Perchè u mo cane mi lecca e mani?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
Perchè u mo cane mi lecca e mani? - Animali
Perchè u mo cane mi lecca e mani? - Animali

Cuntenutu

Leccà hè un cumpurtamentu chì riprisenta è aiuta ancu à mantene l'altu livellu di ligame affettivu trà u cane è u so tutore. Per questa ragione, ùn hè micca raru di vede un cane leccà a manu di u so tutore, è ancu a so faccia, i pedi o qualsiasi altra parte di u so corpu.

Tuttavia, qualchì volta stu cumpurtamentu finisce per diventà un pocu ossessivu, pruvucendu i so tutori à dumandassi: perchè u mo cane mi lecca e mani? In questu articulu di PeritoAnimal, daremu a risposta à sta dumanda assai cumuna.

Perchè i cani leccanu?

L'origine di l'azione di leccatura hè innata è deriva, in un certu modu, da u cumpurtamentu di u lupu chì, s'elli ùn sò micca antenati diretti di i cani, avianu un antenatu cumunu.


Una di e caratteristiche suciale principali di i lupi chì era trasmessa à i cani hè quella di sorte à caccia in gruppi. Ancu i canini sò cacciatori di gruppi, micca solitarii, cum'è i felini. Quessi surtite di caccia in gruppu li ponu purtà à viaghjà à grande distanza, alluntanendusi da a tana induve i più chjucchi di u gruppu, chì aspettanu cun ansia l'arrivu di l'adulti, ùn sò più prutetti.

Quandu u gruppu hè riesciutu à caccia, l'animali manghjanu voracemente è ingeranu u più cibu chì ponu. Stu cumpurtamentu ancestrale pò esse realizatu grazia à una caratteristica anatomica di u stomacu di a spezia chì permette à questu organu di agisce cum'è un "saccu di mercatu" internu, essendu ampiamente gonfiabile è espandibile.

Quandu i cuccioli notanu l'arrivu di u gruppu di furnisce adulti, si precipitanu fora di a tana è cumincianu à leccà compulsivamente i muselli di l'adulti cacciadori. Queste liccate incessanti generanu in l'animali adultu un riflessu nervosu chì stimula una zona specifica di u cervellu chì induce è provoca u vomitu è ​​a cunsiguente rigurgitazione di l'alimentu inghjuttitu prima. Hè quandu i cuccioli cumincianu à nutrisce. Hè simplice per imaginà quantu rapidamente questu abitudine pigghia forza in u cervellu di u cucciolu.


Infine, stu cumpurtamentu di liccatura quandu l'animali ùn sò più cuccioli hè mantenutu cum'è una forma di rispettu è sottumissione à i membri di a più alta gerarchia di u gruppu. Questa hè a vera spiegazione di perchè i cani leccanu. Un cumpurtamentu per dimustrà sottumissione, rispettu è affettu.

Perchè i cani mi leccanu e mani?

Cunnosce l'origine di u comportamentu di leccatura di i cani ùn garantisce micca chì spiegheremu perchè facenu questu à certe persone è micca à l'altri. A risposta hè cusì simplice chì diventa un pocu cumplessa. Hè un mischju di cumpurtamentu ereditatu chì l'animali tene in qualchì locu piattu in u so cervellu è un cumpurtamentu amparatu chì hè statu insegnatu, spessu involuntariamente, da u so care umanu. vi dumandate perchè u mo cane mi lecca e mani? Vede quì sottu ciò chì significa:


  • Vi tene caru: unu di i motivi principali perchè i cani leccanu e mani di l'omu hè di dimustrà u ligame affettivu chì avete cù u vostru tutore. Ancu se ùn sentenu micca chì hè un basgiu per se, cume a capimu, sanu chì hè un cumpurtamentu chì ci piace è hè per quessa chì continuanu à fà.
  • vulete chjappà a vostra attenzione: questu mutivu hè un pocu ligatu à u precedente. Se u vostru cane sente chì vi piace à esse leccatu, u farà di più in più per attirà a vostra attenzione. In questu altru articulu vi mostremu altre cose chì i cuccioli facenu per attirà a vostra attenzione.
  • Paura di tè: quandu u leccate hè debule è attentu, pò ancu significà ch'ellu hà paura di voi è dimostra a so sottumissione in questu modu.
  • Pulitevi: i cuccioli sò animali assai puliti è u modu ch'elli anu da pulì si hè per mezu di u leccamentu. Sì e vostre mani sò sporche, u vostru cane li pò liccà puliti cum'è una forma di affettu.
  • Svegliu: sè vo site addurmintatu è u vostru cane hà bisognu di qualcosa, cum'è andà à fà una spassighjata, ellu pò svegliarvi leccendu delicatamente e mani, a faccia o l'urechje.

In ogni casu, u fattu chì un cane si lecca e mani di u so tutore ùn hè micca un paràmetru da tene contu quandu si valuta u so impegnu emotivu cù u so cumpagnu umanu. Ovviamente, u cane chì lecca e mani di u so caregiver hà un altu gradu di legame affettivu cun ellu, ma u più impurtante hè u seguitu: s'ellu ùn face micca, ùn significa micca chì vole sprime u cuntrariu, vale à dì, se u so cane ùn ti lecca micca significa chì ùn ti piace micca.

D’altronde, sì e liccate sò eccessive è vi dumandate "perchè u mo cane mi lecca tantu? ", vi cunsigliemu di leghje l'altru articulu nantu à U mo cane mi lecca assai - Perchè è chì fà?

Cumu impedisce à u mo cane di liccà mi e mani

vi puderete dumandà perchè i cani ci leccanu è ùn mi piace micca sta cundotta. In questu casu, duvete fà chì u vostru cane scuprissi ciò chì hè statu amparatu. Ùn hè micca un compitu faciule, ma ùn hè mancu impussibule.

Duvete principià senza ricumpensà sta condotta in alcun modu. Ma arricurdatevi: ùn castigallu mai.Si tratta di un tippu di ripressione chì ùn beneficerà micca u nostru cane, nè capisce perchè u rimpruveremu. Invece, hè megliu à sceglie un rinfurzamentu pusitivu per pudè ritruvà u vostru cumpurtamentu à pocu à pocu.

Se dopu un pocu u vostru cane cuntinueghja à liccavvi e mani, vi cunsigliemu di circà un etologu specializatu in cumpurtamentu caninu.

Se vulete leghje più articuli simili à Perchè u mo cane mi lecca e mani?, vi cunsigliemu di entrà in a nostra sezione Problemi di Comportamentu.