Perchè i misgi intarranu l'alimentu?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Perchè i misgi intarranu l'alimentu? - Animali
Perchè i misgi intarranu l'alimentu? - Animali

Cuntenutu

I misgi sò animali chì anu sempre un mutivu di forza per a so ogni azzione. In questu modu, sì u to misgiu interrà u cibu, assicuratevi chì questu ùn sia micca un attu fattu per piacè. In listessu modu, ci sò i misgi chì grattanu u pianu subitu dopu avè manghjatu o ponu oggetti nantu à l'alimentatore, perchè?

In questu articulu di PeritoAnimal parleremu di sti prublemi è vi aiuteremu à capisce un pocu megliu u cumpurtamentu di u vostru cumpagnu pelutu, sia per offre tutte e cure chì avete bisognu, cum'è per migliurà a coesistenza è, principalmente, a vostra cumunicazione. Continua à leghje è scopre perchè i misgi intarranu u manghjà è gratta a terra.

u stintu felinu

U misgiu hè un sopravvivente naturale eccellente è i so istinti naturali a dimustranu. Sì i nostri cumpagni pelosi campavanu in natura, avarianu una tana o una tana chì usarianu cum'è casa. In questu manghjanu, dormenu è piattanu i so oggetti i più preziosi perchè u cunsidereranu un locu sicuru è prutettu da i predatori. Per questa ragione, è per assicurà chì u so territoriu resti un locu cumpletamente sicuru, una volta inghjuttitu tuttu u manghjà, scavarianu è cacceranu a terra à copre l'odore è evite di attirà altri animali chì puderia finisce a vostra vita. In listessu modu, in casu di cibu rimanente, l'anu da intarrà per u listessu mutivu: eliminà l'evidenza di u so passaghju.


Altri cumpurtamenti tipichi di l'istintu felinu di sopravivenza sò l'atterrimentu di feci, ancu per eliminà e so tracce, urinendu per marcà u so territoriu, caccia animali più chjuchi, sbuffulendu per avvisà, ecc. Quantu di questi cumpurtamenti exhibe u vostru gattu? Forse a maggioranza, è u fattu hè chì i felini sò animali chì anu sappiutu cunservà assai bè a so essenza salvatica, malgradu a domesticazione di a spezia.

Perchè u vostru gattu gratta vicinu à l'alimentatore

Ancu se i misgi campanu cù l'omu dapoi decennii, a verità hè chì mantenenu sempre alcuni di i so istinti i più primitivi chì l'anu aiutati tantu à sopravvivere.Cumu l'avemu menzionatu in a sezione precedente, unu di elli hè u piatta a to pista per impedisce animali più grossi o più periculosi di vene in a vostra tana è di divoralli. In questu modu, certi misgi tendenu à grattà a terra ghjustu accantu à l'alimentatore quandu finiscenu di manghjà, un fattu chì porta i so cumpagni umani à dumandassi: perchè facenu questu?


Simu rivenuti à listessa cosa, da stintu puru. In natura, u felinu scava per mascherà u so odore è quellu di l'alimentu chì hà appena gustatu, per tene si sicuru da i predatori o da altri gatti disposti à piglià a so preziosa casa. Siccomu u so cumpagnu pelutu ùn hè micca salvaticu è ùn hà micca terra per scavà accantu à u so cibu, simula grattà a terra. Benintesa, micca tutti i misgi prisentanu stu cumpurtamentu, è se vive cù più di un misgiu, probabilmente avarete bisognu chì un ghjattu face questu è u restu ùn.

Metti oggetti per copre u vostru cibu perchè ...

Vulete piattà e prove chì indicanu ch'ellu era quì. Cum'è l'avemu dettu, u vostru stintu vi porta à prutegevi da i predatori è, in casu di restu di alimentu, hè assai probabile chì pruvate à intarrallu o coprì mettendulu oggetti sopra. Benintesa, ancu se pudemu pensà chì fanu questu per prutege l'alimentu è finiscelu torna dopu un pocu o u lindumane, nunda di più luntanu da a realtà. U vostru scopu hè di piattà a vostra traccia per tene vi salvi, micca salvà l'alimentu da manghjà torna. In questu modu, parechji misgi coprenu l'alimentu è poi ùn tornanu micca per finì lu, ma aspettanu chì u so umanu u scambi per alimentu novu. Dunque, ci sò ancu casi di misgi chì tornanu è manghjanu solu resti, ma custituiscenu una minurità.


Gattu intarrendu l'alimentu è ùn manghjendu più

Se u vostru cumpagnu pelutu hè unu di quelli chì ùn manghjanu più i resti ch'elli anu lasciatu piattu è chì vulete piantà stu cumpurtamentu per evità di ghjittà tantu cibu, ùn vi ne fate. Ùn puderete micca sradicà i vostri istinti naturali, ma puderete sceglie un'altra misura assai efficace chì vi permetterà di gode di tuttu l'alimentu di u vostru misgiu. Una tale tecnica ùn hè più cà cuntrolla e quantità di cibu chì offri u vostru felinu, cusì u farete manghjà tuttu ciò chì u so corpu hà bisognu è ùn lascià micca resti in a tazza. Per questu, vi prupunimu di cunsultà u nostru articulu nantu à a quantità di alimentu cutidianu per i misgi. Cusì, aiuterete ancu elli à truvà u so pesu ideale, evitendu a temuta obesità felina.

U misgiu ùn copre micca solu l'alimentu, ma piatta i so ghjoculi in a funtana

D’altronde, hè ancu cumunu di vede i misgi chì, in più di seppellisce i rottami alimentarii, immerghjenu i so ghjoculi in l’acqua di a so funtana è ancu i mettenu nantu à a tazza di cibu viota. Cumu l'avemu mintuvatu à u principiu di l'articulu, in natura, u misgiu manghja è dorme in u locu ch'ellu cunsidereghja sicuru è hà cum'è tana, cusì, l'animale piatta i so oggetti i più preziosi in l'acqua perchè u vostru stintu vi dice chì quì saranu salvi. U listessu accade quandu li deposite nantu à l'alimentatore vacante.

gattu intarrendu l'alimentu di colpu

Se u vostru misgiu prima ùn avia micca a tendenza à copre l'alimentu cù l'uggetti, à intarrallu o à grattà accantu à l'alimentatore, ma di colpu hà cuminciatu à presentà stu cumpurtamentu, hè più probabile ch'ellu sia pruvatu à dì qualcosa. Quì, l'istintu salvaticu di u felinu ùn entre micca in ghjocu, ma a lingua di l'animali per cumunicà cun voi, u vostru cumpagnu, è indicà chì qualcosa ùn va micca bè. À cause più frequenti chì pò causà à un gattu di copre l'alimentu o di grattà u pianu di colpu sò i seguenti:

  • Avete cambiatu u so manghjà è ùn li piace micca u novu manghjà.
  • Avete spostatu a padedda è ùn pensa micca chì sia cumpletamente sicuru.

Cumu pudete vede, e duie ragioni sò facilmente riconoscibili è facili da risolve. Se l'alimentu novu ùn vi piace, basta à guardà finu à truvà quellu chì risponde à tutti i vostri bisogni. Per questu, pudete cunsultà a nostra ricetta per l'alimentu casanu per i misgi cù carne, un alimentu naturale chì, in più di furnisce assai benefici nutrizionale, amanu perchè simula l'alimentu chì cunsumerebanu in "libertà". In quantu à a seconda causa, dumandatevi perchè cambiate a ciotola di locu è se stu cambiamentu hè per u vostru propiu benefiziu o per l'animali. Se pudete rimette induve u ghjattu si sentia sicuru, fate cusì.