Cuntenutu
U vostru misgiu passa ore è ore leccu stessu? Avete cuminciatu à liccà vi cum'è se vulessi lavallu? In PeritoAnimal vulemu aiutavvi à scopre i motivi chì portanu i misgi à liccà constantemente è chiariscenu tutti i vostri dubbiti à stu riguardu.
I misgi sò animali chì bisognu à pulì per eliminà a pussibule sporcizia accumulata nantu à a vostra pelliccia, parassiti o capelli morti. Tuttavia, questu ùn hè micca l'unica ragione per chì leccanu tuttu u tempu. In cuntrastu à ciò chì parechje persone pensanu, i felini sò esseri grati cù i so pruprietarii se li trattanu currettamente è li danu una vita digna. Continuate à leghje st'articulu per scopre tutte e cause chì portanu à stu tippu di comportamentu è risponde à a domanda. perchè i misgi leccanu.
a lingua di u ghjattu
Prima di parlà di e cause chì facenu chì i misgi si leccanu constantemente o ancu i so patroni, hè di primura parlà di u caratteristiche di a vostra lingua.
Sicuramente se a vostra lingua hè entrata in cuntattu cù a vostra pelle avete rimarcatu chì a sensazione chì causa ùn hè micca dolce, anzi tuttu u cuntrariu. Mentre a lingua di un cane hè liscia è liscia cum'è a nostra, quella di un felinu hè aspra è arrugata, perchè? Assai semplice, a parte suprana di a lingua di i misgi hè cupertu cun un tissutu spinoso chjamati papille coniche. Stu tissutu, in apparenza, ùn hè altru chè picculi brufoli furmati da cheratina, a listessa sustanza chì cumpone e nostre unghie, posti in file in a stessa direzzione.
Sti picculi brufoli li permettenu di beie l'acqua più faciule è, sopratuttu, si puliscenu è eliminanu a sporcizia accumulata trà u so pelu. Tuttavia, quandu agisce cum'è un pettine, questu face chì l'animali inghiotte una grande quantità di capelli morti è dunque apparisce e temute sfere di capelli.
Avà chì sapemu cumu hè a lingua di u ghjattu, perchè leccà tantu?
Per igiene
Cum'è a sapemu tutti, i misgi sò animali assai puliti per natura. Hè per quessa, a menu chì a to pelliccia ùn sia diventata troppu brutta, anu bisognu di noi per bagnavvi. Allora se vedi chì u vostru misgiu si lecca costantemente e zampe, a schiena, a coda o u ventre, ùn vi ne fate, hè ghjustu cura di a vostra igiene eliminendu i capelli morti, i parassiti pussibuli è a sporcizia accumulata.
Prestà attenzione à u cumpurtamentu di u misgiu hè di primura per esse cuscenti di e pussibuli anurmalità chì ci ponu accade. Dunque, hè assai impurtante nutà quantu spessu vi leccate voi è quantu intensamente. L'animali, cum'è noi, sò esseri di rutina chì di solitu svolgenu dinò i so compiti di listessa manera. Se vedite chì u vostru misgiu smette di liccà si è sta trascuranza di a vostra igiene quotidiana hè accumpagnata da apatia generale o tristezza, ùn esitate micca à andà à u veterinariu u più prestu pussibule per esse esaminatu, postu chì pudete sviluppà una cundizione.
Cum'è una mostra di affettu
Cum'è l'accennatu prima, i misgi sò animali chì devenu esse tenuti puliti in ogni momentu, tuttavia è ancu se sò assai flessibili, ùn anu micca a capacità di ghjunghje in ogni parte di u vostru corpu. À a nascita, a mamma hè incaricata di tene li puliti leccenduli in permanenza. Da trè settimane di vita in avanti, i misgi cumincianu à pulì si è si leccanu, sia per lavà quelle zone inaccessibili, cume l'arechje è u collu, sia per rinfurzà u ligame trà i membri di u gruppu di i misgi.
À questu puntu, i misgi, in più di curà i so fratelli, leccanu ancu a mamma per mostrà u so affettu. In questu modu, se u vostru felinu vive solu cun voi, senza a presenza di un altru gattu, è si lecca, ùn sia micca sorpresu perchè hè un bon segnu. U fattu chì u vostru misgiu vi lecca e mani, e bracce o ancu a to faccia significa ch'ellu ti cunsidereghja parte di u so gruppu, è vole mustrà quantu li piace.
Iè, malgradu a so reputazione, i misgi ponu ancu esse affettuosi. In fatti, ci sò parechje manifestazioni d’affettu chì ponu mustrà à i so pruprietarii s’elli li trattanu currettamente, dendu li a cura di basa necessaria, cibu adeguatu, ghjoculi per rilasciare l’energia accumulata, raschiatori per limà e unghie è una scatula di rena da fà i vostri bisogni.
U vostru misgiu soffre di stress?
In u primu puntu avemu parlatu di l'impurtanza di attenti à u cumpurtamentu di u to misgiu. U sviluppu di una cundizione seria pò causà una perdita di spiritu chì pò purtà u ghjattu à trascurà a so igiene. Ma chì si succede u cuntrariu? Puri pulizia?
Se u vostru misgiu hè passatu da curà si nurmalmente à fà lu in modu più intensu è à tutte l'ore, hè prubabile chì soffre di stress o d'ansietà. Tenite à mente chì i misgi di solitu si puliscenu, in più di l'igiene, per rilassassi. Leccà li dà tranquillità, calma è serenità. Per questa stessa ragione, i misgi à volte succhianu a manta. In questu modu, quandu si sentenu stressati, ricorrenu à leccà in cerca di sollievu è per truvà quella pace chì anu tantu bisognu.
Se suspettate chì a ragione per risponde à a domanda perchè u vostru ghjattu si lecca stessu hè questu, hè essenziale chì pruvate à truvà u focu di u stress è, soprattuttu, cunsultate u vostru veterinariu u più prestu pussibule.