Cumu uttene un gattu abituatu à un altru gattinu 🐈

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu uttene un gattu abituatu à un altru gattinu 🐈 - Animali
Cumu uttene un gattu abituatu à un altru gattinu 🐈 - Animali

Cuntenutu

Senza dubbitu, a quistione "cumu intruduce un novu misgiu in casa?" hè unu di i più cumuni trà i patroni di misgi. Sapemu quantu hè difficiule di aduttà un solu gattinu, ch'ellu sia perchè amemu troppu i misgi, perchè vulemu un novu cumpagnu per u nostru picculu pelu cù baffi o perchè truvemu un gattinu abbandunatu in strada è vulemu dà un novu casa, famiglia è amore.

Sfurtunatamente, intruduce un novu misgiu in una casa induve esiste digià un felinu ùn hè micca cusì faciule! Intruduce un gattu novu in casa pò esse assai stressante sia per u gattu novu sia per u vechju gattu. Parechje persone optanu per a tecnica di mette li inseme è semplicemente "aspettà è vede" ma funziona raramente. Probabilmente, i dui misgi sò assai nervosi è ansiosi, è ne soffrenu assai! Alti livelli di stress è ansietà aumentanu a probabilità di aggressione trà di elli. Per questa ragione, PeritoAnimal hà creatu questu articulu cun tuttu ciò chì avete bisognu di sapè cumu uttene un gattu abituatu à un altru gattinu.


Passi à seguità: 1

Cumu presentà un novu misgiu à a famiglia

Ci hè parechje tappe chì pudete fà per presentà un novu misgiu in a famiglia per chì i dui misgi non solu si tolleranu unu à l'altru, ma diventanu i migliori amichi. Soprattuttu ci vole à avè assai pacienza! Ùn puderete mai furzà i dui misgi à esse inseme, perchè sì, sì, sò più propensi à sparassi in l'agressione.

Duvete ricordà chì à i misgi ùn li piacenu micca i cambiamenti in e so rutine è sò animali assai territuriali. Serà un prucessu longu ma se si face cum'è a descrivemu serà gratificante quandu à a fine i vostri dui gattini sò megliu à dorme inseme è à passà ore à ore à ghjucà. Indipendentemente da l'età di u novu misgiu, ch'ellu sia un gattinu o un adultu, u prucessu hè simile. Vi spiegheremu passu à passu ciò chì duvete fà!


2

Prima di l'arrivu di u novu cat

Ancu prima chì u novu misgiu arrivi in ​​casa, pudete principià u prucessu di adattazione. Cumprate feromoni sintetici in un diffusore (per esempiu Feliway) per inserì in una stanza di a casa. Sta stanza serà per u novu misgiu è u vechju misgiu ùn puderà micca accede (per avà).

Preparate tuttu ciò chì hè necessariu per chì u novu misgiu abbia un solu u so spaziu. Scatula adatta, acqua, cibu, littera, ghjoculi è scratchers. Questu spaziu serà cum'è un monasteru per u novu gattinu, induve nunda è nimu ùn u disturberà. Un sensu di sicurezza hè di primura per u prucessu di adattazione di u ghjattu à a nova casa.

3

Primu ghjornu - cumu intruduce dui misgi

Pone u novu membru di a famiglia in u monasteru chì avete preparatu specialmente per ellu. Ùn duvete in nisun modu permette à u vechju misgiu d'entrà in questu spaziu. Per una stonda, ognuna di elle deve avè u so propiu spaziu. Tutti i misgi in casa sanu chì ùn campanu micca quì solu, per odore. L'odore hè abbastanza spaventosu per elli. Per questa ragione, hè impurtante chì à l'iniziu questu sia l'unicu chì uttenite da l'altru misgiu, l'odore.


Se vedi i misgi chì si trovanu à ogni latu di a porta di a camera da letto sbuffulendu o ringugnendu, ùn li rimpruverate micca. Pruvate à distrae i misgi, cacciateli da stu locu.Ghjucate cun elli assai è calmateli! Duvete ricordà chì u più impurtante hè chì i misgi sò rilassati.

4

Furmazione

Dopu chì i gattini sò allughjati currettamente, in u spaziu chì li appartene per avà, hè ora di voi di mustralli chì stu cambiamentu porta cose pusitive! Duvete ricurdà l'impurtanza di u rinfurzamentu pusitivu in i misgi essenziale in a furmazione.

Una idea eccellente per riunisce i misgi, ancu cun elli separati, dopu à dui o trè ghjorni in cui ognunu hà u so spaziu, hè di mette u pote di cibu di ognuna di elli vicinu à a porta chì i separa. In questu modu, si avvicineranu per alimentà è cumincianu se abituendu si à a presenza di l'altri. A distanza da a porta deve esse abbastanza per chì i misgi sianu còmodi. Se unu di i misgi cumencia à sbuffà o arruffà a so pelle, duvete alluntanà a pignatta da a porta finu à ch'ella sia còmuda.

Ogni ghjornu chì passa, portate i vasetti di manghjà un pocu più vicinu à a porta, finu à chì i dui vasetti sò incollati à a porta. Ùn duvete micca scurdà chì ùn pudete micca apre a porta in ogni mumentu. Un pocu di surviglianza pò bastà per vultà à u principiu di tuttu u prucessu di adattazione.

5

Abituatevi à u profumu di l'altru

L'odore hè cumu si cunnoscenu i misgi. Tù feromoni ch'elli liberanu sò u metudu principale di cumunicazione trà felini.

Per chì i vostri misgi si abituinu è si cunnoscenu u prufume di l'altru prima di scuntrassi in persona, duvete piazzà un oggettu da ognunu in u spaziu di l'altru. Pudete ancu sceglie di frotte leggermente u ghjattu cù un asciugamanu o un pannu quandu hè calmu è tranquillu. Passà in a regione di a guancia, induve liberanu più feromoni. A cosa più impurtante hè di fà questu quandu u ghjattu hè calmu, cusì trasmette quella calma à l'altru felinu quandu sente l'asciugamanu cù i feromoni.

Avà basta à mette l'asciugamanu vicinu à l'altru misgiu è fighjate bè u so cumpurtamentu. S'ellu annuseghja solu è ùn face nunda, premialu! Hè un segnu assai bonu chì ùn sbuffa nè mostra altri segni d'agressione. Ghjucate cù u vostru felinu vicinu à u asciugamanu è ricumpensa ogni volta ch'ellu ghjoca ghjochi. Hè assai impurtante d'associà e cose pusitive cù a presenza di u prufume di l'altru misgiu. Cusì, u ghjattu assucierà l'altru felinu cù mumenti pusitivi.

6

Spugliatoghji

Una volta chì tutti i misgi sò abituati à l'odori di l'altri, hè ora di scambialli. Cuminciate mettendu (se avete più gatti) anziani residenti in una stanza è chjudelu per un mumentu quì. Avà liberate u novu gattinu intornu à a casa. Aprite a porta di a so stanza è lasciate girà liberamente intornu à a casa. Pò accade ch'ellu ùn vole micca lascià subitu a stanza: ùn furzallu micca! Pruvate torna un altru ghjornu è tutte e volte chì hè necessariu finu à chì u gattinu novu sia cunfortu in tutta a casa. Ogni volta chì si comporta bè, ricordate di rinfurzallu positivamente cun cibu è affettu!

Se à un mumentu datu u misgiu si mette à stressassi, mettelu in u so vechju "monasteru" finu à ch'ellu si calmessi è si rilassi.

7

Mette u vechju residente in a stanza di u novu misgiu

Quandu u novu misgiu hè tutalmente còmode intornu à a casa, senza u vechju residente intornu, chjudelu in una stanza è andate à piglià u vechju residente per pudè scopre a stanza chì era u vostru monasteru di u vostru novu gattinu. S'ellu ùn collabora micca è si stressa, ùn spinghje micca! Pudete ripete e prove quant'è necessariu! Duvete ricurdà u vechju dettu pupulare "a fretta hè u nemicu di a perfezione". L'introduzione di un novu misgiu in casa ùn hà micca una scienza esatta. Ogni misgiu hà u so ritmu d'adattazione à e situazioni nove è hè impurtante chì tù rispettate u ritimu è i limiti di ognunu di i vostri misgi. Adattate sempre u ritimu è e sessioni di furmazione à u ghjattu u più timidu è u più nervosu.

8

unisce à dui misgi scunnisciuti

Quandu i misgi sò cumpletamente comodi è rilassati in l'ambienti circundanti, hè ora di presentalli! Stu mumentu hè assai impurtante è duvete esse assai attenti è attenti per evità ogni situazione chì scateni aggressione trà elli.

Ci sò diverse opzioni per elli se circà per a prima volta. Se avete una zona cù un vetru o finestra in u mezu, hè una bona opzione! Un'altra pussibilità seria di piazzà u gattu novu in u so munasteru è di fà a sessione d'alimentazione cum'è quelle chì vi avemu spiegatu prima, ma cù a porta leggermente aperta per ch'elli si possinu guardà. Se sò calmi pudete aduprà un ghjocu cum'è bacchetta per elli à ghjucà è associà i tempi di ghjocu cù l'altri.

Se u gattinu novu hè un cucciolu, mette lu in un traspurtadore per chì u vechju residente si avvicini pò esse una bona alternativa ancu!

Sì qualchissia di i misgi si stressa o si face aggressivu, lanciate un trattatu o un ghjoculu per distrarre è separate i misgi. Cum'è l'accennatu prima, certi animali piglianu più tempu per accettà l'altri è pudete sempre pruvà torna dumane! L'impurtante ùn hè micca di arruvinà tuttu perchè vulete fà e cose più veloce di u ritimu di i vostri misgi.

Quandu i misgi ùn mostranu più alcuna aggressività o fastidiu unu versu l'altru, FULITI! L'avete dighjà tullerati! Avà li pudete lascià scuntrà si è esse inseme ma cun prudenza. fighjate a so interazione in i primi dui o trè ghjorni di libertà cumpleta. Tenite lucchetti è ghjoculi vicinu in casu chì un misgiu diventi aggressivu è avete bisognu di distraelu!

9

i misgi ùn vanu micca d'accordu

Se avete dui misgi chì sò stati introdutti male è chì ùn s'accordanu sempre ... ci hè speranza! U nostru cunsigliu hè di fà esattamente stu prucessu cun elli, piazzendu u più novu misgiu in un "monasteru" per ellu è seguitendu stu prucessu passu à passu. Quale hè chì sà chì cù questi cunsiglii ùn puderete micca riunisce i vostri misgi, ancu s'ellu hè solu per pudè tollerà l'altri senza lotta è pace in casa!