Cuntenutu
- Si duverianu tagliare e unghje di u misgiu?
- Quante volte devu taglià e unghje di u mo misgiu?
- Cumu Tagliate Unghie di Cat - Raccomandazioni
U scratching hè probabilmente a seconda attività preferita di i misgi dopu à dorme. L'artiglioli chì anu i felini ùn sò micca solu un strumentu di ghjocu è di distruzzione, ma ancu un miccanisimu di difesa hè strumentu praticu chì serà utile per l'animali domesticu in parechje situazioni.
Ancu s'ellu ùn hè micca sempre necessariu di taglià e unghie di u vostru misgiu, ci sò casi induve duvete piglià sta cura regulare, cum'è i misgi senza accessu à scratchers o altri oggetti per affilà e unghie, misgi anziani, ecc. In questu articulu di PeritoAnimal, chjarificemu a vostra dumanda: "Quandu taglià e unghje di u misgiu?". Continua à leghje è scopre!
Si duverianu tagliare e unghje di u misgiu?
In natura, u misgiu hè capace di mantene u statu di e unghje da solu, macinendu è affinendu nantu à varie superfici cume i tronchi d'arburi. Tuttavia, hè più difficiule per un gattu di casa di mantene a cundizione di e so unghje quandu ùn hà micca un scratcher. Per impediscelu di sente fastidiatu quandu marchjava è chì danneghja i vostri mobuli, hè necessariu taglià e unghje di u ghjattu.
Tù scratchers sò di primura, postu chì u graffiu hè istintivu in u ghjattu. Affila e unghie per preservà a so situazione, ma finisce ancu liberendu u stress attraversu l'attu. In più di sti dui benefici, u misgiu ferma cumunicà cù altri di listessa spezia quandu affine e unghie, lascendu segni chì indicanu a so presenza è delimitanu u territoriu.
Hè per quessa chì l'ideale hè di piazzà parechji scratchers in diversi lochi di a casa, impedendu cusì à u vostru misgiu di affilà e unghie è di grattà tuttu ciò chì trova. Se rimpruverate u felinu per questu, impediscendulu di liberà i so istinti, influenzerà a salute fisica è mentale di u vostru animale domesticu. Insegnate à u vostru misgiu à aduprà u raschiattore, ancu se micca tutti i misgi volenu o ponu aduprà st'ughjettu.
Generalmente, i misgi chì camminanu è ghjucanu fora ùn anu micca bisognu à u tutore di taglià e unghie, à u cuntrariu di quelli chì passanu u tempu in casa.
Quante volte devu taglià e unghje di u mo misgiu?
A frequenza di tagliu di e unghie dipende assai da u attività di u vostru misgiu, di i so ghjochi di tutti i ghjorni è di a necessità di affilà e unghje senza dannà i mobuli in casa.
In generale, e unghie di e zampe di davanti anu da esse tagliate duie volte à u mese, vale à dì ogni quindeci ghjorni. E zampe di daretu anu bisognu solu di un tagliu mensile in a maiò parte di i casi.
L'usu di raschiaturi pò rimandà u tempu di taglià e unghie perchè, cum'è menzionatu prima, portà e unghie hè unu di i vantaghji ch'ellu offre. Per sapè se avete bisognu di taglià e unghie di u vostru misgiu, pruvate à nutà se pudete stà à sente e gripe quandu u ghjattu corre è si sente u rimore chì facenu contru à a terra. In questu casu, sò dighjà cresciuti troppu è devenu esse tagliati.
Cumu Tagliate Unghie di Cat - Raccomandazioni
Avà chì a sapete quandu taglià e unghje di u misgiu, vi dumandate probabilmente cumu si deve fà. Questa hè una attività chì richiede assai cura è attenzione per ùn ferisce u gattu o causà traumi.
- cumprà unu forbici per taglià unghie di ghjattu. Ùn aduprate mai forbici regulare.
- Hai nitratu d'argentu vicinu, una sustanza chì ferma u sanguinamentu in casu di tagliu.
- Abituate u vostru misgiu à taglià e unghie da chjucu da pudè associà a pratica à qualcosa di pusitivu.
- Se ùn avete mai tagliatu e unghie di un gattu adultu, siate paciente è dolce. Pudete imbulighjà u misgiu in un asciugamanu è mette lu in u vostru fiancu, tirendulu unu à volta per taglià e unghie. Pudete ancu dumandà aiutu à un'altra persona per chì una persona afferra u gattinu mentre l'altra taglia e gripe. ùn vi scurdate di aduprà guanti largu è grossu pò esse assai utile per questu.
- Quandu avete a zampa in manu, appiccate leggermente ogni dettu chjucu è i grippi esisteranu da soli. Truvate u chjodu biancu è a rùbbrica situata à u centru, di solitu di culore scuru o rossu. Tagliate solu a parte bianca per evità a mutilazione di u nervu, qualcosa chì farà chì u vostru animale di casa sanguinassi è sente assai dulore. In i misgi di peli scuri, l'unghje hè di solitu culore di caffè è, in u centru nervu, un pocu più scuru in tonu.
- Se tagliate accidentalmente u nervu, aghjustate prestu un pocu di nitratu d'argentu in a zona. Hè pussibule chì assai sangue sorte.
- Se u vostru misgiu si mette nervosu è si scherza eccessivamente, rendu impussibile di manighjà, ùn furzate micca i ritagli di unghie. Puderete finisce per ferisce u vostru animale domesticu involuntariamente.
- Mantene a calma mentre tagliate e unghie di u ghjattu, aduprendu un tonu di voce calmu in modu chì u ghjattu sente quellu calmu.
- Mantene i pezzi di l'alimentu preferitu di u vostru misgiu vicinu per offre una ricumpensa quandu avete finitu di taglià. Sì avete sempre aduprà questu rinfurzamentu pusitivu, u ghjattu serà più calmu cù u tempu.
- Ùn urlà nè minaccià u ghjattu s'ellu ùn vi lascia micca taglià e unghie.
- In i misgi cù i capelli lunghi, pò esse assai utile per inumidisce u pelu nantu à e zampe prima di taglià e unghie in modu chì u pelu sia spartu è travagliendu cun più cunfortu è precisione.
- Ùn tirate mai e unghje di u vostru ghjattu, chì sta prucedura hè cunsiderata cum'è una mutilazione chì danneghja u felinu fisicamente è mentale.
- Se ùn vi sentite micca sicuru per taglià voi stessu e unghie di u misgiu, cunsultate u vostru veterinariu per ch'ellu possi fà lu senza piglià alcun risicu.