origine di u cane

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
L’origine del cane
Video: L’origine del cane

Cuntenutu

U origine di u cane domesticu hè statu un sughjettu cuntruversu dapoi seculi, pienu di scunnisciuti è falsi miti. Ancu se attualmente ci sò ancu e dumande da risolve, a scienza offre risposte assai preziose chì aiutanu à capisce megliu perchè i cani sò i migliori animali domestici o perchè, à u cuntrariu di i lupi o di i misgi, sta spezia hè a più addomesticata.

Vi avete mai dumandatu ciò chì u origine di i cani? Scuprite in PeritoAnimal tuttu nantu à u Canis lupus familiaris, cuminciendu cù i primi carnivori è finendu cù u gran numeru di razze canine chì esistenu oghje. Se site interessatu à cunnosce in dettaglio u origine di u cane, ùn mancate micca sta occasione di viaghjà in u passatu è capisce induve è cume tuttu hè principiatu.


Chì sò stati i primi animali carnivori?

U primu registru ossu di un animale carnivuru risale à 50 milioni d'anni fà, in l'Eocenu. Stu primu animali era arburi, si nutriscia da caccia è caccia d'altri animali più chjucu cà ellu. Era simile à una martora, ma cù un musu cortu. Dunque, questi animali carnivori si dividenu in dui gruppi:

  • I caniformi: canidi, foche, morsa, opossumi, orsi ...
  • I felini: felini, mangusti, genette ...

A separazione in felini è caniformi

Questi dui gruppi differenu fundamentalmente in a struttura interna di l'arechja è in a dentizione. A separazione di sti dui gruppi hè stata causata da a diversificazione di l'habitat. Mi piace raffreddamentu di u pianeta, a a massa forestale era persa è i prati anu guadagnatu spaziu. Hè tandu chì i feliformi sò firmati in l'arburi è i caniformi anu cuminciatu à spicializassi in a caccia di prede in i prati, postu chì i caniformi, cù poche eccezioni, mancanu unghie ritrattabili.


Chì hè l'antenatu di u cane?

Per cunnosce l'origine di u cane, ci vole à vultà in daretu à i primi canidi chì hè apparsu in l'America di u Nordu, postu chì u primu canidu cunnisciutu hè u Prughjettu, chì abitava l'area attuale di u Texas 40 milioni d'anni fà. Stu canidu era di e dimensioni di un procione ma più magru è avia ancu gambe più lunghe di i so antenati arboriculi.

U più grande canide ricunnisciutu era u epicione. Cù una testa assai robusta, era più simile à un lione o una iena chè un lupu. Ùn si sà s'ellu seria un macellaru o s'ellu caccerebbe in pacchetti, cum'è u lupu attuale. Questi animali sò stati cunfinati in l'oghje America di u Nordu è datanu trà 20 è 5 milioni d'anni fà. Ghjunghjenu à cinque metri è 150 chilò.

Origine di u cane è di altri canidi

25 milioni d'anni fà, in America di u Nordu, u gruppu si stava spartendu, ciò chì hà causatu l'apparizione di i più anziani parenti di lupi, procioni è sciacalli. È cù u continuu raffreddamentu di a pianeta, 8 milioni d'anni fà, u Ponte di u Strettu di Bering, chì hà permessu sti gruppi righjunsi l'Eurasia, induve ghjunghjianu à u so più altu gradu di diversificazione. In Eurasia, u primu canine lupus hè apparsu solu mezu milione d'anni fà, è 250 000 anni fà hè vultatu in America di u Nordu attraversu u strettu di Bering.


U cane vene da u lupu?

In u 1871, Charles Darwin hà iniziatu a teoria di l'antenati multipli, chì prupunia chì u ghjacaru discindissi da i coyotes, i lupi è i sciacalli. Tuttavia, in u 1954, Konrad Lorenz hà scartatu u coyote cum'è l'origine di i cani è hà prupostu chì e razze nordiche discendinu da u lupu è chì u restu discenda da u sciacale.

evoluzione di i cani

Allora u cane vene da u lupu? Attualmente, grazia à a sequenziazione di DNA, hè statu trovu chì u cane, u lupu, u coyote è u sciacale sparte sequenze di DNA è chì i più simili l'uni à l'altri sò l'ADN di u cane è di u lupu. Un studiu publicatu in 2014[1] guarantisci chì u cane è u lupu appartenenu à a listessa spezia, ma chì sò sottuspezie diverse. Hè stimatu chì i cani è i lupi possanu un antenatu cumunu, ma ùn ci sò studii cunclusivi.

Scuprite chì cani parenu lupi in questu articulu PeritoAnimal.

Omi è Cani: Primi Scontri

Quandu 200 000 anni fà i primi umani anu lasciatu l'Africa è ghjunsenu in Europa, i canidi eranu dighjà quì. Campavanu inseme cum'è cuncurrenti per un longu periodu finu à ch'elli anu principiatu a so associazione circa 30.000 anni fà.

data studii genetichi i primi cani 15 mila anni fà, in a zona asiatica chì currisponde à a China attuale, coincidendu cù u principiu di l'agricultura. Recenti sondaggi 2013 da l'Università Svedese di Uppsala [2] pretendenu chì a domesticazione di u cane era ligata à sferenze genetiche trà lupu è cane, assuciatu à u sviluppu di u sistema nervosu è di u metabolismu di l'amidu.

Quandu i primi agricultori si sò stabiliti, producendu alimenti feculi ad alta energia, gruppi opportunisti canidi s'avvicinò di i stabilimenti umani, cunsumendu i residui vegetali ricchi in amidu. Sti primi cani eranu ancu menu aggressivu di i lupi, chì hà facilitatu a domesticazione.

U dieta amidu era essenziale per a spezia di prosperà, postu chì e variazioni genetiche patite da sti cani li rendianu impussibule di sopravvive cù a dieta esclusivamente carnivora di i so antenati.

I pacchetti di cani uttenevanu da manghjà da u paese è, dunque, difendianu u territoriu di l'altri animali, fattu chì benefica l'omi umani. Puderiamu tandu dì chì sta simbiosi hà permessu una apprussimazione trà e duie spezie, chì hà culminatu cù a domesticazione di u cane.

Domesticazione di cani

U A teoria di Coppinger pretende chì 15.000 anni fà, i canidi s'avvicinavanu di i paesi à a ricerca di alimenti faciuli. Sarà forse accadutu allora i specimeni i più docili è cunfidenti eranu più propensi à accede à l'alimentu chè quelli chì ùn fiduciavanu micca l'omu. Cusì, u cani salvatichi più socievuli è docili avianu più accessu à e risorse, chì hà purtatu à una sopravvivenza più grande è hà risultatu in novi generazioni di cani docili. Sta teoria scarta l'idea chì era l'omu chì s'hè avvicinatu prima à u cane cù l'intenzione di ammansallu.

Origine di e razze canine

Oghje, sapemu più di 300 razze di cani, alcune d'elle standardizate. Questu hè duvutu à u fattu chì, à a fine di u 19u seculu, l'Inghilterra vittoriana hà iniziatu à sviluppà u eugenetica, scienza chì studia a genetica è hà per scopu migliurà di e spezie. A definizione di SAR [3] hè cusì:

Da Fr. eugenetica, è questu da u gr. εὖ eiu bè è -genesi 'genesi'.

1. f. Med. Studiu è applicazione di e leggi di eredità biologica destinate à migliurà a spezia umana.

Ogni razza hà certe caratteristiche morfologiche chì a rendenu unica, è l'allevatori in tutta a storia anu cumbinatu caratteristiche comportamentali è temperamentali per sviluppà nuove razze chì puderebbenu furnisce à l'omu una o un'altra utilità. Un studiu geneticu di più di 161 razze punta à Basenji cum'è u cane più vechju di u mondu, da u quale si sò sviluppate tutte e razze di cani chì cunniscimu oghje.

Eugenie, modi è cambiamenti in i standard di e razze diverse anu fattu di a bellezza un fattore determinante in e razze di cani attuali, lascendu da parte u benessere, a salute, u caratteru o e cunsequenze morfologiche ch'elli ponu causà.

Scuprite nantu à PeritoAnimal cumu e razze di cani sò cambiate cù e foto di prima è avà.

Altri tentativi falliti

Resti di cani altri chè i lupi sò stati trovati in Europa Centrale, appartenendu à tentativi falliti di addomesticà i lupi durante u periodu. ultimu periodu glaciale, trà 30 è 20 mila anni fà. Ma ùn hè statu chè à u principiu di l'agricultura chì a domesticazione di u primu gruppu di cani hè diventata veramente palpabile. Speremu chì questu articulu hà furnitu fatti interessanti nantu à e prime origini di i canidi è di i primi carnivori.