A felce hè tossica per i misgi?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
A felce hè tossica per i misgi? - Animali
A felce hè tossica per i misgi? - Animali

Cuntenutu

I misgi sò esploratori naturali, sopratuttu quandu sò solu in casa. Prufittanu di u spaziu "tuttu per elli" per chjinassi duv'elli volenu è scopre s'ellu ci hè qualcosa di novu à scopre. È se amate u decoru verde in casa è avete un animale domesticu, hè bè di sapè quale e piante sò tossiche per l'animali micca per mette in periculu a salute di a vostra figa.

Una di e dumande principali riguarda u felce, chì hà parechje spezie sfarente, a più cumuna in natura (Pteridium aquilinum), à una spezia ampiamente aduprata per schjarisce l'ambienti in casa (nephrolepis exaltata). Ancu s'ellu ùn producenu micca frutti è dipendenu da a dispersione di e so spore per culunizà novi spazii, e felci sò assai prisenti in e zone trupicale, subtropicale è temperate di u mondu. Solu in Brasile, più di 1000 spezie di a pianta sò state discritte.


Innumerevoli studii nantu à a so tossicità sò dighjà fatti, chì tocca direttamente u mondu bovinu è cavallu. È in questu articulu PeritoAnimal vi spiegheremu se u a felce hè tossica per i misgi. Capirete chì disordini l'ingestione di a pianta hè capace di causà è ciò chì pò o ùn pò esse fattu in queste situazioni. Cuntrolla!

Cura di e piante è di l'animali in casa

Alcuni animali anu l'abitudine di manghjà erba per facilità a digestione o solu per curiosità. Aghju amparatu in pratica cun Magali, u mo gattinu siamese chì hà campatu cun mè dapoi 18 anni: lascià e piante à a portata di u nostru animale ùn hè micca una bona idea.

Ogni tantu aghju trovu u mo cucciolu chì vomitava intornu à a casa è a ragione era guasi sempre listessa: l'ingestione di e piante (iè, hè pussibule di vede e parte di e foglie chì ùn sò micca digerite).


Hè quandu aghju amparatu a mo lezzione, u modu era di sceglie e piante sicure per i misgi o di lascià u piccule piante in lochi inaccessibili à e fighe. Hè u modu u più sicuru per ornà a casa senza mette in periculu u vostru cucciolu à quattru zampe.

Magali stava in casa tuttu u tempu è ùn surtia mai, ma ci sò parechji misgi chì anu l'abitudine di marchjà ogni ghjornu in vicinanza di u quartieru, giardini è ancu boschi densi. Hè per quessa chì hè impurtante cunnosce i sintomi causati da l'intossicazione.

A felce hè tossica per i misgi?

Iè, a spezia felce Pteridium aquilinumétossicu per i misgi. A cumbinazione di misgi è ste felci purtroppu ùn funziona. partita. Ebbè, à menu chì a pianta fermi induve ùn pò esse ghjunta da u felinu. U ingestione di felce hè capace di causà sfarenti disordini di intossicazione, cum'è vomitu, anemia, salivazione eccessiva, diarrea sanguinosa, cunvulsioni è pò ancu purtà à a morte, secondu a quantità ch'ellu ingolle[1].


Tuttu questu hè dovutu à un cumpostu chjamatu ptachilosidu, truvatu in a pianta, chì hè cunsideratu cum'è u principale rispunsevule di l'apparizione di prublemi di salute in l'animali chì anu ingeritu a felce[2]. U compost pò ancu esse dipendente, fendu chì u vostru animale voglia sempre manghjà a pianta, ancu dopu avè sperimentatu sintomi assai scomodi dopu avè manghjatu. Avà hè spiegatu perchè a nostra figa continua à manghjà qualcosa chì sà ferisce.

Benintesa, ci sò animali chì manghjanu una piccula quantità di a pianta è ùn mostranu alcun tippu di reazione, allora l'osservazione hè sempre u megliu alliatu quandu suspettate l'ingestione di una di e piante velenose per i misgi.

A bona nutizia hè chì a felce a più cumuna in e case brasiliane, Nephrolepis exaltata, micca tossicu per i felini. Benintesa, ùn duverebbe micca lascià u felinu manghjà a pianta liberamente, ma s'ellu hè ingeritu, u vostru amicu di quattru anatri ùn ne ne soffre micca.

U mo misgiu hà manghjatu a felce, chì facciu?

Se u vostru gattinu hà manghjatu a felce è ùn sapete micca di chì tippu hè, hè Devu esse cuscente di i sintomi. Prima, mantene a pace di a mente. U vostru animale domesticu pò diventà ancu più stressatu è ancu peghju u ritrattu di l'intossicazione secondu u vostru cumpurtamentu cun ellu. A raccomandazione ùn hè di fà alcuna procedura in casa o di medicà l'animale intuitivamente, una procedura assai cumuna, ma chì deve esse evitata

A punta hè di osservà l'evoluzione di i sintomi è evite micca dà manghjà o latte. Cumu hà un pH neutru, assai più altu di quellu di u stomacu, u latte agisce cum'è neutralizatore solu sì u velenu ingeritu hè acidicu. Altrimente, vale à dì, se u velenu hè di caratteru basicu, u latte pò potenzializà l'azzione di a sustanza tossica, pruvucendu chì sia assorbitu ancu più rapidamente, allora a megliu decisione hè di lascià u piattinu cù u latte da cantu.

Da l'altra parte, l'acqua hè liberata. È se l'avvelenamentu si sviluppa, ùn esitate micca à vede un veterinariu u più prestu pussibule.

Altre piante tossiche per i misgi

Ci hè un grande numeru di piante chì ponu causà disordini digestivu, neurologicu o cardiacu in i misgi. In più di a felce, trà i piante tossiche per i misgi i più cumuni sò i seguenti:

Eucaliptu (Eucaliptu)

Hè una di e piante e più faciule da truvà in fureste è spazii publichi cù giardini. Dunque, se u vostru misgiu hà l'abitudine di fughje da casa o di girandulà liberamente, hè bonu d'esse attenti. L'ingestione di eucalipti provoca disturbi gastrointestinali, diarrea è vomitu.

Ivy (Hedera helix)

Tutte e parti di l'edera sò velenose, ma u fruttu, soprattuttu, hè ancu più periculosu. A so ingestione provoca sia disordini gastrointestinali, cume diarrea è vomitu, oltre à spasmi è frequenza cardiaca rapida. Inoltre, un cuntattu simplici cù a pelle sviluppa dermatite è eruzioni cutanee in u nostru gattinu. In i casi i più gravi, induve l'animale ingesta una grande quantità di pianta, pò ancu causà a morte.

Oleander (Nerium oleander)

Hè difficiule d'imaginà chì sta pianta, cusì cumuna è presente in innumerevuli orti, sia capace di sviluppà principalmente prublemi gastrointestinali in i misgi. Tuttavia, secondu a quantità ingerita, pò ancu causà difficultà respiratorie, aritmie è arrestu cardiacu in i casi più estremi, in più di frebba è sonnolenza.

Nuddu pò cun mè (Dieffenbachia seguita)

Tutte e parte di sta pianta sò tossiche per i misgi, sia per ingestione sia solu per cuntattu direttu. À u cuntattu, a pianta causa disordini dermatulogichi, cume irritazione, infiammazione, rossu o vesciche. Inghjuttitu, provoca brusgiature in bocca à u mumentu, chì di solitu face chì u ghjattu smette di manghjà subitu. Inoltre, provoca infiammazione di a gola, dolore, gonfiore di u collu, di u stomacu è di l'esofago, difficoltà à inghiottire, salivazione eccessiva, vomitu, difficoltà à respirà è, in i casi più severi, soffocazione.

ortensia (Hydrangea macrophylla)

Sia e foglie è i fiori di Hortência sò tossichi è, trà i sintomi principali di l'avvelenamentu felinu da sta pianta ci sò disordini gastrointestinali (diarrea, vomitu è ​​dolore addominale). Sicondu a quantità ingerita, pò ancu influenzà u sistema nervosu, causendu prublemi cù l'abilità motrice, cum'è a mancanza di coordinazione.

Lily (Lilium)

L'ingestione di sta pianta tossica per i misgi causa principalmente disordini digestivi cum'è diarrea, vomitu, dolore addominale è malessere generale. In casi più gravi, pò causà ipertensione è pressione sanguigna aumentata in u felinu.

Beccu di pappagallo (Euphorbia pulcherrima)

Hè una di e piante più cumuni in casa durante l'inguernu è, à u so tornu, una di e più tossiche per i misgi. a so ingestione pò causà disordini digestivi cum'è diarrea, vomitu è ​​dolore addominale. U cuntattu direttu cù a savia di a pianta face irritazione à a pelle è l'ochji di u felinu, prurite è eruzioni cutanee.

Tulipanu (Tulipanu Ibridu)

Tutte e parte di u tulipanu sò tossiche è l'ingestione pò causà irritazione gastrointestinale in u ghjattu accumpagnata da vomitu è ​​diarrea.

Azalea (Rhododendron simsii)

Ancu se affetta principalmente u sistema digestivu, pruvucendu diarrea, vomitu è ​​salivazione eccessiva, pò ancu sviluppà una mancanza di coordinazione accumpagnata da allucinazioni quandu si cunsuma in piccule quantità. Se l'animale manghja quantità più grande, pò causà danni digestivi acuti, difficoltà à respirà, cambiamenti di frequenza cardiaca, crisi, ipertensione, coma è ancu morte in i casi più estremi.

Narcissu (narcisu)

Tutte e varietà di narcisi sò tossiche per i misgi. U cuntattu cù a pianta sviluppa irritazione di a pelle è, se ingeritu, provoca gravi prublemi gastrointestinali cum'è vomitu è ​​diarrea acuta, infiammazione è dolore addominale, è disordini cardiaci chì ponu purtà à a morte di l'animali.

Piante Sicure per Gatti

Alcune piante per i misgi, quantunque, sò innocu, è d'altre sò ancu cunsiderate medicinali per u nostru animali à quattru zampe. U erbaccia di ghjattu hè unu di elli, postu chì permette di alleviare u stress in i misgi, favurendu un ambiente pacificu è furnisce stimulazione mentale extra. Cunsultate tutte e pruprietà di l'erba-gateira è ùn esitate micca à cumprà una di queste piante.

U aloe vera o aloe, hè un'altra di e piante sicure è assai benefica per i misgi, in particulare per u trattamentu di prublemi di pelle. In questu articulu pudete risponde à tutti i vostri dubbiti nantu à i beneficii di l'aloe vera per i misgi.

tantu à camomilla quant'è à valériane sò boni piante à l'aria aperta per i misgi per parechje ragioni. Inoltre, sò belli è ponu aiutà à decorà u vostru ortu. A cumincià cù a camomilla, a so infusione pò agisce cum'è rimediu casanu per eliminà e zecche nantu à i misgi s'ellu hè applicatu topicamente, serve per pulisce l'ochji cù u goo, alleviare a congiuntivite (sempre cum'è cumplementu à u trattamentu veterinariu) è calmà a pelle irritata. L'infuzione di camomilla, quandu hè ingerita, aiuta ancu à trattà i prublemi gastrointestinali lievi.

U valériane, invece, hà un effettu sedativu annantu à i misgi, dunque hè un eccellente tranquilizante naturale per i misgi nervosi o stressati. Tuttavia, malgradu i so boni risultati, hè di primura truvà ciò chì face trattà stu statu di nervosità o ansietà.

Altre piante chì pudemu raccomandà è chì ùn sò micca tossichi per i misgi sò alcune di e piante aromatiche. I più adatti per i felini sò u rosumarinu, u timu, u prezzemulu è a menta, per via di e so pruprietà. Tutti furnisce vitamine è minerali, anu pruprietà diuretiche, antiinflamatorie, purificanti è digestive.

Inoltre, ognuna offre benefici particulari, chì pudete vede in l'articulu 22 piante per i misgi. Avà chì cunniscite a risposta se a felce hè tossica per i misgi, ùn mancate micca a seguita video induve parlemu di 10 piante tossiche per i misgi:

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à A felce hè tossica per i misgi?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Prevenzione.