Piante tossiche per i misgi

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
18 PIANTE SICURE e non tossiche PER GATTI
Video: 18 PIANTE SICURE e non tossiche PER GATTI

Cuntenutu

Cum'è i cani, i misgi sò animali chì tendenu ancu manghjà piante per pulisce u vostru corpu o acquistà certe vitamine chì a vostra dieta normale ùn furnisce micca. Ancu se pò sembrà qualcosa di normale è innocu, a verità hè chì duvemu esse assai attenti à e piante chì acquistemu per decorà a nostra casa o u nostru giardinu, postu chì ci sò parechje chì sò abbastanza tossiche per elli.

Queste piante ponu causà danni dermatologichi, digestivi, neurologichi, cardiaci, renali o ancu morte in u felinu. Per impedisce chì sta situazione accada, in PeritoAnimal spiegemu ciò chì piante tossiche per i misgi u più cumunu è ciò chì provoca a so ingestione in u vostru animale domesticu.


Chì Cagione di Avvelenamentu vegetale in i Gatti

Sicondu u tippu di pianta tossica chì u nostru ghjattu hà ingeritu o toccatu, hà da sviluppà diversi sintomi. I disordini più cumuni è i prublemi di salute chì causanu in u felinu sò i seguenti:

  • Disordini Digestivi

Solitamente causanu prublemi gastrointestinali chì causanu diarrea acuta, vomitu è ​​gastroenterite emorragica, fallimentu di u fegatu chì provoca perdita di appetitu è ​​bassi spiriti (in più di diarrea è vomitu), è in particulare gastrite acuta.

  • disordini neurologichi

E piante chì affettanu u sistema nervosu ponu causà cunvulsioni, spasmi, salivazione eccessiva, mancanza di coordinazione, allucinazioni è ancu anu dannu oculare o dilatazione pupulare.

  • disordini di u core

Puderanu aumentà a frequenza cardiaca di l'animali, pruduce aritmie, difficultà respiratorie è, in i casi più gravi, arrestu cardiacu.


  • Insuffisenza renale

Di solitu presenta i primi sintomi qualchi ora dopu à l'intossicazione, u principale essendu vomitu, chì pò esse cunfusu cù un disordine gastrointestinale. À misura chì i ghjorni passanu è l'insufficienza renale diventa più larga, u vomitu si ferma è altri segni cum'è perdita di pesu (anorexia), disidratazione è depressione apparisce.

  • Dermatite allergica

Stu tipu di cundizione apparisce da u cuntattu direttu cù a pianta tossica è sviluppa irritazione in a zona influenzata, infiammazione, prurigine è dolore intensu, rossu è ancu perdita di capelli.

Sicondu u tippu di avvelenamentu è a pianta, u ghjattu pò sviluppà un tippu di disordine o parechji. Quì sottu, vi mostremu e piante tossiche più cumuni secondu u tippu di dannu chì u so cunsumu o toccu causa à u gattu.


Piante chì causanu disordini digestivi, neurologichi o cardiaci

E piante tossiche più cumuni chì causanu disordini di u core, danni à u sistema digestivu o nervosu di u misgiu sò i seguenti:

  • Oleander. Sviluppeghja principalmente prublemi gastrointestinali, ma secondu a quantità ingerita, pò ancu causà difficultà respiratorie, aritmie è arrestu cardiacu in i casi più estremi. Pò ancu causà frebba è sonnolenza.
  • azalea. Ancu s'ellu affetta principalmente u sistema digestivu, causendu diarrea, vomitu è ​​salivazione eccessiva. In piccule quantità, pò ancu sviluppà una mancanza di coordinazione accumpagnata da allucinazioni. L'ingestione di quantità più grande pò causà danni digestivi acuti, difficoltà à respirà, alterazione di a frequenza cardiaca, crisi, ipertensione, coma è ancu morte in casi severi.
  • Dieffenbachia. Tutte e parte di sta pianta sò tossiche per i misgi, dunque pò esse dannighjata dopu avè ingerita o solu per cuntattu direttu. À u cuntattu, a pianta causa disordini dermatulogichi, cume irritazione, infiammazione di a zona, rossu o vesciche. S'ellu hè inghjuttitu, face brusgià in bocca à u mumentu, dunque hè cumunu per u misgiu di smette di manghjà subitu. Inoltre, provoca infiammazione di a gola, dolore, gonfiore di u collu, stomacu è esofago, difficoltà à inghiottire, salivazione eccessiva, vomitu, difficoltà à respirà è, in casi gravi, soffocazione.
  • Eucaliptu. Questa hè una di e piante più faciule da truvà in fureste è spazii publichi cù giardini, dunque, se u vostru misgiu tende à fughje da casa o se li date una libertà totale di sorte, duvete esse assai attenti. L'ingestione di sta pianta provoca disturbi gastrointestinali, diarrea è vomitu.
  • Edera. Tutte e parti di sta pianta sò velenose, in particulare i so frutti chì sò altamente periculosi. A so ingestione provoca à tempu disordini gastrointestinali, cum'è diarrea è vomitu, è spasmi è una frequenza cardiaca accelerata. Inoltre, un cuntattu simplice cù a pelle si sviluppa in a nostra dermatite è eruzioni cutanee. In i casi più severi in cui una quantità più grande di sta pianta hè cunsumata, pò causà a morte.
  • Ortensia. Sia e foglie è i fiori sò tossichi, è i sintomi più cumuni di intossicazione da sta pianta sò tipichi di disordini gastrointestinali (diarrea, vomitu è ​​dolore addominale). A seconda di a quantità ingerita, pò influenzà u sistema nervosu, causendu prublemi di abilità motorie, cume a mancanza di coordinazione.
  • Ghjacintu. Ancu se i fiori sò tossichi, a parte più periculosa per i misgi hè u bulbu. Provoca disordini digestivi cume irritazioni gastrointestinali, diarrea è vomitu.
  • Lily. L'ingestione di sta pianta tossica per i misgi causa principalmente disordini digestivi cum'è diarrea, vomitu, dolore addominale è malessere generale. In casi più gravi, pò causà ipertensione è pressione sanguigna aumentata in u felinu.
  • Marihuana. Ancu s'ellu hè illegale avè sta pianta in casa, duvete sapè chì l'ingerimentu hè altamente tossicu per u ghjattu. Provoca sintomi cum'è mancanza di coordinazione, vomitu, diarrea, sbavatura eccessiva, convulsioni, frequenza cardiaca aumentata è, in i casi peggiori, coma.
  • viscu. A parte più tossica di sta pianta hè u fruttu, è ci vole assai quantità per causà avvelenamentu severu. Provocanu danni gastrointestinali chì sviluppanu vomitu, diarrea è malessere generale in u felinu. Pò ancu causà dilatazione di e pupille è salivazione eccessiva. In i casi induve una grande quantità di frutti hè ingerita, i danni seranu neurologichi è cardiovasculari, causendu difficultà respiratoria, asfissia, frequenza cardiaca aumentata, tachicardia, mancanza di coordinazione, convulsioni, coma è ancu arrestu cardiacu.
  • poinsettia. Una di e piante più cumuni in casa durante l'inguernu è, à u so tornu, una di e più tossiche per i misgi. Se l'avete ingeritu, pò causà disordini digestivi chì causeranu diarrea, vomitu è ​​dolore addominale. In casu avete un cuntattu direttu cù a sapa vegetale, pruvucarà irritazione à a pelle è l'ochji di u felinu, prurite è eruzioni cutanee.
  • Narcissu. Tutte e varietà di narcisi sò tossiche per i misgi in a so interezza. À u cuntattu, a pianta sviluppa irritazione di a pelle, mentre s'ella hè ingerita causa gravi prublemi gastrointestinali cum'è vomitu è ​​diarrea acuta, infiammazione è dolore addominale, è disordini di u core chì ponu purtà à a morte di l'animali.
  • Tulipanu. Tutte e parte di a tulipana sò tossiche, ingerendu la pò causà irritazione gastrointestinale in u ghjattu accumpagnata da vomitu è ​​diarrea.

Oltre à queste piante tossiche, ci sò ancu altri chì sò altamente periculosi per i felini chì causanu ancu prublemi digestivi, nervosi o cardiaci: agliu, albicocca è mela (i semi è i frutti sò tossichi), aconitum, privet, lupin, ranunculus, castagnu India , cipolla, crocus d'autunno, foxglove, datura, gelsominu giallu, foglia di alloro, rododendru, sambucu è tassu.

Sì avete una di queste piante in casa, duvete assicurà chì ferma fora di a portata di u vostru misgiu. Inoltre, se suspettate chì u vostru felinu hè diventatu intossicatu da ingestione o cuntattu direttu cù unu di elli, ùn esitate micca è piglia lu à u veterinariu u più prestu pussibule. Arricurdatevi chì a gravità di i sintomi hè in leia cù a quantità di a pianta ingerita è chì certi sò ancu mortali.

Piante tossiche per i misgi chì compromettenu a funzione renale

E piante più cumuni chì causanu disfunzioni di u sistema renale in i misgi sò i giglioli (cum'è tulipani è gigli) è daylily. Tutte e parti di e duie piante sò altamente tossiche, a so tossicità hè tale chì basta à ingerisce una sola foglia per sviluppà sintomi.

In casu di muzzicà o ingerisce una di e duie piante, u ghjattu hà vomitu, perdita di appetitu è ​​debbulezza. Quandu i danni à u sistema renale avanzanu, u felinu riduce u vomitu finu à chì sparisce cumpletamente, cumincerà à causà anoressia per mancanza di alimentu è pò ancu smette di pruduce urina.

I sintomi ùn sò micca immediati, i primi segni cumpariscenu di solitu in duie ore dopu l'ingestione di a pianta. Se ùn site micca cusciente di questu, l'insufficienza renale diventa acuta in trè ghjorni da intossicazione. Per quessa, hè di primura cunsultate u veterinariu, postu chì solu u trattamentu medicu pò salvà a vita di u vostru misgiu.

Piante tossiche per i misgi chì causanu dermatite allergica

In più di e piante di sopra chì causanu disordini dermatologichi è gastrointestinali, ci sò altre piante chì ponu causà stu tippu di prublema in u nostru misgiu. I più cumuni sò i seguenti:

  • Ninfa d'acqua
  • Margherita
  • Urtica
  • Primula
  • boa constrictor

Una volta chì u vostru misgiu hà u cuntattu direttu cù una di ste piante, hà da sviluppà irritazione di a pelle, eruzioni cutanee, rossu, infiammazione, prurigine, dolore intensu, brucia, vesciche è ancu alopecia lucalizata. Se li ingerite, ponu causà ardenti in bocca è prublemi gastrointestinali.

In casi lievi per cuntattu, pudemu trattà i danni cù unguenti antiinfiammatori chì cuntenenu cortisone, sempre prescritti da specialisti veterinarii, è copre a zona interessata cù compresse fredde per calmà a sensazione di brusgiatura. Tuttavia, in i casi più gravi hè di primura cunsultate u veterinariu per ch'ellu administri u trattamentu antialergicu u più adattu à u felinu per via intravenosa.

Leghjite puru u nostru articulu nantu à: cume tene i misgi luntanu da e piante.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.