Perchè i misgi caccianu l'acelli?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Perchè i misgi caccianu l'acelli? - Animali
Perchè i misgi caccianu l'acelli? - Animali

Cuntenutu

Per l'amatori di i misgi, pò esse difficiule per accettà chì questi felini adorabili sò rispunsevuli di diminuisce a fauna salvatica di l'acelli in u mondu sanu, cum'è culombe o passeri, ma ancu di alcune spezie in periculu.

Ancu se questu hè un cumpurtamentu assai cumunu in questi predatori, hè impurtante sapè perchè i misgi caccianu l'acelli è chì cunsequenze vere ci sò cù stu cumpurtamentu. In questu articulu PeritoAnimal, pudete spiegà tutti i vostri dubbiti. Continuate à leghje:

Perchè i misgi caccianu l'acelli cum'è culombe?

i misgi sò predatori naturali è caccia principalmente per alimentà è sopravvivere. Hè a mamma chì insegna a sequenza di caccia à i gattini, un insignamentu cumunu in i misgi salvatichi ma insolitu in e grande cità. Eppuru, indipendentemente da a so zitellina, i misgi praticanu e so cumpetenze di caccia ancu quandu ùn anu micca fame.


Per questa ragione, ancu se un gattu stà in un locu induve un tutore ne cura, pò sviluppà un forte impulsu di caccia chì vi aiuta à amparà circa a velocità, a putenza, a distanza è a ricerca.

Hè cumunu chì e mamme portinu prede morte à i so zitelli è, per questa ragione, parechji misgi sterilizzati portanu animali morti à i so guardiani, ciò chì hè dovutu à l'instintu maternu di u misgiu. Sicondu u studiu "Predazione di Gatti Domestichi nantu à a Fauna Selvatica"da Michael Woods, Robbie A. McDoland è Stephen Harris anu dumandatu à 986 misgi, u 69% di e prede cacciate eranu mammiferi è u 24% eranu acelli.

Sò i misgi rispunsevuli di l'estinzione di certi acelli?

Hè stimatu chì i misgi domestici tumbà circa 9 acelli à l'annu, un numeru chì pò sembrà bassu sì site un individuale singulu, ma assai altu sì fighjate u numeru tutale di misgi in un paese.


I misgi sò stati catalogati cum'è spezie invasive da l'Unione Internaziunale per a Conservazione, cume si suppone chì anu cuntribuitu à u estinzione di 33 spezie di l'acelli in u mondu. In a lista truvemu:

  • U Chatham Bellbird (Nova Zelanda)
  • Chatham Fernbird (Nova Zelanda)
  • Chatham Rail (Nova Zelanda)
  • Caracara de Guadalupe (Isola di Guadalupe)
  • Fatturale (Isula Ogasawara)
  • Snipe di l'Isula di u Nordu (Nova Zelanda)
  • Colaptes auratus (Isola di Guadeloupe)
  • Platycercini (Isole Macquarie)
  • Colomba di Pernice di Choiseul (Isole Salomon)
  • Pipilo fuscus (Isola di Guadeloupe)
  • Porzana sandwichensis (Hawaii)
  • Regulus calendula (Messicu)
  • Sceloglaux albifacies (Nova Zelanda)
  • Thyromanes bewickii (Nouvelle-Zélande)
  • Stephens Island Lark (Isola di Stephens)
  • Turnagridae (Nova Zelanda)
  • Xenicus longipes (Nouvelle-Zélande)
  • Zenaida graysoni (Island Relief)
  • Zoothera terrestris (Île de Bonin)

Cum'è a pudete vede, l'acelli spariti appartenenu tutti à isule diverse induve ùn esistianu micca misgi, è in l'isule l'habitat endemicu hè assai più fragile. Inoltre, tutti l'acelli sopra menzionati sò spariti in u 20u seculu, quandu I coloni europei anu introduttu i misgi, topi è cani purtati da i so paesi d'origine.


Hè impurtante ancu di nutà chì a maiò parte di l'acelli di sta lista anu persu a so capacità di vulà per via di a mancanza di predatori, soprattuttu in Nova Zelanda, cusì eranu prede più faciule per i misgi è altri animali.

Statistiche: misgi di cità vs misgi di campagna

U studiu "L'impattu di i misgi domestichi in libertà nantu à a fauna salvatica di i Stati Uniti"Publicatu da u Journal of Nature Communications hà dichjaratu chì tutti i misgi tumbanu l'acelli in u primi anni di vitaa, quandu sò abbastanza agili per ghjucà nantu à elli. Si spiega ancu chì 2 di 3 acelli sò stati cacciati da i misgi stragi. Sicondu u biologu Roger Tabor, un gattu in un paese uccide una media di 14 acelli, mentre chì un gattu in a cità mata solu 2.

A calata di i predatori in e zone rurale (cume i coyotes in i Stati Uniti), l'abbandonu è grande capacità riproduttiva di i misgi li hà fattu cunsiderà cum'è una pesta. Tuttavia, alcuni fattori umani cume a deforestazione hà favuritu a diminuzione di a pupulazione autonoma di acelli.

Cumu impedisce à un gattu di caccia l'acelli?

A credenza pupulare suggerisce chì mette un sonagliu nantu à un gattu pò aiutà à alertà e vittime potenziali, ma rimane u fattu chì, secondu a Mammal Society, l'acelli rilevanu u felinu per via di a visione prima di u sonu di u so sonagliu. Questu hè perchè i misgi amparà à marchjà senza u sonu sonaghju, chì ùn riduce micca a quantità di prede cacciate. D’altronde, ùn hè micca bonu di chjachjarà u ghjattu!

L'unica misura efficace per prevene a morte di e spezie native hè mantene u gattu di casa in casa è crea una barriera di sicurità nantu à a veranda per pudè accede à l'area esterna.Hè ancu cunveniente sterilizà i misgi salvatichi per impedisce a pupulazione di cresce, un compitu caru è assai cumplicatu chì l'urganizazioni di u mondu sanu intraprendenu.