Cuntenutu
- E piante medicinali ùn sò micca innocu
- Piante medicinali per i cani
- Aduprate queste piante sottu a supervisione di un veterinariu.
Dapoi i tempi di Galen (cunsideratu u babbu di a farmacia) finu à oghje, i trattamenti farmacologichi sò avanzati à un ritmu assai veloce, essendu un eccellente aiutu contr'à numerose cundizioni patologichi sia in medicina umana sia in medicina veterinaria.
Tuttavia, micca tutti sò vantaghji, chì e droghe rappresentanu un ottimu travagliu per u fegatu, chì li deve metabolizà, è spessu interferisce cù e risposte immunitarie di u corpu, in più di u risicu di sviluppà parechji effetti secondari.
Dunque, di più in più prupietarii consideranu chì u trattamentu farmaculogicu ùn deve micca esse cunsideratu cum'è un trattamentu di prima scelta, postu chì i nostri animali domestici ponu ancu prufittà di l'azzione di numerose risorse naturali cum'è a medicina erbistica, chì hè a terapia cù e piante medicinali. In questu articulu di PeritoAnimal vi aiuteremu à trattà u vostru animale domesticu in un modu più naturale è vi daremu più infurmazioni nantu à u piante medicinali per i cani.
E piante medicinali ùn sò micca innocu
Ci sò numerose piante chì sò tossiche per i cani, altrettantu, pudemu ancu truvà parechje piante chì sò assai utili per a so salute. Tuttavia, una pianta terapeutica ùn hè micca sempre una pianta innocu.
E piante medicinali sò caratterizate da avè una droga vegetale, chì hè a parte o parti aduprate terapeuticamente, chì anu ovviamente unu o parechji principi attivi chì modificheranu a fisiologia di l'organisimu.
L'ingredienti attivi cuntenuti in e piante medicinali seguitanu u listessu prucessu chì i farmaci: da una parte, l'organismu di l'animali rilascia u ingrediente attivu, l'assorbe, u distribuisce, u metabolizeghja è, infine, l'escreta. D'altra parte, stu principiu attivu hà un certu meccanisimu d'azione è un effettu farmaculogicu.
E piante medicinali per i cani, se aduprate currettamente, sò di grande aiutu. Tuttavia, duvete sapè chì pò esse contraindicatu in diverse situazioni è interagisce cù diverse droghe.
Piante medicinali per i cani
E piante medicinali mostrate in seguitu anu pruprietà chì li rendenu utili per trattà varie condizioni in i nostri animali domestici, in modu naturale è rispettosu per i so corpi:
- aloe vera: U suchju di Aloe vera applicatu esternamente riduce l'infiammazione di a pelle, hà proprietà anestetiche è, in più, favurisce a rigenerazione di e cellule di a pelle. Pò esse ancu applicatu internamente per migliurà a salute generale di u cane, alleviare e malatie gastrointestinali è migliurà a risposta di u sistema immunitariu.
- Valerian: A radice di valeriana per i cani hè una ottima opzione per calmà a nervosità, allevia l'insonnia è riduce u dolore è l'infiammazione.Questa pruprietà ùn hè micca assai cunnisciuta, è agisce ancu cum'è un rilassante musculu eccellente.
- biancu: L'aranciu biancu agisce cum'è un tonicu cardiacu eccellente, essendu assai utile per prevene l'insufficienza cardiaca congestiva in i cani più anziani, ùn hè generalmente adupratu in i cani ghjovani à menu chì soffrenu di malatie di vermi cardiaci, induve l'aranciu biancu pò aiutà u cane à sopravvive à sta malattia.
- cardo di latte: U cardo marinu cuntene un forte principiu attivu chjamatu silimarina, chì agisce cum'è prutettore è rigeneratore di e cellule di u fegatu. Hè utile per migliurà a salute di i cuccioli in ogni cuntestu è sopratuttu necessariu in casi di polifarmacia, perchè aiuterà u fegatu à metabolizà e droghe senza fà male.
- Arnica Montana: Hè una pianta eccellente per trattà i traumi, postu chì allevia u dolore, riduce l'infiammazione è impedisce a furmazione di contusioni. Hè cunsigliatu di aduprà topicamente o cù l'applicazione di un rimediu omeopaticu.
- Camomilla: I cani ponu ancu prufittà di sta famosa pianta medicinale, hè assai utile cum'è sedativu leggiu è hè particularmente indicatu per prublemi di stomacu cum'è digestioni forti o vomitu.
- arpagofitu: L'arpagòfitu hè unu di i migliori antiinfiammatori naturali per i cani, hè utile in ogni cundizione chì provoca infiammazione, essendu particularmente indicatu per i prublemi musculari è articulari.
Aduprate queste piante sottu a supervisione di un veterinariu.
E piante medicinali per i cani ponu esse applicate in modi diversi, sia in infusione, capsule, estratto di fluidi o topicamente. Ogni presentazione cuntene un diversa cuncintrazione di ingredienti attivi, dunque hè di primura chì un veterinariu sorveglie u trattamentu, di preferenza un veterinariu olisticu cun un bon duminiu di a medicina erboristica.
A dosa di trattamentu ùn hè micca l'unicu mutivu perchè u l'attenzione veterinaria hè essenziale, postu chì duverà dinò valutà se a pianta presenta qualsiasi contraindicazione per u statu di salute di u cane o se, à u cuntrariu, presenta interazione cù una di e droghe chì l'animali pò piglià.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.