Cuntenutu
- Origine di u barboncinu gigante
- Caratteristiche Poodle Gigante
- culori di caniche giganti
- parsunalità di canichju gigante
- Cura di Barboncinu Gigante
- educazione di caniche gigante
- salute di caniche giganti
- Induve aduttà un barboncinu gigante?
Quandu si parla di u caniche, pochi sanu chì ci sò quattru tippi sfarenti secondu a so taglia. Da u più chjucu à u più grande truvemu u barboncinu di ghjocu, u barbonu nanu, u barbonu mediu è u barbonu gigante o standard. Quest'ultimu hè ciò chì riguarda questu articulu è da chì l'altri cani di sta razza più chjuca parenu esse stati ottenuti. U grande caniche o caniche standard hè un cane maestosu, elegante è fine chì per seculi accumpagna ghjente di a più alta classa suciale, nobili è aristucratici. Hè un cane originariu di Francia è discendente di u cane barbet.
Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal per sapè tuttu caratteristiche di caniche giganti, un cane chì si adatta à ogni casa ma hà bisognu di una bona dosi cutidiana di marchja o d'eserciziu. Hè una di e migliori razze in termini d'educazione è si distingue per a so grande intelligenza. Hà una speranza di vita assai longa, ma ci vole à piglià in contu è prevene certi prublemi di salute cumuni à a razza.
Surghjente
- Europa
- Francia
- Gruppu IX
- furnitu
- arechje longhe
- ghjocu
- Chjucu
- Mediu
- Perfettu
- Giganti
- 15-35
- 35-45
- 45-55
- 55-70
- 70-80
- più di 80
- 1-3
- 3-10
- 10-25
- 25-45
- 45-100
- 8-10
- 10-12
- 12-14
- 15-20
- Bassa
- Mediu
- Alta
- Bilanciatu
- Sociable
- assai fidu
- Intelligente
- Attivu
- Tenera
- Docile
- Zitelli
- piani
- Case
- Persone anziane
- Fretu
- Caldu
- Moderatu
- Longu
- Frittu
- Sottile
Origine di u barboncinu gigante
U barboncinu, ancu chjamatu canichu, hè una razza chì vene da u cane barbet o cane d'acqua francese, cusì hè uriginariu in Francia. Si pensa chì "caniche" vene da "pudel", una parolla tedesca chì significa "quellu chì ghjoca in l'acqua", mentre chì u termine "caniche" vene da "canichons" è si riferisce à "anatroccolo" o "picculu anatra" è hè u termine chì i cani ricevenu barbetti di dimensioni più chjuche.
U caniche gigante hè statu creatu per caccià anatre o cigni, ma in tutta a so storia hà ghjucatu diversi roli è hè statu ancu adupratu cum'è cane di circus finu à diventà u cane di cumpagnu pupulare chì hè oghje. Cusì, da u XVIu seculu in quà, a so ascensione principia per via di a so bellezza è intelligenza, è ancu in opere d'arte di Goya o Albrecht Dürer è in i tempi di Luigi XVI di Francia, a so presenza in a corte di stu paese era assai cumuna . Durante a Guerra Franco-Prussiana, trà u 1870 è u 1871, a diffusione di a razza principia, essendu destinata à milionarii è aristucratici. Da u XIXu seculu in quà, i stilisti anu cuminciatu à creà tagli britannichi è cuntinentali. Sfortunatamente, per i neonati, hà abituatu l'abitudine di amputazione di coda, una pratica chì hè attualmente pruibita perchè hè crudele è innecessariu.
U barboncinu gigante hè a razza uriginale da a quale hè natu u mezu, nanu è ghjoculu, più accessibile per parechji curanti attuali.
Caratteristiche Poodle Gigante
i canichelli giganti sò cani oversize, pesendu trà 16 è 22 kg è cù una altezza di garrese da 45 à 60 cm. Sta razza hà un dimorfisimu sessuale marcatu, cù i masci chì sò significativamente più corpulenti chè e femine. Hè un cane prupurziunatu, elegante è armuniosu. E caratteristiche fisiche principali di u canichu standard sò i seguenti:
- Membri forti è longhi;
- Testa fina è allungata;
- Musu longu, magru è drittu;
- Arechje assai longhe è pendenti chì ghjunghjenu à e guance è vicinu à a testa;
- Ochji scuri, amandulati, chì danu un sguardu tenneru;
- Coda alzata alta messa in opera.
Ancu se e caratteristiche sopra riprisentate sò caratteristiche chì ci permettenu d'identificà facilmente un canichju grande o gigante, senza dubbitu, a caratteristica a più colpente di sta razza hè u tippu di pelu ch'ellu presenta. U pelu hè sempre abbundante è lanosu, pò esse ondulatu o pienu di riccioli, spessi o magri à u toccu o disposti in filamenti basati nantu à corde di 20 cm, densi è più duri à u toccu.
culori di caniche giganti
U culore di pelliccia di u canichju gigante hè sempre uniforme, vale à dì, unicu tonu, dunque ùn sò micca accettate macchie o schemi cum'è marmoru. I più cumuni sò di solitu u barboncinu gigante neru o u barbonu gigante biancu, ma u culori accettati in questa razza ci sò assai più, cusì pudemu truvà esemplari in i culori seguenti:
- Neru;
- Biancu;
- Grisgiu;
- Crema;
- Damascu;
- Marrone.
parsunalità di canichju gigante
U canichju gigante hè carattarizatu principalmente da esse un cane. affettuosu, leali, astutu è maliziosu. Hà un alone caratteristicu chì affetta sia u so aspettu fisicu sia u so comportamentu. Essendu cusì leale, prutege assai bè a casa è a so famiglia, senza esità à prevene cù abbaghji di periculu o attaccà si ne necessariu.
Hè un cane energicu è maliziosu, soprattuttu cum'è cucciolo, malgradu u so aspettu seriu è maestosu. Hè una razza chì hè sempre pronta à ghjucà, chì ama stà cun a ghjente è esse simpatica è piacevule. Ci hè da nutà chì u barboncinu gigante hè assai più pacificu è tranquillu cà i barboncini più chjuchi, in particulare i ghjoculi, chì tendenu à esse abbastanza nervosi. Tuttavia, ferma una razza chì richiede più attenzione di l'altri per via di a so natura più dipendente.
Cura di Barboncinu Gigante
U più impurtante in a cura di sta razza hè u mantenimentu di u so mantellu. ancu si ùn allentassi micca, deve esse lavatu ogni mese è spazzolatu spessu. Per uttene u stile caratteristicu di i canichini cù una criniera in testa, l'arechje, u collu è i pedi devenu esse trimati in a buttrega di l'animali canini, postu chì pudemu avè un accidente in casa.
I canichji giganti si adattanu bè à ogni tippu di casa è di famiglia. Sò cani assai energetichi, hè per quessa bisognu à esercità spessu è fà boni spassighjate ogni ghjornu. Inoltre, sò cani chì nurmalmente ùn tolleranu tantu a sulitudine se ùn sò micca stati adeguatamente educati per sapè cumu gestisce queste situazioni. D’altronde, cum'è cù qualsiasi razza, in a cura di u canichju gigante truvemu ancu a pulizia di l'ochji è soprattuttu di e so orecchie lunghe per prevene infezioni.
Cù una bona alimentazione, spassighjate, eserciziu fisicu, cura è visite à u veterinariu, i canichelli sò una razza di longa vita, cù una speranza di vita massima di 18 anni.
educazione di caniche gigante
U cucciolo di barboncinu gigante tende à esse specialmente maliziosu è deve esse addestratu in modu chì ùn finisca micca da causà danni à a casa. Benintesa, ancu se hè un cane assai socievule, hè impurtante avè una bona socializazione per ch'ellu sappia esse in relazione cù altri animali, persone è ambienti è, sopratuttu, esse capace di esse solu in casa senza chì questu sia un prublema per ellu. In questu articulu spieguemu cumu lascià un cane solu in casa, ma ricordate chì ùn hè micca cunsigliatu di stà parechje ore, nè sta razza nè alcun altru cane.
L'educazione di u canichju gigante hè simplice perchè sò cunsiderati unu di i cani più intelligenti di u mondu, hè per quessa amparà prestu è ùn hè guasi distrattu durante e sessione. In listessu modu, hè una razza cun assai predisposizione à l'apprendimentu, postu chì ama tene stimulata a so mente, un fattu chì a rende ancu adatta per i principianti. Per via di quessa, era una razza cusì frequente in i circhi è hà ancu participatu à certi filmi.
Tuttavia, l'educazione deve esse fatta in u listessu modu cum'è in altre razze, essendu custante, cunsistenti è paziente. U rinfurzamentu pusitivu hè sempre l'opzione più efficace, u menu stressante è cù i risultati migliori. Altrettantu, ancu sì site un cane cusì intelligente è amate e cose nove, ùn hè micca cunsigliatu chì e sessioni superanu i 15 minuti per evità u stress, a frustrazione o u fastidiu.
Se avete aduttatu un grande caniche adultu, hè ancu pussibule di educallu, in quale casu hè cunsigliatu di cumincià guadagnendu a so fiducia, cuntinuà cù a socializazione ecc. Per saperne di più infurmazione, vi prupunimu di leghje u post chì spiega ciò chì insegnà à un cucciolu in u primu annu.
salute di caniche giganti
U caniche gigante hè propensu malatie ereditarie relative à a visione è chì pò piantà u sviluppu di a cecità. Per via di questu, i cuntrolli à u veterinariu per esse capace di rilevalli è trattalli u più prestu pussibule ponu mantene a visione di u caniche. Sti malatii sò i seguenti:
- atrofia di a retina prugressiva: per via di a degenerazione progressiva di i fotorecettori, e verghe cumincianu à esse influenzate, manifestendu una cecità notturna chì cresce sempre di più. Più tardi, i coni sò influenzati, purtendu à a cecità totale in u caniche.
- Glaucoma: caratterizatu da un aumentu di pressione intraoculare per via di una mancanza di drenaggiu di l'umore acquoso chì finisce cù una perdita progressiva di fibre nervose di u nervu otticu.
- casca: furmazione di un tipu di nuvulu nantu à a superficia di u lente chì face a visione difficiule.
- entropione: quandu a palpebra inferiore si piega versu l'internu facendu chì e ciglia è a pelle si sfreganu contr'à a superficia oculare, causendu disconfort, irritazione, ulcere è pò purtà à una cecità completa.
Inoltre, u canichju gigante, cum'è a grande razza chì hè, pò esse affettatu da displasia di l'anca, chì cunsiste in una cattiva cunghjunzione trà a parte articulare di l'anca (acetabulum) cù a testa di u femore, chì face sta testa di l'ossu si move è si move, infiammendu è indebulendu progressivamente l'articulazione. Hè una malattia degenerativa chì di solitu finisce cù artrosi, disconfort o dolore, zoppu è atrofia musculare di i membri posteriori.
Altri prublemi chì i canichelli spessu soffrenu sò i infizzioni di l'arechjadunque, mantene a zona pulita hè di primura per prevene la. Alcuni di i prublemi di a pelle chì ponu esse diagnosticati cun una certa frequenza in un barboncinu sò l'adenite sebacea, l'infezione da lieviti, allergie è pioderma.
Induve aduttà un barboncinu gigante?
Se dopu avè lettu l'infurmazioni chì portemu nantu à sta razza, pensate chì site un bonu candidatu per aduttà è offre tutte e cure è e responsabilità chì un canichju gigante hà bisognu, a prima cosa hè di dumandà in i lochi chì ponu offre sta razza o sapè qualchissia chì face què. Questi lochi sò i prutettori di razza, rifugi o associazioni, perchè quì seranu capace di sapè s'elli anu attualmente un cane di sta razza o di cruci chì hè assai simile. Inutili, pigliaranu i vostri dati per avvisà si qualchissia arriva.