Pidocchi Canarii - Prevenzione è Trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Maghju 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Ci hè parechje persone chì decidenu optà per l'acelli quandu si tratta di accoglie un animale in casa soia, è ci sò parechje spezie d'uccelli chì pudemu aduttà cum'è animale domesticu è trà i più caratteristici è amichevuli pudemu mette in risaltu i canarii.

Si tratta di animali felici chì sò faciuli à tene in cundizione eccellenti, tuttavia, sò ancu esposti à parechje malatie è sò specialmente suscettibili à infezioni parasitiche.

In questu articulu parlamemu prevenzione è trattamentu di i pidocchi canarini, per offre a più bona cura à u vostru canariu.


U pidochju rossu in i canarii

I canarii ponu esse affettati da i pidocchi, essendu specialmente suscettibili à i pidocchi. infezzione parasitaria causata da u pidochju rossu, un parassitu chì si nutrisce di sangue di mammiferi è altri animali vertebrati è chì attacca prima l'acelli più debuli, cuminciendu da a prole, s'ellu ci hè.

Hè un parassita chì a so presenza pò esse difficiule à rilevà postu chì e so abitudine sò nutturne è si manifestanu solu di notte. Una vigilanza cuntinua serà essenziale per detecta u pidochju rossu à tempu, postu chì più tardi principia u trattamentu, più serà difficiule per eradicate cumpletamente stu parassita.

Cumu sapè se u mo canariu hà pidochji rossi?

Per rilevà l'infezzione parasitaria causata da i pidochji rossi, hè di primura osservà a gabbia è u cumpurtamentu di u canariu di notte. Ci hè parechji metudi chì ci permettenu di cunfirmà a presenza di stu parasite:


  • Ispeziona a gabbia durante a notte, avvicinendusi cù una torcia, nutendu sì u canariu hà qualchì inquietudine è vole graffià si ripetutamente.

  • Copre a gabbia cù un pannu biancu per a notte, a mane dopu si pò vede u pannu biancu cù piccule macchie rosse, è pò ancu esse chì qualchì parassita li sia stata appiccicata.

  • Durante a notte pudemu ancu lascià un picculu cuntainer cù l'acqua è qualchì goccia d'acitu, a mane dopu pudemu truvà qualchì parassita annegatu in questu.

Un altru segnu chì pudemu vede in u nostru canariu hè una caratteristica pelle pallida chì indica cuntagione da parassiti cunsumatori di sangue, succhjendu u sangue.

Trattamentu di Pidochji Canarii

U pidochju rossu hè assai difficiule da eliminà, soprattuttu s'ellu ùn hè micca rilevatu à tempu, dunque hè necessariu aduprà un pidochju rossu. antiparasiticu à largu spettruIn questu casu, l'ivermectina, un ingrediente attivu chì pò esse applicatu à infezioni parassite interne è esterne.


Tuttavia, una sobredose di questu antiparassitariu pò causà sintomi neurologichi in i canarii è pò ancu causà a morte in certi casi.

Dunque, hè di vitale impurtanza chì ùn medicate micca sè stessu u vostru canariu. U vostru veterinariu vi dicerà cumu amministrà l'antiparassitariu, chì dose aduprà è quantu volte hè necessariu applicallu.

Prevenzione di Pidochji Canarii

Per prevene i vostri canarii da esse affettati da i pidocchi è da altri parassiti esterni hè impurtante seguità questi suggerimenti:

  • Pulite periodicamente è disinfettate a gabbia è tutti l'accessori canarii.

  • Aghjunghjite l'acitu di sidru di mela à l'acqua chì i vostri acelli usanu per u so bagnu, cusì puderete respinghje alcuni parassiti è ancu dà più lucentezza à u vostru piumaghju.

  • Applica un insetticida o acaricida di modu regulare. U vostru veterinariu pò cunsigliallu nantu à u pruduttu u più adattu.

  • Monitorate periodicamente u comportamentu di u vostru canariu, hè impurtante rilevà infezioni parassite cù u più in avanzu pussibule.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.