quandu ghjucemu cù e nostre fighe, li demu a pussibilità di esercità i so stinti naturali. Per esempiu, a burla classica di canna da pesca hà per scopu di imità u muvimentu di un acellu per stimulà l'istintu di caccia di i felini. Se smettemu di ghjucà cù i nostri animali domestici o ùn mettemu micca i ghjoculi è l'accessori à dispusizione per restà attivi quandu simu fora, sò prubabili di cunsiderà attaccà e so caviglie o gambe cum'è valvula di scappamentu à a so monotunia.


Altre cause chì facenu chì i misgi muzzichinu e zampe

Ancu se muzzicà e caviglie di i guardiani pò esse prova di a noia di un gattu chì ùn hà micca i ghjoculi necessarii per esercitate i vostri istinti positivamente, senza dannu à i so guardiani, i misgi ponu muzzicà per diverse ragioni. Sicondu a circustanza, un gattu pò muzzicà cum'è segnu d'interazzione suciale, perchè s'hè eccitatu troppu durante un ghjocu, per mustrà u so affettu, per mancanza di socializazione, per mancanza di fiducia è perchè si sente vulnerabile, frà altri motivi.

Quandu un gattu vi morde cun dolcezza quandu manghjate u so manghjà o quandu ghjucate cun ellu, probabilmente mostrate u vostru affettu è apprezzamentu. Hè assai impurtante micca rinfurzà stu cumpurtamentu è ignurallu è insegnate à u vostru misgiu à sprimà u so affettu in modu sicuru è silenziu, aduprendu un rinforzu pusitivu per ricunnosce solu l'attitudini desiderabili di a to figa. Arricurdatevi di spinghje lu, castigallu o rimpruverallu sò ancu manere di rinfurzà i so cumpurtamenti, postu chì sì u ghjattu chjama a nostra attenzione, riceve ciò ch'ellu vole.

Per eliminà un cumpurtamentu, duvete ignurallu cumpletamente, hè l'unicu modu chì u ghjattu ùn a ripete micca, perchè ùn ottiene alcuna risposta. D'altra parte, se un felinu hè malatu o si sente vulnerabile in qualchì situazione, pudete muzzicà cum'è una forma di autodifesa, per evità possibili danni à u vostru benessere.

Se avete chì a vostra figa hà sintomi cum'è debolezza, si nasconde per un bellu pezzu, o si isola è usa u morsu cum'è difesa, hè assai impurtante vede un veterinariu rapidamente. Alcune malatie ponu causà cambiamenti di comportamentu è u dolore vi face sentire più vulnerabile.

In corta ... Perchè i misgi anu una persunalità unica, ùn ci hè un'interpretazione esatta per ogni sonu, gestu o spressione chì i felini usanu in a so vita d'ogni ghjornu per sprime i so sentimenti, i so desideri è u so statu mentale. U vostru misgiu hè un essaru unicu è unicu, dunque ùn ci hè micca una definizione prestabilita di a so persunalità. Cusì à interpretà u significatu di i morsi di a to figa è di e sfarente forme di spressione, hè assai impurtante chì si piglia u tempu per scopre a so persunalità è svelà u so linguaghju corpu.

Tuttavia, se si nota chì u vostru misgiu hè diventatu aggressivu o mostra cambiamenti negativi in ​​u so comportamentu, hè impurtante cunsultà un veterinariu specializatu in etulugia felina. Cù questu prufessiunale, pudete scopre chì sò e cause di sti cambiamenti è stabilisce un trattamentu basatu annantu à e necessità specifiche di u vostru misgiu.

Cosa da fà quandu u misgiu mi morde e ghjambe?

Ancu se pudemu capisce chì l'attu di attaccà e nostre caviglie hè un istintu naturale di e nostre fighe, a verità hè chì i morsi in questa regione assai sensibile ponu esse assai scomodi è dolorosi. Dunque, avemu messu inseme qualchi cunsiglii pratichi per voi per evità sti attacchi da u vostru gattu è ghjunghje à una coesistenza più sana in casa vostra.

  • Ambiente diversu: sicuramente duvete sorte à travaglià è compie e vostre responsabilità. Questu significa chì duverete lascià u vostru misgiu solu in casa. Un modu per evità prublemi cumportamentali è sintomi di stress è noia, cume attaccà e to caviglie, hè di primura furnisce un ambiente diversificatu, cù ghjoculi, scratchers è altri accessori chì permettenu à u misgiu di stà stimulatu fisicu è mentale durante a vostra assenza.
  • Stonde di qualità: ancu pruponendu parechji ghjoculi per a to figa per divertisce si solu, hè di primura chì riservi u tempu solu per ghjucà cun ella è sparte stonde di qualità. Ancu se ghjunghjite in casa stanchi, ricordate di passà qualchì minutu cù u to cumpagnu. Senza dubbitu ùn vi ne pentite micca.
  • Pensate à dà u vostru gattu un cumpagnu: Sì avete rimarcatu chì u vostru misgiu s'annoia ghjucendu solu è chì e crispazioni di noia sò persistenti, puderete pensà à dalli un "fratellucciu" o "surelluccia". Tuttavia, ricordate di guardà u temperamentu di u vostru gattu è analizà u so livellu di sociabilità. Se pensate chì a presenza di un altru animale pò migliurà a qualità di vita di u vostru felinu, ricordate di socializzallu prima di impone bruscamente una relazione, è di presentà currettamente u novu gattu à u vostru felinu.
  • medicina preventiva: Cum'è l'accennatu prima, alcune patologie ponu causà stress è mudificà u cumpurtamentu di a vostra figa. Dunque, per mantene u vostru misgiu sanu è equilibratu, hè di primura furnisce una medicina preventiva adeguata per tutta a so vita. Arricurdatevi di fà visite periodiche à u veterinariu ogni 6 mesi, seguitate a vostra carta di vaccinazione periodica è di parassita, in più di furnisce una dieta equilibrata è di alta qualità, affinchì ellu fermi stimulatu fisicu è mentale.