Cuntenutu
- l'effetti di a marijuana
- Sintomi di avvelenamentu da hashish o da marijuana in i cani
- Trattamentu di avvelenamentu da hashish o da marijuana in i cani
- Bibliugrafia
L'avvelenamentu da hash o da marijuana in i cani ùn hè micca sempre letale. Tuttavia, l'ingestione di sta pianta o di i so derivati pò causà gravi effetti collaterali chì mettenu in periculu a salute di u cane.
In questu articulu di PeritoAnimal parlemu avvelenamentu da cannabis in i cani cum'è di u sintomi è trattamentu per esse capace di realizà un interventu di primu aiutu in casu di overdose. Duvete ricordà chì l'esposizione prolungata à u fumu di marijuana hè ancu dannosa per u cane. Vi spiegheremu tuttu, continuate à leghje!
l'effetti di a marijuana
A marijuana è i so derivati, cum'è l'haschish o l'olii, sò psicoattivi potenti chì si ottenenu da a canapa. L'acidu Tetrahydrocannabinol converte in THC dopu u prucessu di siccatura, un compostu psicotropicu chì agisce direttamente nantu à u sistema nervosu centrale è u cervellu.
Di solitu provoca euforia, rilassamentu musculare è aumento di l'appetitu. Malgradu questu, pò ancu causà alcuni effetti secundari cum'è: ansietà, bocca secca, capacità motorie ridotte è debolezza.
Ci sò ancu altri effetti di a marijuana nantu à i cani:
- L'esposizione cronica per inalazione à a marijuana pò causà bronchiolite (infezioni respiratorie) è enfisema pulmonare.
- Riduce muderamente a frequenza di pulse di u cane.
- Una dosi troppu alta per bocca pò causà u cucciolu à more da sanguinamentu intestinale.
- Una sobredose intravenosa pò causà a morte da edema pulmonare.
Sintomi di avvelenamentu da hashish o da marijuana in i cani
A marijuana funziona di solitu 30 minuti dopu di ingestione ma, in certi casi, pò entrà in vigore un'ora è mezu dopu è durà più di un ghjornu. L'effetti nantu à u corpu di u cane ponu esse gravi, è mentre a marijuana stessa ùn causa micca a morte, i segni clinichi ponu.
Segni clinichi chì ponu esse osservati in casu di intossicazione:
- tremori
- Diarrea
- Difficultà à coordinà u muvimentu
- Ipotermia
- salivazione eccessiva
- Dilatazione anormale di e pupille
- disurientazione
- vomitu
- ochji vitrati
- Somnolenza
O frequenza cardiaca in l'intossicazione da a cannabis pò esse più lenta. Dunque, hè impurtante ricurdà chì a frequenza cardiaca nurmale di u cane hè trà 80 è 120 battiti per minutu è chì e razze chjuche anu stu ritmu un pocu più altu, mentre e razze grandi sò più basse.
In più di questi segni, u cane pò diventà depressu è ancu alternà stati di depressione cun eccitazione.
Trattamentu di avvelenamentu da hashish o da marijuana in i cani
Leghjite attentamente a nostra spiegazione di primu aiutu passu à passu chì pudete applicà per trattà l'avvelenamentu da marijuana in u vostru cane:
- Chjamate u vostru veterinariu di fiducia, spiegate a situazione è seguitate i so cunsiglii.
- Fate u vomitu di u cane s'ellu ùn hè micca statu 1 o 2 ore dopu à l'usu di cannabis.
- Pruvate à rilassà u cane è fighjate ogni segnu clinicu durante stu prucessu.
- Osservate e mucose di u cane è pruvate à misurà a so temperatura. Assicuratevi chì respira è chì hà una frequenza cardiaca normale.
- Chiede aiutu à un membru di a famiglia per andà in farmacia per cumprà carbone attivatu, un pruduttu assorbente è porosu chì impedisce l'assorbimentu di u velenu in u stomacu.
- Andate à a clinica veterinaria.
Se, da u principiu, si nota chì u cane hà diminuitu drasticamente a so temperatura o chì l'effetti causanu un fastidiu eccessivu, corri versu u veterinariu. U vostru cane pò avè bisognu di un lavaggiu gastricu è ancu l'uspitalisazione per mantene i vitali stabile.
Bibliugrafia
- Roy P., Magnan-Lapointe F., Huy ND., Boutet M. Inalazione cronica di marijuana è tabacco in cani: patologia pulmonare Comunicazioni di Ricerca in Patologia Chimica è Farmacologia Ghjugnu 1976
- Loewe S. Studii nantu à a farmacologia è a tossicità acuta di i compunds cù attività di Marihuana Journal of Pharmacology and Experimental Therapeutics Ottobre 1946
- Thompson G., Rosenkrantz H., Schaeppi U., Braude M., Comparazione di tossicità orale acuta di cannabinoidi in topi, cani è scimmie Toxicologia è Farmacologia Applicata Volume 25 Edizione 3 Lug 1973
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.