Macchia bianca à l'ochju di u cane: chì pò esse?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Macchia bianca à l'ochju di u cane: chì pò esse? - Animali
Macchia bianca à l'ochju di u cane: chì pò esse? - Animali

Cuntenutu

L'aspettu di i cani hè qualcosa di irresistibile. Sia i cani sia l'umani usanu l'ochji per cumunicà è trasmette ciò chì sentenu. Questu face ogni cambiamentu, cum'è a nuvulezza in l'ochju di u cane, per esse identificatu prestu.

Quandu u cane cresce è invechja, parechji guardiani ponu nutà una spezia di foschia in l'ochji di u cane chì, cù u tempu, diventa più acuta è più bianca. Ancu se a causa principale chì ci vene in mente hè a cataratta, l'oftalmologia veterinaria hè assai più cumplessa è offre un vastu elencu di cause possibili per questu tacca bianca in l'ochji di u cane, da un prucessu degenerativu assuciatu à l'età, malatie oculari in cani ghjovani o adulti o ancu malatie sistemiche.


In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu chì cosa tacca bianca annantu à l'ochju di u cane è quandu u tutore deve esse preoccupatu.

anatomia ochju di cane

L'ochju di u cane hà e listesse funzioni cum'è l'ochju umanu, ancu s'ellu vede in sfarenti sfumature di culore. L'ochju hà a funzione:

  • Cuntrolla a quantità di luce chì entra in l'ochju, permettendu a visione di ghjornu è di notte, permettendu di orientassi;
  • Focus è vede l'uggetti distanti o vicinu;
  • Trasmette e immagini veloci à u cervellu per chì u cane possa reagisce à una situazione data.

Puderanu e listesse è ancu di più malatie chè l'umani, allora hè altrettantu impurtante bona cura di l'ochji di u to animali domesticu.

Spiegemu brevemente l'anatomia di l'ochju di u cane è poi spiegemu e malatie chì ponu fà cumparisce una tacca bianca in l'ochju di un cane.


U globu oculare (ochju) hè cumpostu da:

Palpebre

Pieghe fini di a pelle chì coprenu l'ochju è impediscenu di asciugà è aiutanu à eliminà alcuni corpi stranieri. À a fine di ogni palpebra (bassa è suprana) ci sò e ciglia.

membrana nictitante

Ancu chjamatu terza palpebra, si trova longu à e palpebre inferiori à u cantu mediale di ogni ochju (vicinu à u nasu).

Ghiandole lacrimali, mucose è meibomiane

Pruducenu i cumpunenti di a lacrima è aiutanu à idratà l'ochju, mantenendulu funzionale è lubrificatu.

canali nasolacrimali

Cunnettanu l'ochju è u nasu, drenendu e lacrime finu à a punta di u nasu.

Orbita

U locu induve l'ochju hè inseritu hè a cavità ossea chì sustene l'ochju è hà nervi, vasi è musculi per rende l'ochju dinamicu.


sclera

Tutta a parte bianca di l'ochju. Hè un stratu assai resistente.

Cunghjuntiva

Hè un stratu finu chì copre a sclera, davanti à l'ochju è si stende finu à l'internu di a palpebra. Quandu l'ochju hè rossu per via di qualchì tipu di prublemu allergicu, infettivu o sistemicu, si dice chì l'animale hà cunghjuntivitis (infjammazione di a cunghjuntiva). Amparate più nantu à a cungiuntivitis canina in questu articulu.

Cornea

Hè a parte anteriore di l'ochju, in forma di cupola trasparente, chì copre è prutege l'ochju, lascendu passà a luce.

Iris

Hè a parte culurita di l'ochju chì cuntrolla a quantità di luce chì entra in l'ochju, pruvucendu u pupulare à cuntrassi o dilatassi. Quandu ci hè molta luce, u pupulare si contrae è diventa assai magru, quasi cum'è una striscia, è in situazioni di poca luce si dilata assai, diventendu assai grande è tondu per pudè catturà a più luce pussibule.

pupilla

U centru di l'iris hè a parte nera centrale di l'ochju.

lente o cristallinu

Situatu daretu à l'iris è a pupilla. Hè una struttura estremamente enervata chì cambia sempre a forma per adattassi à a luce è pò creà un'immagine nitida è focalizzata.

Retina

Situatu in a regione posteriore di l'ochju. Contene i fotorecettori (recettori di luce), induve l'immagine hè furmata è affinata. Ognunu di questi fotorecettori finirà in u nervu otticu è dopu in u cervellu.

Macchia bianca à l'ochju di u cane: chì pò esse?

Quandu visualizemu una opacità in l'ochju di u cane cù a aspettu lattosu hè assai cumunu d'associà u sintomu cù a cataratta, in particulare in un cane più vechju. Tuttavia, ci sò numerose cause chì ponu purtà à un sbiancamentu parziale o totale di l'ochju (ch'ellu si tratti di a cornea, di u lente, di a pupilla o d'altre strutture).

A cataratta ùn hè micca a sola causa di cane cù l'ochju biancu. Dopu, spieguemu tuttu di e macchie bianche in l'ochji di i cani è indicemu chì altre cause ponu esse associate.

casca

A cataratta appare quandu u e fibre di lente cumincianu à invechjà è diventa biancastru, cum'è una pelle bianca in l'ochju di u cane, chì cù u tempu s'intensifica è diventa opaca.

Sta cundizione compromette irreversibilmente a visione di l'animali. Tuttavia, ci hè una chirurgia chì hè una bona opzione per pruvà à riversà sta situazione, ma chì deve piglià in contu a salute, l'età, a razza è e malatie esistenti di l'animali.

sclerosi nucleare

Spessu cunfusu cù a cataratta. accade per via di perdita di flessibilità di e fibre di u lente, dendu nascita à un aspettu di foschia turchinu. A diversità di a cataratta, stu prublema ùn face micca difficultà à vede o dolore per l'animali.

atrofia di a retina prugressiva

Cù l'anzianu, a degenerazione progressiva di a retina pò accade. Di solitu cumencia cù difficultà à vede durante u ghjornu assuciatu à a fotofobia. Sfurtunatamente, sta situazione hè incurabile. Tuttavia, alcuni autori argumentanu chì pò esse rallentatu cù l'antioxidanti.

dipositi di calciu

A deposizione di calciu pò accade in trè strutture: córnea, cunghjuntiva è retina. Risulta da troppu calciu in u sangue (ipercalcemia), gout o fallimentu renale è provoca macchie bianche in l'ochju. Sicondu a vostra situazione, a causa è u trattamentu pò ancu varià.

uveite

L'uvea (cumposta da l'iris, corpu ciliare è coroide) hè rispunsevule di u flussu di sangue. Quandu ci hè una infiammazione di l'uvea (uveite) pò esse classificata cum'è anteriore, posteriore o intermediu, secondu u locu. Pò esse d'origine traumatica o avè una causa sistemica. S'ellu ùn hè micca trattatu à tempu, in più di u dulore, pò purtà à a perdita di a visione. In certi casi l'ochju di u cane pò sembrà biancu. Amparate più nantu à uveite in cani in questu articulu.

Glaucoma

U glaucoma nasce quandu ci hè un sbilanciu in a produzzione è / o drenu di i fluidi oculari. Sia per via di un eccessu di produzzione sia di deficit in u drenaggiu, sta cundizione porta à a aumentu di pressione liquida, chì pò cumprumette a retina è u nervu otticu. Pò cumparisce di colpu (forma acuta) o evoluzione cù u tempu (forma cronica).

I segni di sta cundizione implicanu allargamentu di l'ochji è ligera esternalizazione (esoftalmosi), pupille dilatate, gonfiore di l'ochji, rossu, decolorazione di a cornea, dolore è blefarospasmu (lampi più frequenti). L'aspettu turbulente di l'ochji o di l'auri bluastri pò ancu esse assuciatu à stu prublema.

Keratoconjunctivitis sicca (KCS)

Risulta in una diminuzione o assenza di produzzione lacrimale, chì face diminuite a lubricazione di l'ochji è aumentanu a probabilità di inflammazioni corneali, chì pò purtà à a cecità.

Unu di i segni i più cumuni hè a prisenza di una scarica oculare mucopurulenta diffusa (in tuttu l'ochju), dendu un aspettu biancastru à l'ochju.

Diagnostu è trattamentu

Cumu l'avemu vistu, l'ochju biancu in un cane ùn hè micca sempre sinonimu di cataratta. Dunque, hè di primura investigà a causa attraversu un bon esame oculare.

L'oftalmologia veterinaria hè assai cumplessa, dunque hè sempre megliu di dumandà un parè à un specialistu in u campu.

Diagnosticu

Ci hè qualchì esame fisicu è cumplementariu chì pò esse realizatu:

  • Esaminazione prufonda di l'ochji;
  • Misurazione di IOP (pressione intraoculare);
  • Test di fluresceina (per identificà l'ulcere corneali);
  • Test Schirmer (pruduzzione lacrimale);
  • Ultrasound oftalmicu;
  • Elettroretinografia.

Trattamentu per a tacca bianca in l'ochju di u cane

U trattamentu dipende sempre da a causa è pò richiede:

  • Gocce d'occhi (gocce d'occhi) cù antibiotici, antiinflamatori non steroidali, corticosteroidi;
  • droghe sistemiche;
  • Chirurgia currettiva;
  • Enucleazione (rimozione di u globu oculare) quandu e lesioni sò irreversibili è hè benefiziu per l'animali di caccià l'ochju.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Macchia bianca à l'ochju di u cane: chì pò esse?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Prublemi ochji.