U mo cane sibilante, hè normale?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
U mo cane sibilante, hè normale? - Animali
U mo cane sibilante, hè normale? - Animali

Cuntenutu

Se avete decisu di aduttà un cane, duvete assicurà prima chì sia capace di risponde à tutti i so bisogni, alcuni di i quali sò tempu, affettu è socializazione cù a famiglia umana. Inoltre, passà tempu cù u vostru cucciolu li permette di osservallu è capisce u so cumpurtamentu abituale, rendendu assai più faciule d'identificà qualsiasi segnu chì pudaria indicà una malattia.

Unu di sti segni pò esse sibilanti, ancu se u vedi più in basso, ùn nasconde micca sempre una malattia, chì hè ancu un meccanismu fisiologicu chì si verifica parechje volte.

Se site cun un cane, sò sicuru chì vi site dumandatu sì hè normale chì u mo cane sibilessi. In l'articulu chì seguita da PeritoAnimal tratteremu questu prublema è chiaremu i vostri dubbi.


Ansichjendu, un mecanismu fisiulogicu

U sibilante di i cani hè soprattuttu un mecanismu regulatore per mantene a temperatura di u corpu à un livellu adeguatu, postu chì caccendu a lingua è inalendu rapidamente l'aria, sò capaci di abbassà a temperatura è sbarrazzassi di u calore in eccessu chì si pò accumulà, per evaporazione.

U meccanisimu di l'aspirazione si face di solitu quandu a temperatura di u corpu di u cane cresce à 38-39 gradi, perchè ancu se i cani anu glàndule sudore in i so cuscini, ùn sò micca abbastanza per un prucessu di refrigerazione efficace.

Cause nurmali di sibilante in i cani

Se u vostru cane aspira assai è ùn hè micca dovutu à u calore o l'eserciziu, allora pò esse da altri fattori chì ùn sò micca patologichi è chì anu altre cause, cum'è e seguenti:


  • stress è paura: Cum'è una persona soffre d'ansietà, quandu un cane hà paura (d'andà à u veterinariu o in situazioni di pirotecnia) o hè stressatu, u so corpu interu subisce cambiamenti fisiologichi è aumenta a frequenza cardiaca, è ancu respiratoriu, pruvucendu a respirazione ansimante.
  • gioia eccessiva: Quandu u cucciolu hè assai cuntentu (perchè hè ghjuntu in casa o perchè ellu volta da un viveru caninu), hè ancu normale chì e so funzioni vitali cambiinu è chì aumentinu u so tassu di respirazione, lascendu locu à u sibilante.

Tuttavia, duvete tene à mente chì ancu se u sibilante hè normale in una situazione stressante, quandu sta situazione hè prolungata, hè di primura cunsultà u veterinariu, chì u stress in u cane pò avè cunsequenze dannose per a so salute.


Cause patologiche di sibilante in cani

Sfurtunatamente, certe volte u sibilante pò esse un segnu di malattia, hè per quessa chì hè cusì impurtante di sapè ricunnosce ste situazioni in anticipu per agisce rapidamente:

  • colpu di calore: A mancanza di fiatu hè unu di i sintomi principali chì apparisce quandu un cane soffre di un colpu di calore, chì hè cumunu durante l'estate. In questu casu, si osserva una respirazione assai accelerata è una salivazione eccessiva.
  • sovrappesu è obesità: Cum'è cù l'umani, u sovrappesu è l'obesità predispone u corpu à varie malatie. Un cane chì porta assai sterline averà più difficultà à mantene a temperatura di u so corpu à un nivellu nurmale, allora hà da panza più spessu.
  • Avvelenamentu: Un ritmu di respirazione aumentatu è sibilanti eccessivi ponu esse sintomi di avvelenamentu in u cane. Sicondu a sustanza tossica, vomitu, letargia o cambiamenti neurologichi ponu esse ancu osservati.

In i casi induve u cane ne soffre cundizione respiratoria o coronaria, u sibilante si verificherà ancu cum'è sintomu di questu. Dunque, in questi casi, hè di primura chì u veterinariu faci un seguitu periodicu per valutà a salute di u cane è l'efficacità di u trattamentu farmacologicu in i casi induve hè necessariu.

Cunsultate u vostru veterinariu per i segni d'avvertimentu

Se u sibilante eccessivu ùn currisponde micca chiaramente à una situazione tensione emotiva, ma pare accumpagnata da altri segni chì ponu indicà chì qualcosa ùn va micca bè, ùn esitate micca à pigliate u vostru cane à u veterinariu u più prestu pussibule.

Oltre à esse un meccanismu regulatore, u sibilante pò piattà cambiamenti organichi assai gravi è, dunque, questi anu ancu bisognu d'attenzione veterinaria u più prestu pussibule.