Cuntenutu
L'urganisimu di u cane hè cumplessu è suscettibile à soffre di parechje malatie, a maiò parte di elle spartite cù l'omu, postu chì ci sò veramente poche malatie chì toccanu solu e persone.
I pruprietarii di cani devenu esse informati nantu à e malatie chì ponenu un periculu più grande per u so animale domesticu, affinch'elli possinu ricunnosce i sintomi in anticipu è agisce di conseguenza. In questu articulu di PeritoAnimal vi diceremu u sintomi è trattamentu di a meningite in i cani.
Chì ghjè a meningitis?
U terminu meningite indica a infiammazione di e meningi, chì sò quelle trè membrane chì coprenu è prutegenu u cervellu è a medula spinale. Questa infiammazione si produce in cunsequenza di una infezzione causata da microorganismi, sì virus, batteri o funghi.
Hè una malatia chì pò avè cunsequenze fatidiche per u nostru animale domesticu è chì in più ùn distingue e razze o l'età. Tuttavia, a verità hè chì affetta u più spessu i cuccioli seguenti: Pug, Beagle, Maltese è Bernês Cattle.
Fortunatamente hè statu dimustratu chì questa zona di u corpu di u nostru animale hè unu di i menu suscettibili à l'infezioni paragunatu à altri organi o sistemi.
Sintomi di Meningitis in Cani
Hè assai impurtante d'amparà chì sò i sintomi di a meningite in modu da pudè le rilevà à tempu, chì a malatia si sviluppa. diagnosticà in fasi iniziali u pronosticu hè bonu.
Un cane affettatu da méningite manifesterà i sintomi seguenti:
- Sensibilità estrema à u toccu
- Cambiamenti di cumpurtamentu
- agitazione è cunfusione
- perdita di coordinazione
- Frebba
- Rigidità in i musculi di u collu
- perdita di l'appitittu
- Mobilità ridutta
Sè avete rimarcatu unu di sti sintomi in u vostru cucciolu, hè impurtante d'andà subitu à u veterinariu cun ellu. Se si suspetta una meningite, a puntura di u fluidu cerebrospinali o un risonanza magnetica per verificà l'infiammazione di e meningi.
Trattamentu di a meningite in i cani
u tipu di trattamentu varierà secondu a causa di a meningite, aduprendu una o più di e seguenti droghe:
- Corticosteroidi: I corticosteroidi sò forti farmaci antiinfiammatori chì sò usati per diminuisce a risposta di u sistema immunitariu è l'infiammazione causata in e meningi.
- antibiotici: Deve esse adupratu quandu a meningite hè batterica, ponu agisce eliminendu i batteri o impedendu a so riproduzione.
- antiepilettichi: I farmaci antiepilettici cuntenenu numerose sostanze chì interagiscenu cù u cervellu per equilibrà a funzione neuronale è per prevene crisi.
U scopu principale di u trattamentu hè suppressione attività infiammatoria per prevene danni neurologichi irreversibili à l'animali. Dopu chì u veterinariu hà indicatu u trattamentu adattatu, u cucciolu deve fà un seguitu per valutà a so risposta à u trattamentu.
Calchì volta u cane pò avè bisognu di medicazione nantu à una basa cronica per prevene futuri episodi di meningite.
Se a meningite hè grave, a trattamentu di l'uspidale per prevene qualsiasi cumplicazioni è mantene livelli adatti di idratazione, aduprendu una terapia di fluidi intravenosi in i casi più severi.
Cum'è menzionatu à l'iniziu, se u diagnosticu hè fattu prestu è u trattamentu farmacologicu hè adeguatu per trattà a causa sottostante di a meningite, u pronosticu hè bonu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.