I cani ponu guardà a TV?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 20 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Frozen Let it go (Gabe the dog cover)
Video: Frozen Let it go (Gabe the dog cover)

Cuntenutu

Sapete chì in Germania ci hè un canali TV cani? Ùn si tratta micca di cani, si tratta di cani. Si chjama DogTV è u ghjornu di a so liberazione era stimatu chì circa sette milioni di cani eranu probabilmente attratti da a prugrammazione fatta apposta per elli.

À sente Nicholas Dodman, prufessore di medicina veterinaria à l'Università Tufts (USA), l'obiettivu di u canale era di alleviare u fastidiu chì l'animale pò sente quandu hè solu in casa.

Ma prima di què, seria bè di chjarificà a quistione di sì i cani ponu guardà a TV, ùn v'inchietate chì in l'articulu PeritoAnimal seguente vi daremu tutte e risposte nantu à sta curiosità canina.


I cani ponu guardà a TV o micca?

A risposta à sta dumanda hè Iè è innò. I cani è i misgi anu ochji diversi cà i nostri, sò più precisi. Catturanu u muvimentu megliu cà l'ochju umanu. Questa differenza hè ciò chì ci motiva quandu parlemu di televisione.

A televisione hè maghjine chì si presentanu una dopu l'altra à una velocità assai alta. Questa velocità hè quella chì inganna a nostra visione è li face vede cum'è vedemu u muvimentu. Per chì l'umani capiscinu sta sensazione di muvimentu, l'imaghjini devenu andà à una velocità di 40 hz (immagini per secondu). In cuntrastu, l'animali anu bisognu di vitezza in successione hè almenu 75 Hz.

Una televisione moderna nurmale righjunghji circa 300 hz (ci sò quelli chì ghjunghjenu à 1000 hz), ma i televisori più vechji ghjunghjenu à 50 hz. Vi puderete imaginà quantu deve esse noioso per u vostru animale domesticu di guardà a TV è vede una lenta successione di immagini? Hè nurmale ch'elli ùn li fessinu micca attenzione.


Un altru fattore chì influenza i cani per guardà a televisione hè l'altura à a quale site. I televisori sò sempre posti cusì chì sò à u livellu di l'ochji mentre simu seduti. Per u vostru animale domesticu sarebbe abbastanza scumudu d'avè da circà tutta a ghjurnata.

Avete mai statu in e prime file di un sinemà? Se sì, allora sapete dighjà à chì mi riferiscu.

Hè normale chì ùn sianu micca interessati perchè u a prugrammazione ùn hè fatta per elli. Parechji pruprietarii assicuranu chì i so animali domestici reagiscinu quandu vedenu un cane à a televisione, à u cuntrariu, di fronte à un disegnu o una maghjina statica di un cane, ùn prestanu micca attenzione. Sò capace di dì a differenza.

Cumu seria una televisione amica di i cani

Duverebbe avè u seguitu funziunalità:


  • Avè più di 75hz.
  • Esse situatu à una altezza da l'ochji di u cane.
  • Programmi di trasmissione induve i cani vedenu altri animali, misgi, acelli, pecure, ...

Sicondu i rispunsevuli di u canali DogTv, i cani ùn ponu micca solu esse intrattenuti guardendu a televisione, ma questu li porta ancu benefici. Anu trè tippi di cuntenutu: rilassante, stimulante è di rinforzamentu di u comportamentu.

U canale dice chì un cane riduce l'ansietà di separazione vedendu u cuntenutu rilassante. I stimulanti servenu per incuraghjà è sviluppà a mente di l'animali. Infine, avemu rinfurzatori.

Quelli chì sò rispunsevuli di DogTv danu l'esempiu seguente: un cane chì vede à a televisione altri cani chì caccianu una palla, aumenterà u so propiu apprendimentu in u ghjocu cù a palla.

Miti nantu à a vista di i cani

  • I cani venenu in biancu è neru: Lie. Puderanu vede culori, ma micca tante tonalità cum'è umani. In fatti, sò capaci di ricunnosce varianti turchini, gialli è grisgi. Venenu in culori verdi, rossi è aranci cum'è sfumature di giallu.
  • I cani ghjunghjenu in a bughjura: Verità. U pupulare pò dilatassi assai di più per assorbe più luce, ma hà ancu una patina cellulare speciale per migliurà a vostra visione di notte. Stu stratu hè situatu in fondu à a retina, hè ancu a causa di l'ochji di u cane chì brillanu in u bughju quandu sò illuminati.
  • Infine, un'altra curiosità. U campu di visione di i cani hè diversu. Ughjetti à menu di 30 centimetri da a vostra faccia sò visti sfocati. Dunque anu bisognu di sente tuttu. Inoltre, a vostra visione periferica hè assai megliu.