Tumore Venereali Trasmissibile Caninu (TVT) - Sintomi è Trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Tumore Venereali Trasmissibile Caninu (TVT) - Sintomi è Trattamentu - Animali
Tumore Venereali Trasmissibile Caninu (TVT) - Sintomi è Trattamentu - Animali

Cuntenutu

U tumore venericu trasmissibile caninu pò influenzà i masci è e femine, ancu se una incidenza più alta hè osservata trà l'individui chì presentanu attività sessuale. Dunque, prima di spiegà i sintomi di sta malattia è u so trattamentu, duvemu cunsiderà l'impurtanza di a sterilizazione o di a castrazione per evità parechje infezioni è cuntrolli veterinarii periodichi, per pudè rilevà precoce qualsiasi tumore.

In questu articulu Expert Animal, spiegheremu u tumore venericu trasmissibile caninu (TVT), i so sintomi è u trattamentu. Arricurdatevi, l'attenzione veterinaria in sta patologia hè di primura!

Cosa hè a TVT canina?

TVT significa tumore venericu trasmissibile in i cani. Hè un cancheru chì apparisce in i cani, in u genitale di i dui sessi: maschile è femina, ancu s'ellu hè ancu pussibule di truvallu in altre parte di u corpu, cum'è u perineu, a faccia, a bocca, a lingua, l'ochji, u nasu o e gambe . Fortunatamente, hè un neoplasia menu cumunu. U veterinariu puderà stabilisce u diagnosticu differenziale propiu.


A forma più cumuna di trasmissione hè di via sessuDunque, stu tumore apparisce più spessu in i cani steruti chì s'accoppianu senza alcun cuntrollu o in animali chì sò abbandunati.

TVT caninu: trasmissione

E piccule lesioni, chì si verificanu nantu à a membrana mucosa di u pene è di a vagina durante u rapportu sessuale, servenu da puntu d'entrata per cellule tumorali.À u Trasmissione canina TVT pò ancu accade attraversu lecca, graffi o morsi. Hè cunsideratu un cancheru à bassa intensità, ancu se pò accade metastasi in certi casi.

Questi tumori ponu esse mantenuti in u periodu di incubazione finu à parechji mesi dopu l'infezzione prima chì a massa sia osservata mentre cresce, si pò sparghje in u scrotum è l'annu o ancu organi cum'è u fegatu o a milza. Casi di a malatia sò stati trovi in ​​u mondu sanu, essendu più prisenti in climi caldi o temperati.


Ci hè parechje terapie alternative per i cani cun u cancheru, tuttavia, prima di inizià qualsiasi trattamentu vi raccomandemu una visita à un veterinariu di fiducia.

TVT Caninu: sintomi

Pudemu suspettà a presenza di un tumore caninu trasmissibile se truvemu infjammazione o lesioni in u pene, vagina o vulva. Pò esse visti cum’è grumi in forma di cavolfiore o noduli in forma di steli chì ponu ulcerà è presentà tumori solitari o multipli.

Sintomi cum'è sanguinante micca assuciatu à l'urinazione, ancu se u caregiver pò cunfondelu cù l'ematuria, vale à dì, l'apparizione di sangue in l'urina. Benintesa, se a TVT canina pò ostruisce l'uretra, serà difficiule à urinà. In e femine, u sanguinamentu pò esse cunfusu cù u periodu di calore, dunque, se si nota chì si estende, hè cunsigliatu di cuntattà u vostru veterinariu.


TVT canina: diagnosticu

Una volta di più, serà u prufessiunale à palisà u diagnosticu, postu chì hè necessariu diffarenzià stu quadru clinicu da, per esempiu, una pussibile infezzione d'urina o una crescita di prostata, in casu di masci. U TVT caninu hè diagnosticatu da citulugia, dunque, un campione deve esse presu.

Trattamentu di Tumore Venereali Trasmissibile Caninu

quandu si pensa cumu curà a TVT canina è, per furtuna, u tumore venericu trasmissibile caninu, cum'è menzionatu prima, hè cunsideratu un cancru di bassa intensità, dunque risponde bè à u trattamentu. Di solitu si compone di chimioterapia o, in certi casi, radioterapia. Questi trattamenti ponu durà trà 3 è 6 settimane. In casu di radioterapia, una sola sessione pò esse necessaria. A guarigione si ottiene in guasi tutti i casi.

Duvete esse cuscenti chì ci sò alcuni effetti collaterali di a chimioterapia, cume u vomitu o a depressione di u midollo osseu, eccu perchè hè impurtante di fà la. esami di cuntrollu. A chirurgia in questi casi hè menu raccomandata perchè hè associata à fenomeni di ricorrenza.

A sterilizazione di i cani hè inclusa in e pratiche di prevenzione, postu chì tutti l'animali chì vaganu liberamente sò u gruppu di risicu, presentendu più opportunità per l'infezzione. I cani chì campanu in rifugi, rifugi, associazioni prutettori, cani o incubatori sò ancu più esposti perchè sti lochi riuniscenu un gran numeru di cani, ciò chì aumenta a probabilità di cuntattu, cù u risicu addizionale di ùn esse sterilizzati.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.