U mo cane hà manghjatu a pianta di Natale - Primu Soccorsu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Dicembre 2024
Anonim
600+ PERSONE/ hanno ricevuto il tuo AIUTO Amici/ 24 marzo Odessa
Video: 600+ PERSONE/ hanno ricevuto il tuo AIUTO Amici/ 24 marzo Odessa

Cuntenutu

A stagione di Natale hè a favurita di parechji, micca solu per i cibi deliziosi, i rigali è l'illuminazione lampante, ma u spiritu di fraternità è di pace chì caratterizeghja sta celebrazione pò esse veramente cunsulatore.

In PeritoAnimal sapemu chì sì avete un cane in casa, certamente gode di a gioia chì respirate durante queste feste, in cui averete l'occasione di esse in cuntattu cù un ambiente diversu è ancu di scuntrà novi membri di a famiglia per ghjucà. Tuttavia, micca tuttu hè divertente. Ci hè qualchì risicu, in leia cù elementi tipichi di Natale, chì ponu mette in periculu u nostru picculu amicu. Unu di i più cumuni è più chjappanti per i cani hè a pianta tradiziunale di Natale, chì hè nantu à a lista di e piante velenose per i cani. Cusì vulemu parlà cun voi di u primi aiuti sì u vostru cane hà manghjatu a pianta di Natale. Scuprite ciò chì duvete fà per esse infurmatu bè è impedisce chì u prublema aggravi.


Chì hè a pianta di Natale?

A pianta di Natale o di Poinsettia. scientificu-chjamatu Euphorbia pulcherrima, hè una pianta chì hè una dicurazione cumuna durante a stagione di Natale, grazia à u vistosu rossu luminosu chì dà culore à e so foglie.

Poinsettia hè innocu per l'omu, ma hè periculosu per certi animali domestici, cum'è i cani è i misgi. U so periculu risiede in u fattu chì a pianta abbia alcune pruprietà chì sò tossiche per l'animali, allora duvete esse prudenti cù u vostru cane se avete decisu d'avè una di queste piante di Natale in casa vostra.

Cumu a pianta di Natale affetta u vostru cane

Ci hè parechje manere in chì u vostru cucciolu pò soffre l'effetti dannosi di a pianta di Natale. Unu di elli hè l'ingestione, postu chì a curiosità di u vostru cucciolu u pò cunduce à muzzicà a pianta è ancu manghjà alcune parte di ella. Quandu accade, a suva chì cuntene irrita tutta a cavità orale è pò influenzà u stomacu è l'esofago.


U vostru cucciolu pò ancu esse affettivu se a so pelle, a so pelle o l'ochji entranu in cuntattu cù a pianta, cume quandu si sfrega contr'à ellu o si avvicina per annusalla. E cunsequenze ponu esse ancu peghju se u cane hà una ferita cutanea, chì favurisce l'assorbimentu rapidu di e tossine. Stu cuntattu cù a pelle è l'ochji pò causà malatie cum'è cheratite è cunghjuntivite canine.

Malgradu l'effetti scomodi, chì devenu esse assistiti immediatamente, a pianta di Natale ùn hè micca murtale per i cani, ancu s'ellu hè capace di causà a morte in altre spezie, cum'è i misgi.

chì sò i sintomi

Sì u vostru cane hà manghjatu a pianta di Natale è, dunque, hà intossicatu per ingestione o cuntattu cù a pianta di Natale, presenterà i segni seguenti:


  • vomitu
  • Diarrea
  • ipersalivazione
  • Stanchezza
  • tremori
  • irritazione di a pelle
  • Pruritu
  • Veziche (quandu a dose ingerita hè alta o l'esposizione hè stata prolungata)
  • Disidratazione

Cumu duverebbe aiutà u vostru cane

Se suspettate chì u vostru cane soffre di avvelenamentu o di un'allergia per via di u cuntattu cù a pianta di Natale, u primu chì duvete fà hè di stà calmu è assicuratevi chì a pianta sia culpèvule di i sintomi chì u cane hà. Cumu fà questu? Assai faciule: date un'ochjata à a vostra pianta per scopre se mancanu rami o foglie, è pudete ancu truvà morsi se u vostru cucciolu hà pruvatu à manghjà. S'ellu hè avvelenatu da u cuntattu cù a pelle, duverete determinà se u vostru cucciolu hà avutu accessu à a pianta di Natale.

Quandu site sicuru di questu, hè ora di agisce seguitendu i nostri cunsiglii:

  • Ancu se l'effettu nantu à i cani ùn hè micca letale, l'animali deve esse trattatu di listessa manera. Per questu, ricumandemu chì induce u vomitu quandu in fattu ci hè stata ingestione di a pianta. In questu modu, eliminerete una parte di l'agente tossicu da u corpu di l'animali mentre andate à u veterinariu.
  • Se u vostru cucciolu hà espostu a so pelle è l'ochji à l'effetti di a pianta, deve lavà cù molta acqua fresca a regione colpita, è cunsultate u vostru veterinariu nantu à e pussibuli droghe chì u cane pò avè bisognu, cum'è anti-allergie, gocce d'ochji o formule antisettiche.
  • Per luttà contr'à a disidratazione, date à beie acqua à u vostru cucciolu è mai automedicà, solu u prufessiunale veterinariu hè capace di determinà chì medicamenti sò i più adatti.

Di pettu à l'intossicazione cù a pianta di Natale, un esame veterinariu serà necessariu per valutà u funziunamentu di i reni di u cane, per escludere eventuali complicazioni. Inoltre, vi ricumandemu sempre di avè sempre una medicina in casa chì pudete dà u vostru cane in casu di intossicazione, previamente autorizata da u spezialistu, perchè più agite veloce, megliu serà per u vostru amicu ochji grossi.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.