Cuntenutu
U 71% di a pianeta hè furmata da l'oceani è ci sò un numeru numeru d'animali marini chì mancu tutte e spezie sò cunnisciute. Tuttavia, l'aumentu di a temperatura di l'acqua, a contaminazione di i mari è a caccia minaccianu u livellu di a vita marina è parechji animali sò in periculu di estinzione, cumprese spezie chì ùn averemu mai cunnisciutu.
L'egoisimu umanu è u cunsumerisimu è a cura cù a quale trattemu a nostra pianeta face chì a populazione marina sia sempre più affettata.
In PeritoAnimal vi mostremu parechji esempi di animali marini in periculu, ma questu hè solu un campione di u grande dannu chì si face à a vita di l'oceani.
tartaruga falca
Stu tippu di tartaruga, uriginariu di e regioni tropicali è subtropicali, hè unu di l'animali marini chì hè in periculu criticu di estinzione. à u seculu scorsu a so populazione hè diminuita di più di 80%. Hè soprattuttu per via di a caccia, chì u so carapace hè assai pupulare per scopi decorativi.
Ancu se ci hè una pruibizione espressa di u cummerciu di cunchiglie di tartaruga di falchi per prevene l'estinzione tutale di ste tartarughe, u mercatu neru cuntinueghja à sfruttà l'acquistu è a vendita di questu materiale finu à i limiti più disordinati.
vaquita marina
Stu picculu cetaceu timidu campa solu in una zona trà u Golfu Superiore di California è u Mare di Corti. Appartene à una famiglia di cetacei chjamata Phocoenidae è trà elle, a vaquita marina hè a sola chì stà in acque calde.
Questu hè un altru di l'animali marini in periculu di estinzione imminente, postu chì attualmente fermanu menu di 60 copie. A so sparizione massiccia hè duvuta à a contaminazione di l'acqua è di a pesca, perchè, ancu se questi sò l'ughjettivu di a pesca, sò intrappulati in e rete è e maglie chì sò aduprate per piscà in questa regione. L'autorità è i guverni di a pesca ùn ghjunghjenu à alcunu accordu per pruibisce definitivamente stu tippu di pesca, pruvucendu a pupulazione di vaquitas marini à riduce annu dopu annu.
Tartaruga di pelle
trà i tippi di tartarughe marine chì esistenu, questu abita in l'Oceanu Pacificu, hè u più grande di tutte e tartarughe chì esistenu oghje è, in più, hè unu di i più antichi. Tuttavia. in pochi decennii hà riesciutu à piazzassi trà l'animali marini in periculu di estinzione. Hè, in fattu, in periculu criticu per a listessa ragione chì a vaquita marina, pesca incontrollata.
U tonu rossu
U Tunnu hè unu di i pesci più valutati nantu à u mercatu grazia à a so carne. À tal puntu, chì a pesca eccessiva à a quale hè stata sottumessa hà fattu diminuì a so populazione di l'85%. U tonnu rossu, chì vene da u Mediterraniu è da l'Atlanticu urientale, hè in traccia di sparì per via di u so grande cunsumu. Malgradu i tentativi di piantà, a pesca di u tonu cuntinueghja à avè valori tamanti, è una grande parte hè illegale.
Balena turchina
U più grande animale di u mondu ùn hè ancu salvatu da esse in a lista di l'animali marini in periculu di estinzione. U mutivu principale, una volta di più, hè u braconnage incontrollé. I piscadori di balene gudenu di tuttu, quandu dicemu chì tuttu hè tuttu, ancu a so peletta.
A balena hè stata aduprata dapoi u grassu è u tissutu, cù chì sò fatti saponi o candele, finu à barba, cù chì sò fatte e spazzole, è ancu i vostri vacca hè largamente cunsumatu in certi paesi di u mondu. Ci sò altre ragioni per chì a so populazione sia cusì affettata, cume a contaminazione acustica o ambientale, chì influenzanu l'ecosistema di questi animali.
Vede dinò l'articulu di Espertu Animale chì seguita induve vi mostremu i 10 animali in periculu in u mondu.