Itraconazole per i misgi: dosaggio è amministrazione

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Itraconazole per i misgi: dosaggio è amministrazione - Animali
Itraconazole per i misgi: dosaggio è amministrazione - Animali

Cuntenutu

I funghi sò urganismi assai resistenti chì ponu entre in l'animali o in u corpu umanu per via di ferite nantu à a pelle, per via di e vie respiratorie o per ingestione è chì ponu comportà malatie di a pelle in i misgi o, in situazioni più gravi, cume, per esempiu, causanu un malatia sistemica.

A Sporotrichosi in i misgi hè un esempiu d'infezzione fungale induve u fungu hè inoculatu in a pelle per via di graffi o morsi da animali infetti è chì pò influenzà sia l'animali sia l'omu. U trattamentu di scelta per a sporotricosi felina hè Itraconazole, un medicamentu antifungale adupratu in parechje malatie fungose.

Se vulete sapè di più nantu à a sporotricosi è Itraconazole per i misgi: dosaggio è amministrazione, cuntinuvà à leghje st'articulu da PeritoAnimal.


Sporotrichosi in i misgi: chì hè

Sporotrichosis hè una malatia zoonotica (chì pò esse trasmessi à l'omu) è fungu affaccatu in u mondu sanu, però, u Brasile hè u paese induve hè signalatu u più altu numeru di casi di sta malatia.

L'inoculazione di u fungu, vale à dì l'entrata di u fungu in u corpu, si face attraversu ferite esistenti o ferite causate da materiale contaminatu, è ancu graffi o morsi da animali infetti.

A sporotricosi in i misgi hè abbastanza cumuna è, in questi animali, u u fungu si alloga sottu à e unghje o in a regione di u capu (in particulare in u nasu è a bocca) è entra in u corpu, cusì hè pussibule per l'animali di trasmette à altri animali o umani attraversu u scratch, di u morsu o da u cuntattu direttu cù a ferita.


Ci hè una incidenza aumentata di sporotricosi in i misgi masci adulti non castrati.

Sporotrichosi in i misgi: imaghjini

Se si nota una ferita suspettuosa nantu à a pelle di u vostru animale, senza causa apparente è cun un locu o aspettu caratteristicu, duverebbe purtà u vostru animale à u veterinariu, manighjà subitu u vostru animale cù guanti è seguità e raccomandazioni di u duttore.

Dopu, mostremu una foto assai caratteristica di sta malattia in modu da pudè capisce megliu i so segni clinichi.

Cumu diagnosticà a sporotricosi in i misgi

I sintomi principali di a sporotricosi felina sò e lesioni cutanee, chì ponu varià da una ferita isolata simplice U multiple lesioni cutanee sparse tuttu u corpu.


Queste ferite sò caratterizate da noduli / grumi è ulcere cutanee cù secrezioni, ma micca pruriginosa o dulurosa. U prublema hè chì ste ferite ùn rispondenu micca à l'antibiotici o à altri trattamenti cum'è unguenti, lozioni o shampoo.

In i casi severi, ci pò esse implicazione sistemica è influenza vari organi interni è strutture (cume i pulmoni, e articulazioni è ancu u sistema nervosu centrale), finendu in a morte di l'animale s'ellu ùn hè trattatu.

Cumu l'avemu dighjà citatu, sta malattia hè prubabile di esse trasmessa à l'omu (hè una zoonosi), ma questu ùn hè micca un mutivu per alluntanassi o abbandunà u vostru animale, hè piuttostu un mutivu per trattà a cundizione u più prestu pussibule, evitendu u cunfortu è u cuntagiu di u vostru animale da quelli chì vi circondanu.

Hè impurtante chì a sporotricosi felina sia diagnosticata u più prestu pussibule è chì l'animali malatu ricevi u trattamentu necessariu. A diagnosi definitiva hè cunfirmata da l'isulamentu di l'agente in laburatoriu. Leghje per amparà à trattà a sporotricosi in i misgi.

Cume trattà a sporotricosi in i misgi

U trattamentu di a sporotricosi felina richiede una cura quotidiana cuntinua per un longu periodu di tempu chì pò andà da poche settimane à parechji mesi.

Sta malattia hè assai difficiule da curà è richiede assai dedica da parte di i tutori, chì solu a cuuperazione è a persistenza cunduceranu à un trattamentu riesciutu.

EYtraconazole per i misgi hè spessu usatu cum'è rimediu per a sporotricosi in i misgi. Se vulete sapè di più nantu à sta droga, ùn mancate micca u prossimu tema.

Itraconazole per i misgi: chì ghjè

Itraconazole hè un antifungicu derivatu imidazole è hè adupratu cum'è trattamentu di scelta per certe malatie fungose ​​per via di a so potente azzione antifungale è di effetti negativi inferiori paragunatu à altre droghe in u listessu gruppu. Hè indicatu per una larga varietà di infezioni fungiche cume micose superficiali, sottucutanee è sistemiche, cume dermatofitosi, malasseziosi è sporotricosi.

In i casi severi, hè cunsigliatu per associà ioduru di potassiu. Questu ùn hè micca un antifungicu, ma stimula l'attività di certe cellule di difesa in u corpu è, cun l'itraconazole, diventa u trattamentu di scelta.

Itraconazole per i misgi: dosage

Questa droga pò esse uttenuta solu attraversu prescription médica è solu u u veterinariu puderà informà vi di e dosi è di a frequenza è di a durata. u trattamentu più adattatu per u vostru animali domestici.

A frequenza di l'amministrazione è a dosa devenu esse adattatu à ogni animale, secondu a gravità di a situazione, età è pesu. A durata di u trattamentu dipende da a causa sottostante, a risposta à a medicazione o u sviluppu di effetti collaterali.

Cumu dà itraconazole à i misgi

Itraconazole vene cum'è una soluzione orale (sciroppu), compresse o capsule. In i misgi, hè amministratu orale è hè cunsigliatu per esse furnitu cù l'alimentariu per facilità a so assorbimentu.

ùn deve micca interrompe u trattamentu o aumentà o diminuisce a dosa. salvu chì hè indicatu da u veterinariu. Ancu se u vostru animale di compagnia migliora è pare guaritu, u trattamentu duveria cuntinuà per un altru mese, postu chì finisce l'agente antifungale troppu prestu pò fà chì i funghi si sviluppinu torna è ancu diventà resistenti à a droga. In i misgi, hè cumunu per a maiò parte di e lesioni recurrenti à cumparisce in u nasu.

Hè impurtante ùn mancà i tempi di amministrazione, ma se manca è hè vicinu à l'ora per a prossima dosa, ùn duverete micca dà duie volte a dose. Duvete saltà a dosa mancata è seguità u trattamentu cum'è di solitu.

Itraconazole per i Gatti: Sovradosaggio è Effetti Collaterali

Itraconazole hè unu di i rimedii per sporotrichosis in i misgi è hè relativamente sicuru è efficace solu quandu hè prescrittu da u veterinariu. è seguità tutte e vostre raccomandazioni. Comparatu à l'altri antifungali, hè questu hà menu effetti collaterali, però pò purtà à:

  • Appetite diminuita;
  • Perda di pesu;
  • Vumitu;
  • Diarrea;
  • Itterizia per prublemi di fegatu.

Sè avete rimarcatu cambiamenti in u cumpurtamentu o in a rutina di u vostru animali, avete da informà immediatamente u vostru veterinariu.

Questa droga ùn deve esse usata in animali chì sò ipersensibili à a droga è micca cunsigliatu per e donne incinte, allattà o cuccioli..

Hè impurtante di enfatizà quellu ùn duverebbe mai automedicà u vostru animale domesticu. L'usu indiscriminatu di sta droga pò purtà à una sobredose chì porta à cunsequenze gravi cum'è l'epatite o a fallimentu di u fegatu, eccu perchè a stessa attenzione deve esse ancu pagata à l'animali chì soffrenu dighjà di fegatu è / o malatie renali.

Sicondu l'effetti secundarii, u duttore pò diminuisce a dosa, aumentà l'intervalu di amministrazione o ancu fermà u trattamentu.

Sporotrichosi in i misgi: cura

Hè impussibile di eliminà tutti i funghi esistenti, postu chì abitanu naturalmente diversi tippi di materiali è ambienti, tuttavia a profilassi hè assai impurtante. Unu disinfezione regulare è igiene di spazii è animali ponu impedisce micca solu recidive, ma ancu a contaminazione di altri animali in casa è di l'omi umani stessi.

  • Pulite tutti i tessuti, letti, coperte, manghjusculi è abassi di acqua durante è sopratuttu à a fine di u trattamentu;
  • Portate sempre guanti mentre manighjate u vostru animali domestici infettati è mentre li dete medicazione (se necessariu duvete aduprà un applicatore di pillule);
  • Separa u to misgiu da l'altri animali di a casa;
  • Impedisce à l'animali di sorte in strada;
  • Seguitate a prescrizione di u trattamentu suggerita da u veterinariu, per evità recidive è contagioni da altri animali o umani.

Queste sò e precauzioni principali chì duvete piglià in casu di un gattu cù una malattia fungica, in particulare sporotricosi felina.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Itraconazole per i misgi: dosaggio è amministrazione, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Prublemi Pelle.