Perchè u chow-chow hà una lingua viola?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Perchè u chow-chow hà una lingua viola? - Animali
Perchè u chow-chow hà una lingua viola? - Animali

Cuntenutu

U mutivu perchè chow-chow hà una lingua turchina hè in a vostra genetica. Sia e so mucose sia a so lingua anu cellule chì altre razze di solitu ùn anu micca, o chì anu in poche concentrazioni. Quandu pensemu à e razze canine da u livante, e razze giappunesi è chinese venenu in mente, cum'è u shiba inu, u akita inu è u chow-chow. Cusì, si pò dì chì u chow-chow hè u cane u più pupulare di origine cinese trà l'altri. Tuttavia, pochi cunnoscenu i dettagli di stu preziosu cane, cum'è u so caratteru assai riservatu. Quandu si parla di st'animali pacificu, u culore particulare di a lingua hè guasgi sempre mintuvatu, ma quanti sanu ciò chì raprisenta? In questu articulu Expert Animal, parleremu a lingua turchina di chow chow, a spiegazione scientifica è i miti chì a circondanu.


Perchè Chow Chow Hà una Lingua Blu: Spiegazione Scentifica

A lingua di u Chow-Chow hè turchina, viuletta o viola, per via di a presenza di cellule pigmentarie, vale à dì, cellule chì cuntenenu elementi chjamati pigmenti, è furniscenu un culore cusì esoticu. Geneticamente, sti cani anu una concentrazione più alta di queste cellule, dunque, anu un culore differente da u restu di e razze. Oltre à esse situate nantu à a lingua, queste cellule si trovanu principalmente in e mucose. Dunque, sta razza cinese hè a sola chì hà labbre, gengive è palatu, caratterizata da un tonu turchinu scuru, guasgi interamente.

Ci hè un fattu curiosu annantu à sta peculiarità, chì ùn apparisce micca solu in certi cani, cum'è u chow-chow. A pigmentazione hè prisente ancu in e mucose di l'altri animali cum'è e giraffe, a razza bovina Jersey è alcune famiglie d'orsi cum'è l'orsu pulare. Alcuni studii cunclude chì chow-chow vene da u Hemicyon, una spezia di mammiferi chì face parte di e famiglie di cani è orsi estinti, è campava in l'epica Miocene. Tuttavia, nisuna prova scientifica definitiva ùn hè ancu stata trovata per sustene stu suspettu, dunque hè solu una ipotesi. Tuttavia, u chow-chow hà 44 denti, cum'è l'orsi, una pussibule coincidenza chì cunfirmerebbe sti suspetti, postu chì un cane regulare hà una arcata di solu 42 denti.


Un altru fattu curiosu chì avemu digià citatu hè chì u chow-chow ùn hè micca u solu cane cù labbra è un palatu caratterizatu da u so culore turchinu scuru. In fatti, ci sò parechje razze di cani è altri mammiferi incrociati chì anu macchie di stu culore, tuttavia, e so mucose ùn sò micca cumpletamente scure. Hè impurtante nutà chì u chow-chow micca necessariamente natu cù una lingua cumpletamente viola, ma da 2 à 3 mesi di età, cumminciamu à mustrà a culurazione. Dunque, se u vostru amicu pelutu ùn hà ancu una lingua turchina, pò esse u risultatu di una croce micca "pura", è trà i vostri parenti (o ancu un altru antenatu) ci hè un cane di un'altra razza, o simpliciamente in u vostru genetica, stu genu hè firmatu un genu recessivu piuttostu cà un genu duminante. Se vulete presentà u vostru animale domesticu in un cuncorsu, per piacè nutate chì FCI ùn accetta micca animali senza lingua blu / viola o turchinu scuru.

Un'altra razza di cane chì hè caratterizata da a so lingua turchina hè u shar pei. Dunque, hè impurtante chjarificà chì un altru cane pò avè macchie pigmentate o punti di turchinu, viulente o turchinu scuru nantu à a lingua. Ciò ùn significa micca ch'ellu sia discendente da un chow-chow o da un altru cane cinese, chì più di 30 razze di cani anu macchie di lingua.


Lingua blu in u cane chow chow: legenda

Sapete chì ci sò e leggende chì spieganu perchè u cane chow-chow hà una lingua turchina? Cum'è un cane uriginale dedicatu à a prutezzione è a prutezzione di i tempii Buddisti, a legenda dice chì un ghjornu assai fretu un monacu hè statu gravemente malatu è incapace di sorte per piglià u legnu per accende u focu. Dunque, u cane chì era in u stessu tempiu si n'andò in a furesta per raccoglie legnu è ùn truvò chè pezzi carbonizati. I purtò ind'è u monacu. Quandu hà toccu u legnu carbonizatu cù a bocca, a lingua diventatu turchinu per via di u cuntattu cù u carbone.

A seconda legenda dice chì a lingua di u chow chow hè turchina (o viola) perchè un ghjornu un cane di sta razza hà seguitatu à Buddha quandu hà dipintu u celu turchinu. Quandu u pennellu lasciava tracce, u cane liccò tutte e gocce cadute. Da quellu ghjornu, a razza hè ricunnisciuta cum'è u cane di lingua turchina.

Personalità è caratteristiche di u cane Chow Chow

Benintesa, quandu pensemu à u chow-chow, a prima caratteristica chì pensemu hè a so lingua blu o viola. Tuttavia, ùn deve micca esse un cane ricunnisciutu solu da questu attributu fisicu, chì hè, in generale, un animale assai particulare.

Cù un aspettu di un leone in miniatura, u chow-chow hè un animale calmu è pacificu chì hà l'abilità di esse un excelente cane di guardia. In origine, sta razza aduprava per prutege i tempii asiatichi in paesi cum'è a Cina è u Tibet. Cusì si pò dì chì u vostru stintu di guardianu hè in l'ADN. In più, hè digià statu designatu cane di caccia è di pastore, fatti chì spieganu u so caratteru è u so temperamentu.

Un fattu curiosu hè chì in certe culture occidentali hè chjamatu Fu Lions, cunnisciutu ancu cum'è Buddha Lions o Lions Chinese, Fu Dogs o Fo Dogs (Foo Dogs), per via di una cunfusione chì lega i leoni guardiani cù sti cani d'origine cinese, per via di u so aspettu fisicu è di a so origine da cani di guardia.

U vostru mantellu ingumbrosu è a so spressione adorabile hà fattu di stu cane unu di i più pupulari in u mondu. Tuttavia, deve esse nutatu chì per mantene in perfette condizioni hè di primura di piglià una cura adatta. Dunque, ricumandemu d'andà à u parrucchiere caninu una volta à u mese o ogni mese è mezu.