I cani vedenu spiriti?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
I cani vedono i FANTASMI? - Cose che non sai sui cani
Video: I cani vedono i FANTASMI? - Cose che non sai sui cani

Cuntenutu

Si sà in u mondu sanu chì i cani, cum'è a stragrande maggioranza di l'animali, sò capace di sente fenomeni catastrofichi chì l'omi ùn sò micca capaci di rilevà malgradu a nostra tecnulugia.

I cani anu facultà intrinseci, vale à dì, tutalmente naturali, chì superanu a nostra comprensione. Senza dubbitu u vostru olfattu, udizione è altri sensi ponu spiegà alcune cose incomprensibili à ochju nudu.

Vi dumandate sì i cani vedenu spiriti? Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal è scopri!

u sensu di l'olfattu caninu

Si sà chì attraversu u so sensu di l'olfattu, i cani rilevanu l'umore di e persone. L'esempiu più chjaru hè a situazione tipica in cui un cane tranquillu diventa improvvisamente aggressivu versu una persona senza ragione apparente. Quandu pruvemu à scopre a causa di sta reazione, si scopre chì a persona cù a quale u cane hè statu aggressivu hà una paura tamanta di i cani. Cusì dicemu cusì u cane puzzava a paura.


I cani rilevanu u periculu

Un altru cani di qualità chì anu hè quellu detecta minacie latenti intornu à noi.

Una volta aghju avutu un Segnu Afganu, Naím, chì ùn suppurtava nisuna ghjente briaca chì s'avvicinava di noi. Quandu l'aghju camminatu di notte, se à 20 o 30 metri rilevava un tippu ubriacu, salterebbe subitu in piedi nantu à e so zampe di daretu mentre emetteva una corteccia prolungata, rauca è minacciosa. L'individui briachi eranu cuscenti di a presenza di Naím è anu fattu a so vita.

Ùn aghju mai furmatu Naím per agisce cusì. Ancu un cucciolu hà digià reagitu istintivamente in questu modu. Hè attitudine difensiva hè cumunu trà i cani, chì reagiscenu à a presenza di e persone chì cunsidereghjanu cunflittuali è una minaccia potenziale per i membri di a famiglia cù i quali campanu.


I cani rilevanu spiriti?

Ùn simu capace di determinà se i cani vedenu spiriti. Personalmente, ùn sò micca sì spiriti esistenu o micca. Tuttavia, credu in energie bone è male. E sti secondi tippi di energie sò chjaramente ripresi da i cani.

Un esempiu chjaru vene dopu à i terramoti, quandu e squadre di soccorsu caninu sò aduprate per situà sopravviventi è cadaveri trà e ruvine. Ok, si tratta di cani addestrati, ma a manera di "marcà" a presenza di un feritu è ​​un cadaveru hè tutalmente diversu.

Quand'elli rilevanu un sopravvivente incurunatu, i cani prevenu ansiosamente è effusivamente i so gestori abbaghjendu. Puntanu cù i so musi chì a mettenu induve e ruvine coprenu i feriti. Tuttavia, quandu rilevanu un cadaveru, alzanu i capelli nantu à e spalle, gemenu, si voltanu, è ancu in parechje occasioni defecanu di paura. Benintesa, stu tipu d'energia vitale chì i cani percepenu hè totalmente diversa trà a vita è a morte.


sperimenti

u psicologu Robert Morris, un investigatore di fenomeni paranormali, hà realizatu un esperimentu durante l'anni 60 in una casa di u Kentucky in cui si eranu verificate morti sanguinose è si diceva chì era perseguitata da fantasmi.

L'esperimentu consistia in entrà separatamente, in una stanza duve pudessinu fà un crimine cù un cane, un gattu, un serpente à sonagli è un topu. Stu sperimentu hè statu filmatu.

  • U ghjacaru intrì cù u so guardianu, è ghjustu quandu intrì à trè metri, u ghjacaru si brusgiò u so pelu, grugnulò è corse da a stanza, ricusendu di entre dinò.
  • U misgiu intrì in e so bracce di gestore. Dopu qualchì siconda u ghjattu si ne cullò nantu à e spalle di u so manighjone, sbattenduli u spinu cù e so unghje. U ghjattu saltò subitu in terra è si rifugiò sottu à una sedia viota. In questa pusizione hà scuppiatu ostilmente in un'altra sedia viota per parechji minuti. Dopu qualchì tempu anu cacciatu u ghjattu da a stanza.
  • A serpente à sonagli hà aduttatu una postura difensiva / aggressiva, cum'è se affruntassi un periculu imminente ancu se a stanza era viota. A so attenzione era diretta versu a sedia viota chì spaventava u misgiu.
  • U topu ùn hà micca reagitu di manera particulare. Tuttavia, simu tutti cuscenti di a reputazione chì i topi anu di prevede i naufragi è esse i primi à abbandunà a nave.

L'esperimentu di Robert Morris hè statu ripetutu in un'altra stanza di u tavulinu di a casa in a quale ùn era accadutu alcun avvenimentu fatale. I quattru animali ùn anu avutu reazzione anurmale.

Chì pudemu deduce?

Ciò chì si pò forse cunclude hè chì a natura hà dotatu l'animali in generale, è i cani in particulare, di una capacità chì hè al di là di a nostra cunniscenza attuale.

Ciò chì accade hè chì l'olfattu di u cane, è ancu a so arechja, hè tremendamente superiore à i stessi sensi chì l'omi anu. Dunque, catturanu per mezu di i so sensi privilegiati questi strani eventi ... o altrimenti, ne anu alcuni capacità superiore chì ùn sapemu ancu è chì li permette di vede ciò chì ùn pudemu micca vede.

Se un lettore hà digià trovu chì u vostru animale hà avutu una sorta di sperienza in relazione à questu sughjettu, per piacè fateci sapè per pudè publicallu.